Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 15:43

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Overige onderwerpen  |  Topic: Trouwlocatie Schotland
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Trouwlocatie Schotland  (gelezen 1472 keer)
EllenC
Schotland fan

« Antwoord #25 Gepost op: 20 Sep 2011, 13:33 »

mijn schoonzusje en zwager hebben een hotel op Skye waar ook getrouwd kan worden  een pracht locatie aan een loch maar wel wat verder dan je in gedachten had.
http://www.greshornishhouse.com/pages/weddings.html

er zijn een hoop instanties die apostilles afgeven de officiele van de government kan je hier vinden http://www.fco.gov.uk/en/about-us/what-we-do/services-we-deliver/legal-services/Legalisation/030-Links/010-How-to-apply/

skye
Schotland fan

« Antwoord #26 Gepost op: 20 Sep 2011, 18:26 »

zo,is dat van jullie familie, leuk. Ben er zelf niet geweest, wel aan de overkant op de camping, he er dus wel van gehoord. Trouwen op Skye, dat was ook wel mijn droom, maar uit praktische redenen toch maar wat "dichterbij" voor de familie.

Kitty
Schotland fan

« Antwoord #27 Gepost op: 20 Sep 2011, 20:06 »

Wauw,

Wat een prachtige locatie op Skye! Die houden we in gedachten  icon_sunny Bedankt ook voor de link van de overheid mbt de apostillestempel! Is erg welkom!
De Forth Railbridge ziet er ook erg mooi uit, hoewel dat niet helemaal is waar we aan denken. Wel weer een leuke pitstop op onze huwelijksreis! Misschien moeten we maar een jaar uittrekken voor die huwelijksreis Smiley Getrouwd worden door Elvis klinkt ook als een leuke manier om te trouwen, maar ik weet wel waar mijn voorkeur ligt, haha!
Kiezen waar we de ceremonie gaan doen wordt vast nog lastig, met alle suggesties! Ik denk wel steeds meer dat het zinvol zal zijn als we tussendoor de staatsloterij winnen. Duimen maar! hello2  Wink

Kitty
Schotland fan

« Antwoord #28 Gepost op: 27 Sep 2011, 17:08 »

Nog een vraagje: is iemand al eens in het Corsewall Lighthouse Hotel in Kirkcolm, Stranraer geweest? Is een kanshebber voor ons huwelijk, maar we hebben op dit moment alleen de informatie en plaatjes op het internet.... 
Als we voldoende informatie kunnen vergaren om het serieus te gaan overwegen, gaan we er natuurlijk wel zelf nog even kijken (leukste gedeelte Tongue)
Màiri
Schotland fan

« Antwoord #29 Gepost op: 16 Mrt 2012, 00:09 »

Nog een vraagje: is iemand al eens in het Corsewall Lighthouse Hotel in Kirkcolm, Stranraer geweest? Is een kanshebber voor ons huwelijk, maar we hebben op dit moment alleen de informatie en plaatjes op het internet.... 
Als we voldoende informatie kunnen vergaren om het serieus te gaan overwegen, gaan we er natuurlijk wel zelf nog even kijken (leukste gedeelte Tongue)

Oei, wel een extreem late reactie... Ik ben benieuwd hoe het er nu voor staat met je locatieplannen. Smiley In ieder geval ben ik niet in dat hotel geweest, maar ik kan je zeggen dat het een prachtige omgeving is. Cheesy

Kitty
Schotland fan

« Antwoord #30 Gepost op: 03 Apr 2012, 13:45 »

Nog dank voor je reactie Màiri, ook een late respons van mij :-)
Ik ga over twee weken naar Schotland om trouwlocaties te verkennen. Ik ga alle tips die ik heb gekregen op een rijtje zetten, en proberen in 8 dagen een rondreis te organiseren die de plekken die ons het leukst lijken aandoen. Een uitdaging!
We hebben the Lighthouse nog eens goed bekeken, en zijn afgeketst op de hoge prijzen.
Via "Schotlandhour" op twitter, heb ik ook nog leuke tips gehad van Schotten. Sommige belangeloos, sommige commercieel (zitten in de toeristische branche). Is nog een tip voor wie iets wil weten of tips voor de vakantieplanning nodig heeft. In de laatste week van elke maand is een uurtje in de avond gereserveerd, van 21.00 uur tot 22.00 uur (22.00 uur tot 23.00 uur NL tijd) waarbij druk getwitterd wordt, met gebruik van #Schotlandhour kan je alles volgen en meepraten. Laatste keer was 28 maart, weet nog niet wat de volgende datum is.

Ik ga in elk geval kijken of er nog andere mooie plekken zijn in de omgeving van dat Lighthouse Hotel, wie weet vinden we iets daar in de buurt! Enorm veel zin in deze trip  hello2
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Overige onderwerpen  |  Topic: Trouwlocatie Schotland
Ga naar: