Nog dank voor je reactie Màiri, ook een late respons van mij :-)
Ik ga over twee weken naar Schotland om trouwlocaties te verkennen. Ik ga alle tips die ik heb gekregen op een rijtje zetten, en proberen in 8 dagen een rondreis te organiseren die de plekken die ons het leukst lijken aandoen. Een uitdaging!
We hebben the Lighthouse nog eens goed bekeken, en zijn afgeketst op de hoge prijzen.
Via "Schotlandhour" op twitter, heb ik ook nog leuke tips gehad van Schotten. Sommige belangeloos, sommige commercieel (zitten in de toeristische branche). Is nog een tip voor wie iets wil weten of tips voor de vakantieplanning nodig heeft. In de laatste week van elke maand is een uurtje in de avond gereserveerd, van 21.00 uur tot 22.00 uur (22.00 uur tot 23.00 uur NL tijd) waarbij druk getwitterd wordt, met gebruik van #Schotlandhour kan je alles volgen en meepraten. Laatste keer was 28 maart, weet nog niet wat de volgende datum is.
Ik ga in elk geval kijken of er nog andere mooie plekken zijn in de omgeving van dat Lighthouse Hotel, wie weet vinden we iets daar in de buurt! Enorm veel zin in deze trip