Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 15:27

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Overige onderwerpen  |  Topic: Foto's Schotland
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Foto's Schotland  (gelezen 562 keer)
Suus187
Schotland fan

« Gepost op: 08 Sep 2011, 11:33 »

Hoi allemaal!

Ik zal me even voorstellen, ik ben Suzanne en ik ben een IBL-studente. Voor mijn studie hebben we de opdracht gekregen om een soort 'reisgids' te maken en konden we kiezen om dit te doen over verschillende Europese landen te doen. Ik heb gekozen voor Schotland en dan voornamelijk Aberdeen.

Voor de opdracht heb ik veel foto's nodig en hoopte dat jullie me hieraan kunnen helpen! Foto's van de omgeving, de stad, de culturele dingen... helaas mag ik maar weinig foto's van het internet zelf afplukken, ik heb dus toestemming nodig om de eventuele foto's van jullie te gebruiken voor de opdracht.

Indien je het niet erg vindt dat de persoonlijke foto's gebruikt worden voor de opdracht, zou ik ze graag willen hebben! Je kunt ze eventueel opsturen per e-mail naar suus.poelstra@gmail.com of hier in dit topic zetten.

Alvast bedankt! Smiley
Petra
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 08 Sep 2011, 12:52 »

Hallo Suzanne

Wat was je reden om voor Schotland te kiezen en
dan voornamelijk Aberdeen?

Petra
Suus187
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 08 Sep 2011, 13:54 »

Hoi Petra,

Ik ben nog nooit in Schotland geweest en het interesseert me. Zelf weet ik er niet zo heel veel van, dus is dat meer motivatie voor mij om er wat over te leren i.p.v. een land waar ik al veel over weet. Aberdeen was de regio waar het over moest gaan, dus daar had ik weinig keuze in Smiley
skye
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 08 Sep 2011, 18:48 »

hoe groot is de regio Aberdeen bij jullie? Dan weet ik even of ik wat voor je zou kunnen hebben.

ze hadden trouwens mooiere regio's kunnen bedenken.

Suus187
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 08 Sep 2011, 19:15 »

Ja, ik heb inderdaad al wel wat slechte dingen over Aberdeen gehoord, maar ach... des te interessanter is het om er wat moois van te maken Wink

In principe gaat het om het graafschap Aberdeenshire. Gezien Aberdeen wel wat culturele dingen heeft probeer ik het zoveel mogelijk daarop te concentreren
skye
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 08 Sep 2011, 19:25 »

ik zal eens kijken op een kaart hoe groot het graafschap Eberdeen is, maar ik vrees dat ik niet veel voor je heb eigenlijk. Maar er zijn wel mensen hier die  wel in die regio zijn geweest, of zelfs wonen.

succes in ieder geval.

Suus187
Schotland fan

« Antwoord #6 Gepost op: 08 Sep 2011, 20:03 »

Dank je wel! Elke foto is meegenomen  laughing7
MJ
Schotland fan

« Antwoord #7 Gepost op: 08 Sep 2011, 20:05 »

Hoewel Aberdeen een prettige stad is om te wonen, zou ik juist denken dat de omgeving van Aberdeen veel interessanter is voor toeristen. Veel kastelen (Dunnottar, Crathes), leuke mogelijkheden tot wandelen, (Grampian Mountains of ten Noorden van Aberdeen aan de kust). Maar goed, van Aberdeen zelf heb ik niet zo veel foto´s, maar deze (al eens op het forum geplaatst) mag je gebruiken als je er wat aan hebt:

Aberdeen in de winter met op de voorgrond de River Dee en de Brig o´ Dee

Voor Skye: Aberdeenshire is vrij groot, het hele stroomingsgebied van de Dee hoort er bijvoorbeeld bij.
MJ
Schotland fan

« Antwoord #8 Gepost op: 08 Sep 2011, 20:27 »

En de herfst versie:

Suus187
Schotland fan

« Antwoord #9 Gepost op: 08 Sep 2011, 20:36 »

Wow, dank je! Bedankt voor de foto's. Ik ga wat meer research over de omgeving rondom Aberdeen doen dan.
Yo
Cryptorator

« Antwoord #10 Gepost op: 09 Sep 2011, 10:29 »

Hoi,
Ik  stuur je per email wat foto's van het gedeelte
Footdee Fittee
Meer informatie over dit bijzondere gedeelte kan je wel alvast google-en maar deze foto's mag je  gebruiken.
 icon_salut
Yo
Cryptorator

« Antwoord #11 Gepost op: 09 Sep 2011, 11:06 »

Hier alvast eentje van Footdee
Suus187
Schotland fan

« Antwoord #12 Gepost op: 09 Sep 2011, 16:34 »

Héél erg bedankt voor de foto's!

De reden dat ik geen google gebruik is omdat de lerares gezegd heeft dat ze zit liever niet heeft i.v.m. het gebruik van foto's waarvan de mensen van wie die foto's zijn niet weten dat ze gebruikt worden. Vandaar dat ik zoveel mogelijk probeer te verzamelen van mensen die het wél weten Wink
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Overige onderwerpen  |  Topic: Foto's Schotland
Ga naar: