Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 15:27

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Overige onderwerpen  |  Topic: Foto's Schotland
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Foto's Schotland  (gelezen 562 keer)
Suus187
Schotland fan

« Gepost op: 08 Sep 2011, 11:33 »

Hoi allemaal!

Ik zal me even voorstellen, ik ben Suzanne en ik ben een IBL-studente. Voor mijn studie hebben we de opdracht gekregen om een soort 'reisgids' te maken en konden we kiezen om dit te doen over verschillende Europese landen te doen. Ik heb gekozen voor Schotland en dan voornamelijk Aberdeen.

Voor de opdracht heb ik veel foto's nodig en hoopte dat jullie me hieraan kunnen helpen! Foto's van de omgeving, de stad, de culturele dingen... helaas mag ik maar weinig foto's van het internet zelf afplukken, ik heb dus toestemming nodig om de eventuele foto's van jullie te gebruiken voor de opdracht.

Indien je het niet erg vindt dat de persoonlijke foto's gebruikt worden voor de opdracht, zou ik ze graag willen hebben! Je kunt ze eventueel opsturen per e-mail naar suus.poelstra@gmail.com of hier in dit topic zetten.

Alvast bedankt! Smiley
Petra
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 08 Sep 2011, 12:52 »

Hallo Suzanne

Wat was je reden om voor Schotland te kiezen en
dan voornamelijk Aberdeen?

Petra
Suus187
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 08 Sep 2011, 13:54 »

Hoi Petra,

Ik ben nog nooit in Schotland geweest en het interesseert me. Zelf weet ik er niet zo heel veel van, dus is dat meer motivatie voor mij om er wat over te leren i.p.v. een land waar ik al veel over weet. Aberdeen was de regio waar het over moest gaan, dus daar had ik weinig keuze in Smiley
skye
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 08 Sep 2011, 18:48 »