dit is niet duur hoor Mairi. De rendieren komen op bezoek in plaatsen, bij winkelcentra, tuincentra enzo. Ze komen dan met een aantal rendieren die een arreslee trekken. wij heben het en paar jaar geleden gezien in bo'ness, teon was mijn eeerste rendier Biscuit daar ook. Erg leuk om hem ook eens als kerstrendier te zien. het was ook de laatste keer dat ik hem gezien heb, een paar maanden later overleed hij, maar ik was erg blij dat ik nu ook eens de kerstrendieren had gezien.. Jij kwam toch ook nog naar NL in december, waneer nog maar weer? Ik ga nog wel ven kijken op mijn lijstje waneer ze in de buurt van Edinburgh zijn
http://www.cairngormreindeer.co.uk/utsi/Christmas%20Schedule/Christmas.htmlhier kun je zelf ook even kijken.
als je hier kijkt kun je zien waneer ze waar komen. Als er iets is bij je in de buurt zou ik zeggen, ga eens kijken, erg leuk
en kijk anders even op hun site voor meer informatie. Je kan ze ook bezoeken en in de zomerperiode organsireen ze ook treks met de rendieren