Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 15:01

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Wandelen en fietsen in Schotland  |  Topic: Flooding
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Flooding  (gelezen 343 keer)
It Swarte Skiep
Schotland fan

Born to be sheep

« Gepost op: 28 Aug 2011, 16:11 »

Op dit moment regent het hier bij ons weer eens pijpenstelen.
Zoo ook drie weken terug, toen we op de terugreis waren van onze vakantie in Sutherland.
Langs de city bypass bij Edinburgh werd gewaarschuwd voor flooding.
Het had daar al een paar dagen geregend en de weggetjes rond Haddington, waar we een overnachting hadden, stonden op sommige plekken totaal onder water.
Maar ook op de grotere wegen, zoals hier de A1 in de buurt van Dunbar, hele grote plassen op de weg. Voor de automobilist verder niet zo erg, maar ik hield mijn hart vast voor de fietstouristen, die we tegenkwamen !!  Volgens mij wordt je gewoon van je fietsje geblazen, als je op de tweede foto net naast die vrachtauto had gezeten.  confused2

Erik
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 29 Aug 2011, 11:46 »

Het lijkt me inderdaad niet erg fijn om daar te rijden als fietser als er een vrachtwagen langs komt. Zelf had ik laatst ook moeite om de auto op de weg te houden, een hevige regenbui met daarbij diepe spoorvorming, de auto begon alle kanten uit te slingeren. Maar gauw het gas los gelaten en proberen buiten de spoorvorming te komen.

An áit a bhfuil do chroí is ann a thabharfas do chosa thú
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Wandelen en fietsen in Schotland  |  Topic: Flooding
Ga naar: