Onlangs heb ik eens op de KLM site gekeken wat betreft huisdieren op het vliegtuig, en nu blijkt dat honden onder de 6kg mee in de cabine mogen. Heeft iemand hier toevallig al ervaring mee? Ik heb het zelf nog nooit gezien, maar als ze daar inderdaad niet moeilijk over doen zou dat best ideaal zijn met ons 4kg kleine Jack Russeltje!
Voorlopig gaat ze nog niet mee op reis hoor, maar ik was wel benieuwd of iemand van jullie hier al ervaring mee had

Lijkt me wel heerlijk om haar mee te kunnen nemen de heuvels in!
Hallo Kim, afgelopen januari heeft een goede vriendin van mij het hondje opgehaald vanuit NL en via Calais richting Scotland mijn geadopteerde hondje gebracht hier. want KLM vertelde mij dat ik met BA moest vliegen naar Londen alwaar het nog niet eens zeker is of je vandaaruit wel rechtstreeks door kan vliegen naar Scotland. De kosten met het vliegtuig loopt tegen de 900 euro dus een hele hap dit omdat het hondje per Cargo word gevlogen. Gelukkig Zijn de regels sinds januari dit jaar versoepeld naar je hondje moet wel je rabies inentingen 21 dagen van te voren hebben gehad en 48 uur voor je de UK inkomt een wormkuur. Dus als je het paspoortje en dit allemaal geregeld hebt kan je de UK inkomen. IK heb bewust niet voor de boot gekozen omdat ze zo klein en angstig is en ik haar niet onder in het ruim alleen wil laten, het is natuurlijk wel een lange weg via Frankrijk maar voor mij was het dit wel waard.
Groetjes Sinie