Hoi Allemaal,
Ik zit al een tijdje te struinen op dit forum en heb me nu ook ingeschreven. Wat een leuke verhalen allemaal! Wij gaan eind september met ons Smartje een week door Schotland hobbelen. Ik ben er 20 jaar geleden geweest, maar alleen in Edinburgh en wilde sindsdien een keer terug om de rest van Schotland te ontdekken. Nu is het eindelijk zover...We zijn al een hoop wijzer geworden van alle ervaringen op het forum. Wij zitten er aan te denken om vanuit Newcastle naar Edinburgh te rijden, daar de dag erna te blijven en dan rond te gaan trekken. Eigenlijk wilden we op de bonnefooi en slapen in een B&B. Maar ik ben een beetje bang dat we dan elke dag al om 14:00 moeten beginnen met zoeken of niks kunnen vinden. De tent gaat ook niet mee. Ik overweeg nu om bv 3 B&B's te reserveren (bv in Edinburgh, bij Fort William en ??) en van daaruit steeds tochten te maken. Hebben we de garantie van een dak boven ons hoofd. We zijn dol op kastelen en de sfeer van de 'keltische oudheid'. We willen een aantal filmlocaties (vooral Harry Potter) gaan bezoeken (oa Alnwick, Glencoe, etc). Mocht iemand nu al tips hebben die hij kwijt wil, dan hoor ik het graag.