Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 14:17

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Reizen naar Schotland  |  Reizen naar Schotland met de boot  |  Topic: Heeft iemand advies?
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Heeft iemand advies?  (gelezen 1817 keer)
lesja
Schotland fan

« Antwoord #25 Gepost op: 15 Aug 2011, 14:45 »

jeWe hebben al besloten niet voor de 2 en 4 persoonshut te gaan, we willen in een 5 persoonshut dus daarom varen we naar Hull, die hebben wel 5 persoonshutten.
 En het scheelt ons 500 euro als we naar Hull varen of naar New Castle, dus dat is de moiete.

dat is precies de reden waarom wij de afgelopen vakantie in juli ook met P&O zijn gegaan. maar gaan we weer met ons drieën(met een vriend erbij) dan weer met de dfds en ook met ons 2en
Marieke
Schotland fan

« Antwoord #26 Gepost op: 16 Aug 2011, 10:51 »

Ook wij willen zomer 2012 met 3 (pre)pubers naar Schotland, en hebben hetzelfde probleem. Ondanks dat we vlakbij IJmuiden wonen is DFDS voor ons geen optie! Jammer dat je niet wil vliegen want de tickets zijn ook hoogzomer betaalbaar zag ik tot mijn verbazing, ik keek in januari van dit jaar naar tarieven voor augustus en dan kwam ik op 70 euro pp uit voor een retour met Easyjet. Wel alleen handbagage maar we zullen alleen flinke rugzakken meenemen omdat we met openbaar vervoer in Schotland verder zullen gaan.
Wij denken aan een (mid)week in een caravan of huisje omgeving Fort William een een paar dagen Aviemore in een jeugdherberg. De Trossachs hebben we eerder bezocht, ook erg mooi en bereikbaar. Als je nog leuke betaalbare adressen tegenkomt hou ik me aanbevolen, wij zitten wel met de voorwaarde dat er een busstop in de buurt moet zijn...
Je zou wellicht ook een van de vijf met het vliegtuig kunnen laten gaan? Niet zo gezellig misschien maar dan kun je met een hut met dfds naar de overkant...
peetje
Schotland fan

« Antwoord #27 Gepost op: 16 Aug 2011, 13:29 »

met vliegtuig is geen optie want we willen met eigen auto gaan rond rijden in Schotland, openbaar vervoer is erg duur daar.
En auto huren is ook ontzettend duur en dan moet je weer een creditcard aanschaffen en dat willen we absoluut niet.
 in vreemde auto rijden met stuur rechts lijkt me zowiezo niet slim om te doen het links rijden is al lastig genoeg als het stur dan ook nog is anders zit en het schakelen...
 Nee we gaan gewoon met P&O naar Hull en vandaar uit rijden we naar Schotland dat lijkt ons het beste om te doen.
Waarschijnlijk gaan we in Edinburgh in een hostel voor 1 nacht we hebben er al 1 gezien met een prive kamer voor 5 personen.
Alleen hebben we dan de hele auto vol bagage liggen dat is het enigste vervelende er aan.
maar dat lossen we dan wel weer op.
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Reizen naar Schotland  |  Reizen naar Schotland met de boot  |  Topic: Heeft iemand advies?
Ga naar: