Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 14:11

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Runrig  |  Topic: interessant t.v. verslag geplaatst over brand in voormalig kantoor van Runrig
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: interessant t.v. verslag geplaatst over brand in voormalig kantoor van Runrig  (gelezen 332 keer)
Mieke
Schotland fan

« Gepost op: 03 Aug 2011, 22:28 »

met dank aan 1runrig, die de video op 31 juli j.l. op YouTube plaatste  notworthy

TV Report of the Fire at The Runrig Office in Aberdeen including an interview with The Late Marlene Ross.

"Gelukkig" was ik toen nog geen fan, als ik de beelden bekijk, krijg ik nu alsnog de kriebels.  Brand is zooo erg... help

Het ligt niet in mijn bedoeling alles wat de beste man geplaatst heeft hier naar toe te kopiëren, maar dit vond ik toch wel erg interessant en wil het graag met jullie delen.
Hermie
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 04 Aug 2011, 18:39 »

Ja dat was wat in 1996. Een paar jaar geleden ben ik nog in Aberdeen geweest en toen was 55 Wellington Street nog steeds niet opgebouwd.
Wel bizar dat het er nog steeds zo staat. Op Streetview zag ik dat het nog steeds niet is opgebouwd.
Na de brand is het kantoor naar de "overkant" verhuisd. Net om de hoek staat 1 York Street.
Daar ben jij toch ook geweest Mieke? Moet ik ook nog ergens een foto van hebben maar die kan ik zo gauw niet vinden.  Bonk

Hier is de foto

Urlar
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 04 Aug 2011, 18:51 »

met dank aan 1runrig, die de video op 31 juli j.l. op YouTube plaatste  notworthy

TV Report of the Fire at The Runrig Office in Aberdeen including an interview with The Late Marlene Ross.

"Gelukkig" was ik toen nog geen fan, als ik de beelden bekijk, krijg ik nu alsnog de kriebels.  Brand is zooo erg... help

Het ligt niet in mijn bedoeling alles wat de beste man geplaatst heeft hier naar toe te kopiëren, maar dit vond ik toch wel erg interessant en wil het graag met jullie delen.

Mieke, bedankt weer voor het doorgeven van deze YouTube-link - ik denk dat velen ondanks dat het toch een minder leuke gebeurtenis was in de lange carrière Runrig dit toch wel willen zien en een idee kunnen krijgen wat die brand toen te weeg heeft gebracht.
Die 1runrig is volgens mij zelf een soort Runrig-archief als ik zie wat hij al allemaal heeft geplaats aan videos, filmpjes etc. en ook wat hij nu allemaal weer aan interessant en zeldzaam materiaal van Runrig heeft geplaatst op YouTube. Ben je wel weer ff zoet mee om het te bekijken.

PETER  wave
Urlar
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 04 Aug 2011, 18:59 »

Ja dat was wat in 1996. Een paar jaar geleden ben ik nog in Aberdeen geweest en toen was 55 Wellington Street nog steeds niet opgebouwd.
Wel bizar dat het er nog steeds zo staat. Op Streetview zag ik dat het nog steeds niet is opgebouwd.
Na de brand is het kantoor naar de "overkant" verhuisd. Net om de hoek staat 1 York Street.

Hier is de foto

Ik weet niet hoe het ooit van binnen heeft uitgezien in de oorspronkelijke fanclub, maar als het zo is geweest als het nu uitziet in de fanclub waar die nu huist dan was het niet bepaald een vrolijke aanblik - tenminste dat had ik had toen ik zelf binnen ben geweest en ook niet het idee cq. dat zo een fanclub zou moeten uitzien - misschien dat ik er een verkeerd beeld bij had en heb hoe een fanclub er zou moeten uitzien - maar ik zou toch iets anders verwachten cq. had\heb hoge verwachtingen. En je moet wel heel goed zoeken in Aberdeen naar de huidige fanclub, want aan niets kun je zien aan de buitenkant dat er een fanclub huist en dat het die van Runrig is. Misschien dat daar iets aan veranderd is in de loop der jaren - maar ik denk het haast niet als je inderdaad via streetview kijkt via het internet. Maar ik denk desondanks als je ooit in Aberdeen bent dat je eens een kijkje moet gaan nemen. Misschien kom je Mike Smith(de goede geest van de Runrig-fanclub) nog tegen aldaar zoals ik zelf toentertijd.

PETER  wave
Mieke
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 04 Aug 2011, 20:41 »

@ Herma, heb je de foto nog niet gevonden? Ik heb nog ff zitten spitten.
Toen wij er waren zag het nieuwe pand op 1 York Street er zo uit:

Mike keek wel vreemd op, toen we daar met 5 man tegelijk naar binnen kwamen.
Maar hij stond ons vriendelijk te woord en we hebben nog wat koopjes op de kop getikt! (letterlijk...o.a. wat petten)

wel vreemd die stenen trouwens  laughing8
Urlar
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 04 Aug 2011, 22:40 »

Yep, bovenstaande foto toont inderdaad de buitenkant van waar de huidige fanclub huist cq. gevestigd is en vanwaar de merchandise wordt verstuurd....... je zou er zo langs lopen als je niet beter weet.

PETER  wave
Mieke
Schotland fan

« Antwoord #6 Gepost op: 05 Aug 2011, 13:05 »

@ Peter:

weet je dat je kunt antwoorden, zonder de hele bubs te kopiëren???
Zonder al die gekopiëerde foto's is het wel zo overzichtelijk... laughing8
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Runrig  |  Topic: interessant t.v. verslag geplaatst over brand in voormalig kantoor van Runrig
Ga naar: