Het is zover! Volgende maand gaan we eindelijk touren in Schotland

We gaan 13 dagen en onze planning ligt al zo goed als vast, behalve als we op Skye zijn ...
Ik zal het even schetsen: We checken rond 10H uit in Fort William en gaan dan richting Skye, waar we in Dunvegan logeren. We hebben de namiddag voorzien voor Dunvegan Castle. De volgende dag rijden we naar Inverness, maar onderweg hebben we een boottocht (glass bottom boat) voorzien in Kyle of Lochalsh en een bezoekje aan Eilean Donan Castle omdat dat op onze weg ligt. Het probleem is nu, ik vraag me af of we Portree daar nog ergens tussenin moeten plakken. Het ligt op onze weg naar Kyle of Lochalsh maar we zitten dan wat krap in tijd (wegens gereserveerde boottocht om 15H) en we zouden Eilean Donan Castle er al voor moeten doen omdat dat sluit om 17H. Dus als we Portree in de voormiddag doen hebben we hooguit een uurtje. Is dit voldoende? Wat moeten we absoluut zien daar? Of zouden we er de avond ervoor gewoon wat rondwandelen en iets gaan eten? Dan zullen de shops wel dicht zijn ...
Wat zouden jullie doen? De 2de dag een uurtje, shops open maar waarschijnlijk stressen voor de tijd. Of de eerste avond op het gemakje rondwandelen en een hapje gaan eten (aanraders?), maar misschien teleurgesteld zijn bij het zien van bepaalde winkeltjes, die dan gesloten zullen zijn?
Of gewoon maar overslaan omdat het plaatsje toch overroepen is?
Pffff

Groetjes, Willow