Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 13:53

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Overige onderwerpen  |  Topic: Heimwee
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Heimwee  (gelezen 1133 keer)
Marien
Schotland fan

« Gepost op: 28 Jul 2006, 23:06 »

Elke Schotlandgek kampt ermee, heimwee naar Schotland als je weer in Nederland bent.

Zucht......zijn nu al een paar dagen thuis, maar kan mijn draai hier nog steeds niet vinden. Ik baal er echt van om weer thuis te zijn. Ik mis de enorme wandelingen en de rust. Ik kan werkelijk nog steeds niet genieten van ons mooie plaatsje. Thomas wil weer het liefst voor de tv hangen, terwijl dat ding in Schotland voor hem niet belangrijk meer was. Bah bah bah. Ook hij mist Schotland heel erg, met name de schaapjes en de hondjes. Ik zou me er haast voor schamen dat ik dit nu zo erg heb!  dontknow

DE FOTO'S EN HET VERSLAG VAN ONZE VAKANTIE VAN 2008 STAAN ONLINE!!!
http://W
Petra
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 29 Jul 2006, 07:42 »

Hallo Marien,

wat vervelend dat je zo;n heimwee heb. Ik ga donderdag voor het eerst naar schotland en ben benieuwd door alles wat ik hier gelezen heb op dit forum kom ik denk ik tijd tekort en ga zeker terug.

Hoop dat je gauw je draai weet te vinden hier in Nederland.

Groetjes Petra
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #2 Gepost op: 29 Jul 2006, 08:34 »

Heel herkenbaar Marien.. Inderdaad, vooral als je net terugkomt is het op z'n ergst.
Bij mij begint het nu ook alweer te komen (ik ben nog niet eens geweest dit jaar icon_scratch). Inderdaad, die rust, natuur, de kust, wandelen, de taal, en ik mis het uitgaan ook.. Nederland is wat dat betreft best wel saai..? sad1
Sterkte ermee, hopen dat snel de geldboot binnenvaart en je voorgoed die kant uitkunt of dat het heimwee-gevoel maar snel wegtrekt.
gerdamartijn
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 29 Jul 2006, 09:26 »

Klopt Marien,dat gevoel van wat doe ik hier.!Wat mij helpt is gewoon het idee dat je terug mag(al is het pas volgend jaar) en ik neem een wandeling in mijn gedachten waar ik zo'n rustgevoel kreeg(bv Glennfinglas) Dan kan je er weer even tegen.
Ina
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 29 Jul 2006, 10:19 »

Marien het gaat weer over! Ik hb het ieder jaar waar ik ook heen geweest ben, 2 weken op z'n minst! Maar geloof me het gaat weer over sad1

Yours Aye for Scotland
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 29 Jul 2006, 13:06 »

ja hoor marien, het gaat wel over.
Ik had het ook heel erg de eerste weken, maar nu denk ik met weemoed terug (hihi) ik word oud.
maar ik ben al zeer druk bezig met de reis voor volgend jaar hoor en kan daar ook al zeer goed van genieten.
Ik geniet nu ook van ons dorp, met zijn levendigheid (he hans?) en alle boten weer in de binnenhaven.
succes hoor.

Marien
Schotland fan

« Antwoord #6 Gepost op: 29 Jul 2006, 15:45 »

Ach ja, het zijn ook weer bepaalde dingen die me hier irriteren. Op vakantie liep eigenlijk alles vlekkeloos, nergens problemen en last van. Voordat we weggingen waren er steeds van die kleine ongelukjes, kwaaltjes en pechgevalletjes. En we zijn nog niet terug of die dingen vinden gewoon weer plaats. Dan verlang juist destemeer weer terug naar de vakantie. Het laatste pechgevalletje is gelukkig hier gebeurd en niet daar ( alhoewel, als het vorige week was gebeurd, dan hadden we misschien onze vakantie kunnen verlengen Knipoog ) en dat is een compleet dode accu van onze auto. Dus die is nu vernieuwd.
Eens effe denken of we misschien nog een kort tripje kunnen doen dit jaar! Knipoog

DE FOTO'S EN HET VERSLAG VAN ONZE VAKANTIE VAN 2008 STAAN ONLINE!!!
http://W
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Overige onderwerpen  |  Topic: Heimwee
Ga naar: