Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 13:31

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Boeken over Schotland  |  Topic: GEZOCHT: ISLE of SKYE van Chris Townshend (Ramblers Guide)
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: GEZOCHT: ISLE of SKYE van Chris Townshend (Ramblers Guide)  (gelezen 2801 keer)
runnerroy
Schotland fan

« Gepost op: 23 Jul 2011, 19:15 »

Hallo Bravehearts ! bagpiper

wie o wie heeft het boek "ISLE of SKYE" van Chris Townshend uit de Ramblers Guide-serie en wil deze verkopen ?
Graag een reactie !

many regards !

Roy flag
Petra
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 23 Jul 2011, 20:07 »

Hallo runnerroy

Heb hem zelf niet voor je,
maar als hier verder geen reactie komt,
het boek is oa. bij bol.com te verkrijgen,
zowel de uitgave van 2001 als van 2010.

Petra
runnerroy
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 23 Jul 2011, 20:22 »

Hoi Petra,

dank je wel voor je reactie !
Maar helaas, BOL.COM adverteert er al mee, maar zie hun reactie nadat ik het boek daar besteld had (betreft voor zowel de 2001 als de 2010 editie):

Wij zijn helaas niet in staat om onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer 7907756620 te sturen. De leverancier bleek niet in staat om genoemd(e) artikel(en) te leveren. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Bestelnummer: 7907756620

Artikel: Isle Of Skye - Chris Townsend
Aantal: 1

Betaalmethode: Acceptgiro

Voor bovenstaand(e) artikel(en) komt uw betalingsverplichting te vervallen.

Met vriendelijke groet,

bol.com
http://www.bol.com

groetjes,

Roy
Petra
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 23 Jul 2011, 20:29 »

Hallo runnerroy

Dan mogen ze dat van die 3/4 dagen ook wel weghalen.

Zoeken op/oproepje doen op; marktplaats, speurders ed.

Misschien wil jurriaan (is hier forumlid) die op Skye een B&B heeft,
wel voor je kijken in de plaatselijke TIC en
dan een excemplaar naar je opsturen.

Petra
runnerroy
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 23 Jul 2011, 22:20 »

Hoi Petra,

dank je voor deze tip wat Juriaan betreft....ik hoop dat hij dit leest,en anders kan ik hem misschien benaderen ?

Leuk dat je zo meedenkt !

groetjes,

Roy
potenza
Schotland fan

sgiamhachair

« Antwoord #5 Gepost op: 24 Jul 2011, 15:19 »

Op Ebay word deze aan geboden.
Kijk hier maar.
jan van Duren
Schotland fan

« Antwoord #6 Gepost op: 25 Jul 2011, 16:31 »

via Amazone.co.uk is het te leveren.

http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_noss?url=search-alias%3Daps&field-keywords=ISLE+of+SKYE%22+Chris+Townshend&x=0&y=0

Met vriendelijke groet,

Jan van Duren
EllenC
Schotland fan

« Antwoord #7 Gepost op: 26 Jul 2011, 00:30 »

deze staat ook op http://cgi.ebay.com/Collins-Ramblers-Guide-Isle-Skye-Chris-Townsend-/200632956781?pt=Non_Fiction&hash=item2eb6a7f76d#shId en als het niet lukt wil ik volgende week ook wel in Ft William kijken in de mountaineering shops

runnerroy
Schotland fan

« Antwoord #8 Gepost op: 26 Jul 2011, 09:02 »

Hallo allemaal, dank jullie wel voor het meedenken en de reacties !
Super !  hello2 hello2 hello2

Ellen, het zou super zijn als je in Fort William wil kijken naar het boek....de uitgave die je aangaf is n.l. de uitgave uit 2001, en er is dus reeds een vernieuwde uitgave van 2010.
Chris Townsend heeft zelf ook gereageerd (erg leuk!) waar deze te verkrijgen is, maar deze is helaas tijdelijk "out of stock".
Aangezien ik over een paar weken naar Schotland (Skye) vertrek zou het super zijn om het boek alvast in huis te hebben.....dan kan ik alvast wat wandelingen uit gaan zoeken...

Ik heb me trouwens ook ingeschreven voor de Great Wilderness Challenge bagpiper van 20 augustus in Kintail...
Ken je dat evenement ?
Lijkt me een geweldige omgeving om te gaan rennen/klimmen etc....

Ik hoor graag van je hoe of wat...

gr. Roy
EllenC
Schotland fan

« Antwoord #9 Gepost op: 26 Jul 2011, 19:46 »

o.k. ik kan pas maandag naar Ft. W. maar zal ondertussen ook in de outdoor winkel in Acharacle kijken en zaterdag komt Waterstone hierheen , ik zal even bellen of die hem toevallig op voorraad hebben.

runnerroy
Schotland fan

« Antwoord #10 Gepost op: 27 Jul 2011, 08:58 »

Hoi Ellen,

prima, dank je wel voor je hulp !
Gewoon vreemd dat zo'n recent boek nu al zo slecht te verkrijgen is..... Verward Huh icon_scratch

Mooie sites heb je trouwens.... Scotland face....prachtige omgeving!
Als je nog tips voor me hebt voor Skye hoor ik ze graag, ook al ga ik nu voor de 10e keer naar Schotland....

many regards,

Roy
Jurriaan
Schotland fan

« Antwoord #11 Gepost op: 27 Jul 2011, 09:33 »

hello

ik zal eens kijken voor je in de locale Tourist office
EllenC
Schotland fan

« Antwoord #12 Gepost op: 27 Jul 2011, 20:33 »

Roy , ik hoorde van Waterstone , de grote boekhandel in Schotland , dat het alweer out of print is  , zij hebben het niet meer en kunnen het dus ook niet meer bestellen.. de outdoor shop hier ook niet.
ik heb wel een tweedehandse gevonden bij Abe books nog behoorlijk prijzig  £ 12.99 en £ 4.50 verz kosten naar Nederland
maar er staan er vandaag ook een paar op Ebay , verzendkosten naar Nederland zijn £ 3.50 dus dat valt nog mee

mocht Jurriaan er geen op Skye zelf kunnen vinden is dit misschien je beste bet.

http://www.ebay.co.uk/itm/ISLE-SKYE-WALKS-COLLINS-RAMBLERS-WALKING-GUIDE-/330590712086?pt=UK_Books_maps_GL&hash=item4cf8bdf116#shId

http://www.ebay.co.uk/itm/Collins-Ramblers-Guide-Isle-Skye-Book-Chris-Tow-/160573175953?pt=Non_Fiction&hash=item2562e83891

dank je wel voor het compliment, ja het is hier schitterend  ik geniet elke dag van het mooie uitzicht.

voor Skye kan je het beste bij  Jurriaan zijn , die woont er , ik kom er maar een paar keer per jaar om familie op te zoeken en ben eerlijk gezegd geen Skye fan.

hoeveel miles ga je er rennen? ik heb er wel van gehoord en de omgeving is ook mooi, helaas heb ik de energie er niet voor

runnerroy
Schotland fan

« Antwoord #13 Gepost op: 28 Jul 2011, 10:00 »

Hoi Ellen !

Da's toch héél bijzonder.... sad1 Huh dontknow
Maar ik zal verder kijken, en hopelijk weet Juriaan ook meer als hij op Skye geïnformeerd heeft (waarvoor alvast dank!)

Wat de run betreft, ik ga de 18 miles doen.....zal wel heavy zijn, maar lijkt me een geweldige ervaring.
Vorig jaar heb ik de Jungfrau Marathon gedaan wat als zwaarste marathon van Europ te boek staat, dus ben wel iets gewend.
Op 3 september ren ik de marathon van Dingle in Ierland, en de Ben Nevis Run staat ook nog op m'n lijstje....wie weet  tongue3 Aye

Nogmaals bedankt zover voor iedereen zijn/haar bijdrage op mijn oproep ! notworthy
EllenC
Schotland fan

« Antwoord #14 Gepost op: 02 Aug 2011, 14:10 »

helaas Roy, Ft William heeft ze ook niet , heb nog bij de 2e hands boekwinkel gevraagd maar nee.

je keus blijft beperkt tot de 2 ebay links  zie hierboven  of via sellers op amazon.co.uk die sturen ook naar Nederland

http://www.amazon.co.uk/gp/offer-listing/0007351429/ref=dp_olp_0?ie=UTF8&redirect=true&condition=all

succes ermee

Jurriaan
Schotland fan

« Antwoord #15 Gepost op: 02 Aug 2011, 15:57 »

Hiero op skye wel te vinden zag ze vandaag in de winkel.

Denk dat het gaat om de laatste uitgave.
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Boeken over Schotland  |  Topic: GEZOCHT: ISLE of SKYE van Chris Townshend (Ramblers Guide)
Ga naar: