Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 10:14

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Overige onderwerpen  |  Topic: Schotland als vakantieland of wonen in Schotland ?
Poll
Vraag: Als het aan jou lag zou je het liefst in Schotland (gaan / blijven) wonen, of zou je liever (zo veel mogelijk!) naar Schotland op vakantie gaan?
Schotland als vakantieland? - 9 (29%)
Wonen in Schotland? - 22 (71%)
Totaal aantal stemmen: 31

Pagina's: 1 [2]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Schotland als vakantieland of wonen in Schotland ?  (gelezen 2112 keer)
skye
Schotland fan

« Antwoord #25 Gepost op: 05 Sep 2011, 09:50 »

ik moet zeggen dat ik deze vakantie even een keer heel hartgrondig heb geroepen dat ik NOOIT naar Schotland wou verhuizen, maar dat kwam door die ver...... midges.

McHenk
Schotland fan

Anno 2000

« Antwoord #26 Gepost op: 05 Sep 2011, 10:29 »

Ach, die heb je lang niet overal in Schotland Skye. En ook niet het hele jaar door.

Nederland kan inderdaad best een leuk vakantieland zijn. Ik wist eigenlijk nooit dat er zoveel goeie vakantieparken zijn zeg - a la Landal; met leuke dingen te doen voor kinderen en waar je je familie en vrienden op visite kan vragen zonder dat die allemaal naar Scotland hoeven te vliegen!

skye
Schotland fan

« Antwoord #27 Gepost op: 05 Sep 2011, 12:56 »

noe, mij een plek waar ze nooit zin en ik kom laughing7 laughing7

ach, je vergeet ze ook wel weer snel, dat is wel zo. Maarals jedan je tent uitkomt en je wordt meteen belaagd door zo'lading van die rotertjes dan baal je wel eens. En is het mooi weer, kun je je korte broek aan en je mouwen omhoog, nee hoor, inpakken dat velletje.

McHenk
Schotland fan

Anno 2000

« Antwoord #28 Gepost op: 05 Sep 2011, 15:41 »

Noem mij een plek waar ze nooit zijn en ik kom laughing7 laughing7

Heb er alleen ooit last van gehad bij Loch Katherine. Eén plek is in ieder geval Edinburgh: geen midges of 'knutjes', geen muggen - ik heb hier zelfs geen hooikoorts, geweldig!

Cheesy

Andrea
Schotland fan

« Antwoord #29 Gepost op: 05 Sep 2011, 17:14 »

Nog een muggenvrijplekje, onze achtertuin in Bearsden icon_thumleft

Maar zonder gekheid: wij hebben in juli op 4 campings gestaan, veel gewandeld en geen mug gezien, 14 dagen eerder een bergje beklommen in de Campsies en toen lek gestoken, oftewel: je kunt er geen peil optrekken icon_scratch
skye
Schotland fan

« Antwoord #30 Gepost op: 05 Sep 2011, 17:42 »

ik geloof dat je er inderdad geen peil op kan trekken. Ik heb er zelfs op de camping in ednburgh wel last van gehad. Niet daar gaan wonen dan Henk laughing8

Ingrid
Administrator
*

« Antwoord #31 Gepost op: 05 Sep 2011, 18:54 »

Ik zou er zooooooooooo graag willen wonen.
Alleen kan dat momenteel niet, ik wil mijn ouders dat niet aan doen. nono
Ik ben enig kind, en ik ben ooit al eens van DenHaag naar Apeldoorn verhuisd, maar dat vonden ze al erg, laat staan als ik nu zou zeggen tjoooo ik ga naar Schotland.
Maar ik kijk wel steeds op die huizen sites, en nou zag ik me laatst toch een leuk huis te koop...... Undecided
Maar goed dromen moet je blijven houden zeg ik.... Aye icon_sunny

Groetjes Ingrid
McHenk
Schotland fan

Anno 2000

« Antwoord #32 Gepost op: 06 Sep 2011, 09:54 »

ik geloof dat je er inderdad geen peil op kan trekken. Ik heb er zelfs op de camping in ednburgh wel last van gehad. Niet daar gaan wonen dan Henk laughing8

Te laat...!

eefkepeefke
Schotland fan

« Antwoord #33 Gepost op: 06 Sep 2011, 11:45 »

Citaat
Alleen kan dat momenteel niet, ik wil mijn ouders dat niet aan doen. nono

Kun je ze niet meenemen?
Ingrid
Administrator
*

« Antwoord #34 Gepost op: 06 Sep 2011, 18:20 »

Helaas laten oudere mensen zich niet meer zo makkelijk verkassen Wink

Groetjes Ingrid
eefkepeefke
Schotland fan

« Antwoord #35 Gepost op: 06 Sep 2011, 19:26 »

Ik weet zeker dat mijn schoonouders (heb ik zeer goeie relatie mee) mee zouden gaan.  Wink
Roald
Schotland fan

« Antwoord #36 Gepost op: 06 Sep 2011, 19:49 »

Helaas laten oudere mensen zich niet meer zo makkelijk verkassen Wink

Ik ken een Canadese vrouw die, als enig kind, met man in Schotland ging wonen. Toen haar vader overleed, besloot haar moeder haar dochter achterna te reizen: op 75-jarige leeftijd emigreerde ze van Canada naar Schotland. Daar heeft ze tot haar overlijden, op 92-jarige leeftijd, gewoond !

Live and let live
Kiek
Schotland fan

« Antwoord #37 Gepost op: 06 Sep 2011, 20:49 »

Ik zou het nu nog niet willen doen, werk zoeken is sowieso in de meer afgelegen gebieden een probleem en in een stad wonen zou ik nooit willen, ik zou teveel heimwee hebben ook, maar misschien als we gepensioneerd zijn met zijn tweetjes een mooi schots huisje met wat beestjes, dat lijkt me wel een mooie toekomst droom, voorlopig maar alleen op vakantie.
Wie weet Ingrid komt jouw droom ook nog eens uit, je moet tenslotte nog iets te dromen hebben he  Smiley
Ingrid
Administrator
*

« Antwoord #38 Gepost op: 07 Sep 2011, 09:06 »

Wie weet Ingrid komt jouw droom ook nog eens uit, je moet tenslotte nog iets te dromen hebben he  Smiley

Zo denk ik er ook over, soms loopt het zoals het loopt en anders blijven we gewoon lekker verder dromen Wink icon_sunny

Groetjes Ingrid
psychogoogje
Schotland fan

« Antwoord #39 Gepost op: 07 Sep 2011, 09:21 »

Wat betreft de ouders: Ik wilde al van jongs af aan naar het buitenland verhuizen en een groot deel van mijn familie leeft ook in verre oorden. Toen ik met mijn moeder (75) de plannen om naar Schotland te gaan besprak en ik vroeg of ze er bezwaar tegen had zei dat ze liever had dat ik ergens anders gelukkig was dan dat ik in NL ging zitten wachten tot ze dood is..
Maar ja, das mijn moeder... ze liet later wel doorschemeren dat zij blij was dat het Schotland geworden was en niet de USA of Australië  Wink

Je weet pas of het leven hard is, als je je tanden erin zet! - Loesje
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Overige onderwerpen  |  Topic: Schotland als vakantieland of wonen in Schotland ?
Ga naar: