Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 10:08

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Overige onderwerpen  |  Topic: Schotland in de bioscoop
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Schotland in de bioscoop  (gelezen 491 keer)
KoenC
Schotland fan

« Gepost op: 28 Jun 2011, 09:00 »

Ik moet zeggen dat deze teaser-trailer van de nieuwe Pixar-film mijn enthousiasme over mijn naderende Schotland-reis allerminst getemperd heeft  Knipoog:

http://youtu.be/tYg0VgPy6Uk

Ook nog eens gekeken naar Braveheart dat bijna voor de helft in Glen Nevis is opgenomen.  Heb er, denk ik, meer van genoten dan 15 jaar geleden, zat met een krop in de keel voor de beeldbuis.

Op het programma staan zeker nog 'Rob Roy' en 'Highlander'
Jurriaan
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 28 Jun 2011, 09:41 »

Highlander is voor een gedeelte in Skye opgenoomen.

Nog een filmpje wat op jouw lijstje moet staan is dan Stardust. Ook voor een groot gedeelte in Skye opgenoomen
Marieke
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 28 Jun 2011, 10:22 »

Hoop dat ie uitkomt voor onze reis naar Schotland zomer 2012, lijkt me geweldig om 'm met de kinderen te gaan zien en dan ze het daarna het in het echt te laten zien... ziet er veelbelovend uit
MacJos
Cryptorator

« Antwoord #3 Gepost op: 28 Jun 2011, 10:27 »

Highlander's begin van deel 1 toont veel van Eilean donan.

eefkepeefke
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 28 Jun 2011, 11:12 »

Citaat
Nog een filmpje wat op jouw lijstje moet staan is dan Stardust. Ook voor een groot gedeelte in Skye opgenoomen

En dat is ook goed te zien...
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 01 Jul 2011, 06:41 »

Made of Honor is ook op Skye opgenomen: http://www.youtube.com/watch?v=IGVpvkMmjK4 Wij waren daar bij een opname dag! erg leuk om te zien hoe dat in zijn werk gaat.

MacJos
Cryptorator

« Antwoord #6 Gepost op: 01 Jul 2011, 10:15 »

En laat ons natuurlijk Local Hero (met fantastische muziek van Mark Knopfler) niet vergeten: http://youtu.be/98nllsnasek

KoenC
Schotland fan

« Antwoord #7 Gepost op: 01 Jul 2011, 10:18 »

En laat ons natuurlijk Local Hero (met fantastische muziek van Mark Knopfler) niet vergeten: http://youtu.be/98nllsnasek

Heb ik toevallig eergisteren besteld via cosmox.be.  Zou vandaag in mijn postbus moeten vallen.   icon_sunny
Heb tijdens mijn vakantie dit jaar een uitstap naar de Silver Sands van Morar en de Arisaig Highland Games gepland en de film speelt zich in die regio af.
MacJos
Cryptorator

« Antwoord #8 Gepost op: 01 Jul 2011, 10:25 »

Weet niet of je ook in die regio verblijft? Dan is het zeker de moeite om de boot naar Canna te nemen. Is de veerboot maar als dagexcursie bijzonder de moeite waard bij mooi weer.

Wilma
Schotland fan

« Antwoord #9 Gepost op: 02 Jul 2011, 06:50 »

En de serie: 2 thoussand acres of SKye: opgenomen bij Port Logan, onder Stranraer!

Màiri
Schotland fan

« Antwoord #10 Gepost op: 02 Jul 2011, 09:58 »

En de serie: 2 thoussand acres of SKye: opgenomen bij Port Logan, onder Stranraer!

Jaa, die locatie heb ik gezien! ^_^ Heel mooi daar. En een leuke serie ook. hello2

Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Overige onderwerpen  |  Topic: Schotland in de bioscoop
Ga naar: