loutje
Schotland fan
|
 |
« Gepost op: 15 Jun 2011, 17:31 » |
|
Wie gaat wanneer met de boot van IJmuiden naar Schotland? Wij gaan zondag 17 juli heen en maandag 1 augustus terug! Oja, donderdag 21 juli zitten we compleet met sleurhut op de boot naar de Orkney's.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lesja
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 15 Jun 2011, 17:42 » |
|
niet met de DFDS maar met P&O de 8e juli ri Aberlour, speyside en 16 juli ri crianlarich
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Màiri
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 16 Jun 2011, 00:27 » |
|
Ik hoop heel erg de eerste week van september (een enkeltje)... Maar eerst mijn diploma halen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joke
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 16 Jun 2011, 07:39 » |
|
Ja, dat moet je goed doen...  .......op het forum, zetten wanneer je weg bent 
|
|
|
|
|
|
"The colours of Scotland leave you young inside" - Hearts of olden glory - Runrig
|
|
|
Màiri
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 16 Jun 2011, 07:57 » |
|
Well, ik woon nog thuis, dus het huis blijft niet onbewoond achter.  Er blijven mensen hier als ik wegga. Maar voor anderen inderdaad een goede waarschuwing. Pas op met wat je schrijft over van huis weg zijn.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andrea
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 16 Jun 2011, 08:33 » |
|
Ja, dat moet je goed doen...  .......op het forum, zetten wanneer je weg bent  Haha, ja heel onverstandig Loutje en Lesja, want jullie hebben ook nog het adres erbij gezet  16 miljoen Nederlanders en nu maar goochelen met alle gegevens die we van ze hebben waar ze wonen, relax please
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lesja
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 16 Jun 2011, 15:44 » |
|
Haha, ja heel onverstandig Loutje en Lesja, want jullie hebben ook nog het adres erbij gezet  16 miljoen Nederlanders en nu maar goochelen met alle gegevens die we van ze hebben waar ze wonen, relax please Klopt, maar ons huis is niet leeg als wij er niet zijn. Er zitten altijd mensen in ons huis als wij met vakantie zijn. Passen op de hond.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
loutje
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 18 Jun 2011, 10:41 » |
|
Beetje ver gezocht, of ben ik zo naief? Dan zou deze hele rubriek moeten verdwijnen. Overigens is mijn huis ook niet leeg.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anitaatje
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 21 Jun 2011, 17:30 » |
|
Volgens mij zou het stuk "Op reis" in het stuk alleen voor leden thuis horen. :-) Dan is het nog niet helemaal veilig, maar daar is het wel voor een kleinere groep beschikbaar.
Overal wordt gewaarschuwd om vooral niet aan te geven op je social media dingen dat je op vakantie gaat.
Groetjes, Anita
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petra
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 21 Jun 2011, 18:18 » |
|
Volgens mij zou het stuk "Op reis" in het stuk alleen voor leden thuis horen. :-) Dan is het nog niet helemaal veilig, maar daar is het wel voor een kleinere groep beschikbaar.
Anitaatje, ik denk dat dit een heel goed idee van je is. Moderators dit zal jullie vast wel lukken. Petra
|
|
|
|
|
|
|
|
|
skye
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 21 Jun 2011, 18:44 » |
|
ik zet het in principe ook nooit op openbare forums. heb op hyves ook pas iets gezet toen we weer terug waren.Bij ons is meestal ook wel iemand in huis vanwege de katten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ErikB
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 22 Jun 2011, 11:20 » |
|
Doe ik ook niet, maar je hebt het niet altijd in de hand. Dit is een vrij specifiek forum, het lijkt me gevaarlijker via facebook, hyves, netlog, twitter e.a. Ook op facebook had ik niets gezet van onze afwezigheid, krijg je wel op je prikbord een melding "goede reis". Slimme vrienden ..... Dit gezegd zijnde: wij waren weg van 29 mei tem. 6 juni. Trip was met DFDS en de kapitein zei dat de zee behoorlijk 'rough' ging zijn tot middernacht. Zowat 70% van de passagiers zal het geweten hebben De terugreis was heel wat rustiger.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
skye
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 22 Jun 2011, 12:28 » |
|
blij dat ik niet bij jullie op de boot zat dan Erik
|
|
|
|
|
|
|
|
|
max
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 28 Jun 2011, 17:22 » |
|
Ik hoop heel erg de eerste week van september (een enkeltje)... Maar eerst mijn diploma halen.  succes! wanneer weet je meer? Wij gaan ergens in september eerst naar engeland voor een halve marathon en dan lekkerweer van de winter naar schotland
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Màiri
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 28 Jun 2011, 17:33 » |
|
Dankje.  Het is heel spannend, ik hoor uiterlijk 15 juli het cijfer van mijn scriptie. Maar ik heb ook nog een aantal andere cijfers in afwachting en heb 9 juli nog een IELTS test (Engels test) die ik moet halen om definitief toegelaten te worden aan de Uni van Edinburgh.. Heb nu een voorlopige toelating en een studiebeurs van VSBfonds. Dus eind juli weet ik waarschijnlijk pas zeker of het allemaal doorgaat (een jaar masteropleiding aan University of Edinburgh). Best wel stressvol dus..  Ben bezig met de laatste loodjes: morgen laatste tentamen, volgende week stage en dan de IELTS test. Hopelijk ben ik daarna klaar met alles.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jessy
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 28 Jun 2011, 18:11 » |
|
Succes voor morgen Mairi !! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Màiri
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 28 Jun 2011, 20:49 » |
|
Go raibh míle maith agat! Is scrúdú deacair é...  Heel erg bedankt! Het is een moeilijk tentamen...  (Iers voor gevorderden 1)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wilma
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 28 Jun 2011, 20:56 » |
|
Succes!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
max
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 29 Jun 2011, 07:02 » |
|
succes mairi en die ielts gaat je vast lukken. ik deed die test een paar jaar geleden en vond het vooral heel leuk om te doen ;-) ik ga vandaag voor je duimen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Màiri
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 30 Jun 2011, 08:42 » |
|
succes mairi en die ielts gaat je vast lukken. ik deed die test een paar jaar geleden en vond het vooral heel leuk om te doen ;-) ik ga vandaag voor je duimen.
Echt waar? Deed je dan de academische of de gewone IELTS? Ik moet namelijk de academische versie doen, die is wel echt een graadje moeilijker, zeg maar... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Driekje
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 30 Jun 2011, 10:11 » |
|
Mairi,
Heel veel succes!
Hennie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
max
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 30 Jun 2011, 16:04 » |
|
Echt waar? Deed je dan de academische of de gewone IELTS? Ik moet namelijk de academische versie doen, die is wel echt een graadje moeilijker, zeg maar...  Yep de academic. Moest voor Australie om als arts aan te slag te kunnen daar ;-) had ik het maar eerder geweten ik heb alle proefmaterialen hier nog ergens liggen geloof ik.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andrea
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 30 Jun 2011, 22:20 » |
|
Komend weekend met de caravan naar Glencoe, nog forummers daar ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Màiri
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 30 Jun 2011, 23:49 » |
|
had ik het maar eerder geweten ik heb alle proefmaterialen hier nog ergens liggen geloof ik.
Ach ja, ik heb het proefboek met de cd al een tijdje in huis. Geen probleem. Ik heb wat tegenslag met mijn studie (moet een bepaald werkstuk herschrijven), dus nu moet ik nieuwe tijd creëren voor het oefenen van mijn Engels.  Heb in ieder geval Iers gevorderden 1 gehaald (ik heb mijn cijfer nog niet, maar ik weet bijna zeker dat ik gewoon geslaagd ben)!  Dus mijn reis naar Gaeltacht Ierland deze zomer gaat sowieso door.  Maar nu ben ik dit topic een beetje aan het vervuilen.  Leuk Andrea, lekker naar Glencoe, schitterend! Heel veel plezier! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wilma
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 01 Jul 2011, 06:34 » |
|
Veel plezier Andrea, het is vast veel mooier weer dan vorige week!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|