Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 09:44

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Even voorstellen
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Even voorstellen  (gelezen 328 keer)
ChrisMouthaan
Schotland fan

« Gepost op: 13 Jun 2011, 10:37 »

Hallo allemaal,

Ja, ook ik ben Schotlandfan en dat zo'n drie jaar. Het eerste jaar zijn we naar Ilse Mull en Skye geweest.
En nu twee jaar achter elkaar naar Mull. Mull is mijn eiland geworden, waarom?? Hou van de natuur en
roofvogels.  Ben net twee weken terug en wil eigenlijk weer gaan. Heb nu de zeearenden gezien op het
nest met twee jonge. In totaal hebben we daar acht zeearenden en wat otters gezien.

Zou best een wildlife-tour op willen starten voor Nederlanders en Belgen die naar Mull willen om daar te
fotograferen en te genieten van de natuur. Maar ja, op Mull zelf heb je al wat tour-mensen zitten die met
busjes je rondleiden. Wil dan vanuit Nederland vertrekken om dan via de boot (Ijmuiden-Newcastle), zodat we
ook wat Jan van Genten mee kunnen pakken langs de kust en dan langzaam naar Mull rijden.

Dat is mijn droom eigenlijk.

Reacties op mijn droom altijd welkom.

Groet,
Chris
Jessy
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 13 Jun 2011, 10:50 »

Mooie droom Chris wie weet doe je het ooit mensen rondleiden op een tour .
Welkom op het forum ,zelf ben ik er nog niet geweest en kijk ik nog bij ander moois in Great-Brittannië de Puffins ga ik zeker eens opzoeken  .
trom
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 13 Jun 2011, 11:19 »

welkom en go for it!
Toeter
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 13 Jun 2011, 11:27 »

Ha Chris,

Welkom op het forum.  Vlag

Je heb zeker een mooie droom. Wij zijn een paar jaar geleden naar Mull geweest en vonden het er prachtig. Wij willen zeker nog een keer terug, alleen weten we nog niet wanneer.

Toeter

Màiri
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 13 Jun 2011, 12:27 »

Welkom, Chris! Mull is inderdaad schitterend, ik wil er ook nog wel weer een keertje naar terug. hello2 Veel plezier op het forum! wave

ChrisMouthaan
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 13 Jun 2011, 17:20 »

Beste mensen,

Inderdaad Mull is prachtig en ik denk het hele jaar door. Ben vorig jaar in mei geweest en dit jaar half mei/begin juni.

Als ik een busje had er voor ging dan mochten jullie zo mee. Wat echter tegen hou: mijn werk, mijn moeder.

Mijn moeder woont bij me in en ze is 80jr en werk ja je weet dat je elke maand je salaris krijg.
Werk in een drukkerij en doe daar vouwen,snijden, maar is dit wel wat ik wil toch mijn 65ste of nog langer.
Antwoord is duidelijk:nee. Dus zit telkens met deze gedachte/droom om zo'n wildlife tour op te zetten.

In ieder geval bedankt voor jullie snelle reactie op mijn even voorstellen.

Groet,
Chris
Ingrid
Administrator
*

« Antwoord #6 Gepost op: 13 Jun 2011, 18:26 »

Welkom hier Chris.
Wat een leuke droom heb je.
Klinkt erg goed.
Ik heb ook soort gelijke droom, maar het kan nog niet voor mij, dus blijft het bij een droom.
Maar ja je weet maar nooit... Wink icon_sunny
Leuk dat je zo enthousiast bent over Mull, ik ga volgend jaar drie weken naar Schotland, als alles goed is, dus wie weet ga ik dat eiland ook bezoeken.
Ik houd heel erg van wildlife en fotografie, dus je zou zeggen, ga... icon_sunny icon_thumleft

Groetjes Ingrid
ChrisMouthaan
Schotland fan

« Antwoord #7 Gepost op: 13 Jun 2011, 19:14 »

Hoi Ingrid,

Bedankt voor je reactie, maar je maakt me wel nieuwsgierig wat voor droom jij hebt.
Ik moet eigenlijk bij een instantie zijn of mijn droom/plannen daadwerkelijk mensen
opleverd om er toch ook een beetje van te leven/genieten.

Maar ben benieuwd naar je droom, mag ook private mailen.

Groet,
Chris
Ingrid
Administrator
*

« Antwoord #8 Gepost op: 14 Jun 2011, 10:41 »

Heb ik je nieuwsgierig gemaakt? Wink
Ik heb een beetje dezelfde droom die jij hebt.
Maar ik heb er verder nog niet veel mee gedaan omdat het nu gewoon weg nog niet de tijd is.
Maar wie weet ooit? En anders blijft het bij die droom, je moet toch iets te wensen over houden in het leven, niet? icon_sunny

Groetjes Ingrid
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Even voorstellen
Ga naar: