Ondanks dat ik niet zo actief ben hier op het forum hou ik het allemaal wel goed in de gaten hoor

Dit jaar dus niet Schotland, maar wel een broodnodige 'fix' Brits Eiland

Wales staat hier al langer op het verlanglijstje. Ik ben zelf in 99 in het zuiden geweest, Breacon Beacons bezocht en zo, prachtig. Mijn vriend is er nog nooit geweest.. Hoog tijd dus!
We hebben vooral het noorden op het oog, Snowdonia. We willen op ongeveer 20min. van de Snowdon kamperen. Die we uiteraard willen beklimmen eventueel als het weer en onze conditie het toelaat

Deze camping staat in de planning;
http://www.rynys-camping.co.uk/ Reserveren kan niet, maar ik moet nog wel even mailen om te vragen of het mogelijk is een plekje een beetje uit de 'loop' te reserveren ivm Sam (de hond), dat zou mogelijk moeten zijn staat op hun site

Op de heenweg gaan we overigens logeren bij kennissen van ons die vlak bij Camebridge wonen! Gezellig!
Het duurt nog wel even.. aangezien ik juf ben en in regio Noord werk, heb ik nog wel wat weken voor de boeg.. maar goed, voorpret is ook belangrijk!
Dus.. als mensen nog tips hebben wat we écht moeten bezoeken in die omgeving dan horen we dat graag

@ Jessy: nog bedankt voor je berichtje in ons gastenboek over Cornwall!! Die voettochten vielen best mee hoor, we liepen meestal tussen de 10-15 km dus goed te doen