Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 09:21

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: ook even voorstellen
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: ook even voorstellen  (gelezen 1268 keer)
angel
Gast
« Gepost op: 19 Jul 2006, 22:25 »

Hoi allemaal,

Sinds vorige week weet ik van het bestaan van deze site af en het is helemaal geweldig!! Mijn vriend woont in Schotland en ik hier in Nederland en het is niet altijd even gemakkelijk, maar we zien elkaar ongeveer elke 4 weken en we zitten elke dag wel achter de computer. Lang leve skype!!!!

Maar omdat ik in Nederland woon en hij in Schotland, en we verder willen met elkaar, ben ik gaan surfen en uiteindelijk bij dit forum terecht gekomen. Nou echt een uitkomst!!! Ik wil de stap nemen om in Schotland te gaan wonen en werken,samen daar verder gaan. En er staan heel veel handige dingen en informatie op het forum.

Er zijn zoveel dingen die ik wil weten, maar waar begin ik?? Als je gaat emigreren zijn er zoveel dingen die je regelen moet, maar wat allemaal?

Hopelijk willen jullie mij helpen aan heel veel informatie te komen of handige sites.

Want echt het is een geweldig land en elke keer als ik daar kom voelt het als thuis komen, dat klinkt misschien gek maar het is wel zo.
Ikvoel me er echt helemaal thuis.
Teije
Administrator
*

« Antwoord #1 Gepost op: 19 Jul 2006, 22:56 »

Hoi Angel,

welkom op het forum en het klinkt helemaal niet zo gek, waarschijnlijk hebben de meesten van ons hier datzelfde gevoel van thuiskomen, wij in ieder geval wel.
Kijk en lees eerst eens rustig rond en als je er echt heen wilt valt het best wel mee met wat je moet regelen. Gelukkig hebben we al een heleboel daar ter plekke wonende experts die je graag willen helpen! (waar de rest weer jaloers op is...)  wave
Keen
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 20 Jul 2006, 11:49 »

Welkom Angel! notworthy Je krijgt hier beslist genoeg tips en advies waar je veel aan hebt.
Verder ben ik stikjaloers op al degene die dit jaar naar Schotland gaan of al zijn geweest crybaby2 Wij gaan volgende jaar weer maar ik heb nu al een gevoel van heimwee als ik dit allemaal lees!
gerdamartijn
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 20 Jul 2006, 18:44 »

Welkom Angel,voor de korte tijd die je nog hier bent. wave Ik hoop dat je als je daar bent ons nog steeds zult berichten,zodat we inderdaad stikjaloers? laughing7 op de hoogte zullen blijven
angel
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 20 Jul 2006, 20:15 »

ik heb net de reacties gelezen en ga me zometeen eens storten op alle andere informatie die er te vinden is hier. Morgen ga ik weer voor een week naar Schotland toe. Tas is gepakt en ga heerlijk genieten!! Mijn vriend woont in Catrine, in Ayrshire, wat vlakbij Glasgow ligt. Nou ja ongeveer een half uur 3 kwartier daarvandaan.

De komende week zal ik winig tijd hebben om het forum te bekijken, maar zal het toch niet kunnen laten om af en toe een blik te werpen.

Groetjes allemaal!!!!

p.s. ga me daar ook zeker orienteren in het vinden van een baan!!!
tanguy.liane
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 20 Jul 2006, 20:24 »

Hoi Angel,

Welkom op het forum en veel plezier in schotland. Geniet ervan!

Groetjes Liane
angel
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: 20 Jul 2006, 20:51 »

Zal zeker genieten de komende week!!! Dank je wel Liane en voor Gerda: natuurlijk zal ik jullie op de hoogte houden over hoe en wat.  Ik ben nog niet weg maar het gaat ook echt geen eeuwigheid meer duren, als het aan mij ligt zit ik er vanaf morgen, maar voordat ik de oversteek voor vast ga maken wil ik wel een baan hebben, maar dat gaat zeker goed komen.

groetjes
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #7 Gepost op: 20 Jul 2006, 21:46 »

Welkom hier, Angel, en geweldig dat je naar het prachtige land verhuist!
Ayrshire, prachtig gebied, zijn wij ook geweest afgelopen mei. Maar de plek ken ik niet helaas.
maar hou ons maar op de hoogte, kunnen we stiekem meedoen met jouw verhuizing!

Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #8 Gepost op: 20 Jul 2006, 22:02 »

Welkom hier!  Heel veel plezier op je (zoveelste  laughing7) trip, en hopelijk dat het snel je laatste oversteek mag worden! Heel veel succes, hou ons op de hoogte  icon_thumleft
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: ook even voorstellen
Ga naar: