Dag mensen ,
via een ongelofelijk toeval zijn we voor een vijftal dagen in Dorset geweest .
Vijf daagse reis gewonnen via de plaatselijke krant !
Heel blij dat we dit mochten ontdekken ,het landschap en de mooie huizen de beplanting de kust die je ineens ziet opdoemen links , rechts de landschappen ben ik onder de indruk van .
We zijn dan ook vaak blijven staan om te genieten van het uitzicht .
We waren in een B&B in Blandford Forum die ons zeker goed beviel aardige mensen en goede comfortabele kamers .
http://www.portmanlodge.co.uk/1ste dag hebben we de Subtropical Gardens bezocht in Abbotsbury evenals de Swannery.
http://www.abbotsbury-tourism.co.uk/swannery/index.htm2de dag zijn we naar Kingston Lacey gegaan heel mooi landhuis

Schaftsbury Abbey
and Gold Hill .

3de dag zijn we in Bath beland .

gewoon een foto omdat ik het zo mooi vond die huisjes ,hun ingang en begroeiing ,

De routes waren telkens heel mooi en we willen zeker nog eens terug die kanten uit .
Maar door onze onervarenheid om rond te reizen heb ik sterk de indruk dat we heel mooie natuurgebieden en plaatsen gemist hebben .
Er was ook niet zo veel tijd om alles te ontdekken de eerste dag zijn we s'avonds om 19 uur gearriveerd na twee uur file te hebben gehad .
Door het lezen op dit forum heb ik al enkele tips om onze volgende trip beter te doen verlopen .
Makkelijke stoelen in de koffer ,thermos meedoen en op de kamer heet water indoen ......ook iets over een kaart die het interessanter maakt om huizen te bezoeken die beschermt worden door het
National Trust Fonds of zoiets ik vind het bewuste topic niet meer terug

Ik struin nog wat verder rond op dit leuke forum ,mocht je tips en aanraders voor ons hebben heel graag zou ik het lezen .
Dan kan een volgende trip naar Engeland alleen maar beter worden !
Nog een vraagje ,als je in Dover aankomt hoe lang duurt het om Wales te bereiken ?
Dank je hoor ,
Jessy
Schotland zal voor ons iets te ver wezen ,dus blijven we nog in deze streek om verder uit te diepen .
Groet,
Jessy