Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 08:57

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Reizen door Schotland met een huurauto  |  Topic: auto huren op Isle of Mull
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: auto huren op Isle of Mull  (gelezen 1270 keer)
dme_v_ek@hotmail.com
Schotland fan

« Gepost op: 18 Mei 2011, 19:48 »

Hoi,

Heeft iemand van jullie een adres (en ervaring) van een auto verhuur bedrijf op Mull? We willen namelijk graag een auto huren voor een aantal dagen op Mull. En ik kan zelf nog niet echt iets vinden..

Groetjes Davida
Andrea
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 18 Mei 2011, 20:33 »

Hi Davida,

Even een heel andere invalshoek. Je schrijft in een ander draadje over reisgenoten, dus ik neem aan dat je dan minimaal met zijn drieen bent ? Is het dan niet handiger ( en misschien ook wel goedkoper ) om op het aankomstvliegveld (G'gow/ E'burgh) al een auto te huren  dontknow? Daar is in ieder geval meer keus dan op Mull.  ALLES is duurder op een eiland, dus vast ook de huur van een auto. En heb je de prijzen van het openbaar vervoer al gezien ? Succes !
dme_v_ek@hotmail.com
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 18 Mei 2011, 20:52 »

klopt we reizen met z'n 3e. Één van mn reisgenoten houd niet zo van autorijden.. Vandaar dat we niet de gehele vakantie van een auto gebruiken maken. Maar om toch meer van Mull te kunnen zien willen we daar wel voor een aantal dagen een auto huren..

Maar bedankt voor de tip!
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 18 Mei 2011, 21:04 »

o maar autorijden in Schotland is zo leuk, je stapt continu uit om van al dat moois te genieten hoor! Ik ben zo blij dat wij altijd met de auto zijn, je ziet zoveel meer!

Andrea
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 18 Mei 2011, 21:08 »

Één van mn reisgenoten houd niet zo van autorijden.. Vandaar dat we niet de gehele vakantie van een auto gebruiken maken.

Gesnapt, dan zou ik in Oban kijken naar een auto, of ergens halverwege de reis.
Nadeel, je betaalt ook voor de overtocht van de auto.
Voordeel, de benzine is op het vasteland goedkoper dan op Mull.
It Swarte Skiep
Schotland fan

Born to be sheep

« Antwoord #5 Gepost op: 18 Mei 2011, 21:48 »

Je kunt op Mull fijn autorijden ...

Màiri
Schotland fan

« Antwoord #6 Gepost op: 19 Mei 2011, 13:11 »

Je kunt op Mull fijn autorijden ...

Hahaha, geweldig, dat filmpje! laughing8 laughing8 Ahw, ik krijg meteen heimee als ik al die mooie weggetjes weer zie. crybaby2

Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Reizen door Schotland met een huurauto  |  Topic: auto huren op Isle of Mull
Ga naar: