Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 08:56

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Vakantie 2011
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Vakantie 2011  (gelezen 1312 keer)
joyce007
Schotland fan

« Gepost op: 17 Mei 2011, 20:15 »

Hoi Allemaal
Ik ben nieuw op dit forum maar wil jullie graag vertellen dat ik dit jaar weer naar Schotland ga.
Ik ben al in 2008 en 2009 eerder geweest maar ik kan jullie vertellen dat ik mijn hart heb verloren aan dit geweldige land!!!!
De eerste keer zouden we naar een concert van Ali Campbell (de zanger van UB40) gaan maar dit werd geanuleerd. Maar omdat we alles al besproken hadden hotel, vliegtuig en vrijgenomen van het werk zijn we dus wel naar Edinburgh gegaan.
Dit was een lang weekend en we hebben ons best vermaakt in Edinburgh. Op zondag hebben we een bus tour gedaan van een dag naar Loch Ness. Dit was met de Highland Experience tour en de buschauffeur Steve vertelde ons veel van Schotland en we (mijn moeder en zusje) hingen aan zijn lippen omdat de verhalen zo mooi kon vertellen.
Toen hebben we gelijk besloten om dat zeker nog een keer te doen.
En in 2009 zijn we weer gegaan. Toen zijn we 9 dagen in Schotland geweest eerst zijn we naar Roslynn Chapel geweest en daarna zijn we met een 5 daagse tour door de Highlands gegaan. Toen hebben we echt heel veel gezien en gedaan en het is een aanrader voor iedereen!!!
Toen we terug kwamen van de tour zijn we vrijdag avond naar de Edinburgh Military Tattoo geweest en dit is ook echt SUPER!!!
Zaterdag zijn we voor een tweede keer in het kasteel geweest en hebben we de Marsh Down over de Royal Mile bekeken en dit is bijna net zo mooi als de hele Tattoo. Het is gewoon niet te beschrijven hoe mooi dat is als de The Massed Pipes and Drums naar beneden komen marcheren.
En 26 augustus is het weer zover dan gaan we weer naar Schotland.

Groetjes Joyce
McHenk
Schotland fan

Anno 2000

« Antwoord #1 Gepost op: 17 Mei 2011, 20:26 »

Hey Joyce,

Het is altijd weer leuk om te horen dat mensen zo van Schotland kunnen genieten!

Weten jullie al wat jullie dit jaar gaan doen hier?

Veel plezier in ieder geval.

Groetjes, Henk
joyce007
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 17 Mei 2011, 20:35 »

Hoi Henk
Ja ik ben verslaafd ha ha.
Woon jij in Schotland dan om dat je vraagt wat we gaan doen HIER!?
We gaan ook dit jaar naar de Tattoo en nog een keer naar Roslynn Chapel en naar Roslynn Castle en Stirling en het Wallace Monument.
Er zijn een paar dingen die we al wel gezien hebben maar er gaan wat andere vrienden en familie mee en die willen we wat dingen laten zien zo als Roslynn Chapel en het Wallace Monument.

Groetjes Joyce
skye
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 18 Mei 2011, 07:10 »

welkom op het forum Joyce, leuke foto heb je geplaatst.

groeten, Skye

Ingrid
Administrator
*

« Antwoord #4 Gepost op: 18 Mei 2011, 08:03 »

Welkom hier Joyce, leuk weer een Schotland verslaafde erbij icon_sunny icon_thumleft

Groetjes Ingrid
McLark(enshoeve)
Schotland fan

Larkenshoeve

« Antwoord #5 Gepost op: 18 Mei 2011, 09:10 »

ook van ons welkom op het forum!  bagpiper
McHenk
Schotland fan

Anno 2000

« Antwoord #6 Gepost op: 18 Mei 2011, 17:12 »

Ik woon inderdaad in Edinburgh Joyce. Ik heb dit forum ook nog niet zo lang geleden ontdekt en heb de indruk dat heel wat van de regelmatige forum bezoekers hier in Schotland wonen. Ik ben trouwens best benieuwd waar al die Nederlanders wonen! Zou het niet leuk zijn als alle forum leden op een kaart aan zouden kunnen geven waar ze wonen? Zou meteen ook kunnen passen onder Commerciele Uitwisselingen, want to te horen hebben een aantal Nederlanders hier een B&B!

Leuke dingen gaan jullie weer zien dit jaar! Ik zou graag wat meer tijd besteden aan van dat soort toeristische uitstapjes, maar naast werk, gezin, bezoekjes aan Nederland en andere vakanties is het altijd schipperen met de vrije tijd die je over houdt.

Vanmiddag heb ik trouwens wel even tijd vrij gemaakt voor een wandeling met een gids door een deel van Holyrood Park. Heel erg interessant en zeker een aanrader! (informatie op http://www.historic-scotland.gov.uk/index/places/propertyresults/propertydetail.htm?PropID=PL_125&PropName=Holyrood%20Park)

joyce007
Schotland fan

« Antwoord #7 Gepost op: 18 Mei 2011, 17:38 »

welkom op het forum Joyce, leuke foto heb je geplaatst.

groeten, Skye

Hoi Skye
Bedankt voor je compliment!!
Ik heb de foto gemaakt bij Ruthven Baracks. Het was nog een jonge koe en erg nieuwsgierig ha ha.
joyce007
Schotland fan

« Antwoord #8 Gepost op: 18 Mei 2011, 17:39 »

Welkom hier Joyce, leuk weer een Schotland verslaafde erbij icon_sunny icon_thumleft

Hoi Ingrid
Bedankt!! En inderdaat dat klopt een verslaafde haha.
joyce007
Schotland fan

« Antwoord #9 Gepost op: 18 Mei 2011, 17:39 »

ook van ons welkom op het forum!  bagpiper

Bedankt voor het warme welkom!!!!
joyce007
Schotland fan

« Antwoord #10 Gepost op: 18 Mei 2011, 17:57 »

Ik woon inderdaad in Edinburgh Joyce. Ik heb dit forum ook nog niet zo lang geleden ontdekt en heb de indruk dat heel wat van de regelmatige forum bezoekers hier in Schotland wonen. Ik ben trouwens best benieuwd waar al die Nederlanders wonen! Zou het niet leuk zijn als alle forum leden op een kaart aan zouden kunnen geven waar ze wonen? Zou meteen ook kunnen passen onder Commerciele Uitwisselingen, want to te horen hebben een aantal Nederlanders hier een B&B!

Leuke dingen gaan jullie weer zien dit jaar! Ik zou graag wat meer tijd besteden aan van dat soort toeristische uitstapjes, maar naast werk, gezin, bezoekjes aan Nederland en andere vakanties is het altijd schipperen met de vrije tijd die je over houdt.

Vanmiddag heb ik trouwens wel even tijd vrij gemaakt voor een wandeling met een gids door een deel van Holyrood Park. Heel erg interessant en zeker een aanrader! (informatie op http://www.historic-scotland.gov.uk/index/places/propertyresults/propertydetail.htm?PropID=PL_125&PropName=Holyrood%20Park)

Hoi Henk wat leuk dat je nu in Schotland woont en werkt!!! Wat voor werk doe je als ik vragen mag?
Ja dat zou wel leuk zijn als je wist waar al die andere Nederlanders wonen dan kan je eventueel contact met hun opnemen.
IK heb er ook erg veel zin in om naar Schotland te gaan. IK vind het ook echt geweldig!!! Ik ben verkocht!!!
In 2009 zijn we ook op Arthus Seat geweest alleen niet helmaal boven aan omdat mn moeder niet meer verderwouomdat ze niet genoeg conditie had maar opzich vonden we dat niet heel erg hoor. We hebben wel wat leuke kiekjes kunnen maken.

Groetjes Joyce
Hans
Schotland fan

Slainte!

« Antwoord #11 Gepost op: 19 Mei 2011, 08:37 »

McHenk,  misschien al gezien, maar binnenkort wordt er in/Glasgow een meeting gehouden van "Schotse" Nederlanders.

http://www.schotlandforum.nl/index.php/topic,5510.msg84602.html#msg84602

Màiri
Schotland fan

« Antwoord #12 Gepost op: 19 Mei 2011, 12:46 »

Welkom op het forum, Joyce! bagpiper Veel plezier hier. wave

joyce007
Schotland fan

« Antwoord #13 Gepost op: 19 Mei 2011, 19:16 »

Welkom op het forum, Joyce! bagpiper Veel plezier hier. wave

hoi Mairi bedankt voor het onvangst. En ik denk dat me dat gaat lukken!!!

Groetjes Joyce
Anitaatje
Schotland fan

« Antwoord #14 Gepost op: 19 Mei 2011, 19:18 »

Welkom hier op het forum, Joyce.  Smiley
joyce007
Schotland fan

« Antwoord #15 Gepost op: 19 Mei 2011, 21:06 »

Welkom hier op het forum, Joyce.  Smiley

Bedankt Anitaatje!!!
McHenk
Schotland fan

Anno 2000

« Antwoord #16 Gepost op: 20 Mei 2011, 10:27 »

McHenk,  misschien al gezien, maar binnenkort wordt er in/Glasgow een meeting gehouden van "Schotse" Nederlanders.

http://www.schotlandforum.nl/index.php/topic,5510.msg84602.html#msg84602

Hi Hans,

Bedankt - helaas kan ik er niet bij zijn...
McHenk
Schotland fan

Anno 2000

« Antwoord #17 Gepost op: 20 Mei 2011, 10:29 »

Wat voor werk doe je als ik vragen mag?

Ik ben ambtenaar!  sleepy2

Haha  laughing7
joyce007
Schotland fan

« Antwoord #18 Gepost op: 20 Mei 2011, 21:01 »

Ik ben ambtenaar!  sleepy2

Haha  laughing7

icon_thumleft  Ha ha goed zo!!!
Ik werk zelf in de paarden ik ben ruiter en verder manusje van alles ha ha.
keessie
Schotland fan

« Antwoord #19 Gepost op: 22 Mei 2011, 20:23 »

hoi joyce

kan zo genieten van de reisverslagen die de mens maakt met familie, vrienden of alleen zoals jij , dat je kan genieten van de schotse landschap, als je toch schots snufje weer wilt ruiken zou ik zeggen kom is naar swifterbant ook genieten van het internationale pipebands

groetjes van keessie
joyce007
Schotland fan

« Antwoord #20 Gepost op: 23 Mei 2011, 22:56 »

O dat klinkt leuk Keessie ik zal is ff googelen!!

Groetjes Joyce
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Vakantie 2011
Ga naar: