Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 08:51

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Overige onderwerpen  |  Topic: wildlife
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
Print
Auteur Topic: wildlife  (gelezen 1405 keer)
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #25 Gepost op: 22 Mei 2011, 07:48 »

Leuk hoor, wij vonden Mull ook erg mooi (al vond ik Skye toch iets mooier) maar omdat jullie vooral voor Wildlife gaan is dit misschien toch een betere keus. wij hadden gekozen voor een trip van: http://www.turusmara.com/ Wij hebben toen alleen Staffa gedaan (ik was helaas ziek in die tijd) en vertrokken vanaf Ulva met de Ulva ferry. Zeer de moeite waard. Ik zou Fionnphort echt bewaren voor een hele dag, het is daar erg mooi en je kan zo oversteken met de kleine ferry en rondwandelen. Ulva is ook een dagje de moeite waard. Er zijn vanaf Tobermorry ook tochten om dolfijnen te spotten.
Veel plezier. Waar zitten jullie? Je zou het ook kunnen combineren met een fiets huren (vooral makkelijk op Ulva) en als je goede conditie hebt, best te doen op het eiland. Het zijn wel vooral singletrack roads!

Pagina's: 1 [2]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Overige onderwerpen  |  Topic: wildlife
Ga naar: