Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 08:49

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Topic: Runrig en Wolfstone;Mijn favoriete bands
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Runrig en Wolfstone;Mijn favoriete bands  (gelezen 1232 keer)
Freebird
Schotland fan

« Gepost op: 16 Jul 2006, 09:31 »

Runrig werd in een andere post al besproken maar deze folkloristische rockband draai ik helemaal grijs. Als je wat meer van snerpende electrische rock gitaren houd zou je Wolfstone eens moeten proberen. Hun live versie van "Loch Lomond" doet je het bloed in d'adren vloeien. Wat ruiger dan Runrig, welke veel in het autentisch gaelic zingen en (soms middeleeuwse) traditionele muziek vertolkt, laat ook Wolfstone geen twijfel bestaan over hun afkomst.
In Duitsland razend populair, zijn er nu ook in Nederland steeds regelmatiger CD's van deze heren aan te treffen bij de beter gesorteerde muziekboer.

Weel worth a try !
gerdamartijn
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 16 Jul 2006, 16:56 »

Nou Freebird ik heb geluisterd,maar het is geen Runrig,dit Wolfstone.Bij Runrig krijg ik echt kiippevel.Ik hoop dat die jongens toch es naar Nederland komen,lijkt me? icon_thumleft
Wynn
Schotland fan

The Witch

« Antwoord #2 Gepost op: 21 Feb 2007, 20:04 »

Ik was een paar weken geleden in Duitsland en vond in Krefeld een cd van Runrig... On stamping ground ... die heb ik dus gekocht en hij is in 1 woord : GEWELDIG .. is nu al hard op weg grijsgedraait te worden.. en toen vond ik er nog eentje in Utrecht afgelopen weekend .. The Big Wheel.. die vind ik wat minder.. maar nu ga ik toch op zoek naar meer cd's van ze Smiley

*back on the stamping ground... where it all begun* .......(zingt ze vals  Wink ) laughing7

tongue3

There is no coincidence...
Freebird
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 21 Feb 2007, 20:11 »

Lekker he, Wynn? Via youtube kun je ook video clipjes van ze zien. Kijk maar eens als je googled naar "Youtube" en vandaaruit verder linkt (linked?) Scotland face
gerdamartijn
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 21 Feb 2007, 21:54 »

Welkom bij de club. Heb volgens mij alle nummers inmiddels. elke keer weer kippevel.En bij die filmpjes van You tube denk ik steeds,ik mag ook Bonk :bonkZe komen in Oberhausen 15 nov 2007 Ga je mee  hello2 hello2
Wynn
Schotland fan

The Witch

« Antwoord #5 Gepost op: 23 Feb 2007, 18:14 »

Aye Aye Ik ga heel hard proberen om mee te gaan jawel  icon_colors

Ik heb de 15e in mijn agenda staan hoor Smiley aangezien het meer aan het eind van het jaar is denk ik dat het wel gaat lukken.. ik ga er in ieder geval heel erg mijn best voor doen.. ik wil ze dolgraag live zien spelen en zingen .....  hello2

There is no coincidence...
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Topic: Runrig en Wolfstone;Mijn favoriete bands
Ga naar: