Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 08:45

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Schotland accommodatie  |  Schotland campings  |  Topic: camping omgeving Aberfeldy-ships, nee ABERFOYLE
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: camping omgeving Aberfeldy-ships, nee ABERFOYLE  (gelezen 885 keer)
skye
Schotland fan

« Gepost op: 12 Mei 2011, 18:12 »

Wie heeft nog een leuke tip. heb al gekeken op de site van wim en Gea, maar die hielp me deze keer niet zo, zit net op de grens van twee kaarten, beetje onduidelijk. Ik ga zelf ook nog wel even verder zoeken, maar tips van iemand die ergens geweest is zijn altijd welkom!!

rend
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 12 Mei 2011, 18:15 »

Misschien camping tummelvalley? o.i.d. iets in Tummelbridge ofzo? Bij pitlochry afslag op de brug bij de Kiliecrancky nemen en dan rechtendoor iig..... Vroeger was het daar leuk, nu zal het ook wel minder zijn met al die engelse en het volk verpaupert op campings ook per jaar geloof ik..... Groetjes
rend
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 12 Mei 2011, 18:18 »

En ik zou het bij Aberfeldy zelf al helemaal niet aandurven persoonlijk. WAT EEN pauper daar op vrijdag avond  Huh en dat was al jaren terug zo.....
rend
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 12 Mei 2011, 18:26 »

Het is dan ook net alsof alle plaatselijke loskomen en het hem op een zuipen zetten politietje pesten stenen gooien etc. Zat toen in een hotel naast een of andere condoomgigant durf nu Aberfeldy niet meer in haha. En je hebt veel van die engelse eigenlijke spanje gangers die in mijn insziens de sfeer enorm verzieken op campings :s heb nog wel ns in Ullapool op de camping gezeten, 2 dagen ofzo. Dat was best goed te doen nog! 
Haras
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 12 Mei 2011, 21:00 »

Had je deze al gezien?
Ik weet niet hoe dicht je bij Aberfeldy wilt zitten, het is maar een tip.

http://www.canoescotland.org/AboutUs/GrandtullyCampsite.aspx
http://www.visitdunkeld.com/perthshire-caravan-park.htm

skye
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 14 Mei 2011, 07:43 »

ik haal Aberfeldy en Aberfoyle altijd door elkaar, dus, we willen niet naar Aberfeldy, maar naar Aberfoyle Bonk Bonk Bonk Bonk Bonk

Andrea
Schotland fan

« Antwoord #6 Gepost op: 14 Mei 2011, 09:58 »

Aberfoyle dus  Klappen. We hebben  vorig jaar 1 nachtje ( om thuis een party te ontvluchten) gestaan op Cobleland Camping in Gartmore,  ten zuiden van Aberfoyle en 45 min van ons huis in Bearsden. De camping ligt aan de rivier de Forth, erg gewilde plekken ! http://camping.forestholidays.co.uk/camping__caravan_holidays_at/our_sites__locations/scotland/cobleland.aspx

Het leuke van die camping is dat je zo vanaf de camping het bos in loopt, waar we de eerste avond 2 uur hebben gewandeld, verder ben je met 5 min in Aberfoyle. Kampeer je met tent of caravan ? Wij waren er half augustus en hebben wel even een plekje te gereserveerd.

@ Rend, weet je zeker dat je daar Engelse kampeerders hebt ontmoet, de Schotse jeugd kan er ook wat van hoor  Whisky Whisky Whisky
skye
Schotland fan

« Antwoord #7 Gepost op: 16 Mei 2011, 08:48 »

dank je Andrea, ik ga even kijken op de site,wij gaan overigens met de tent

margriet
Schotland fan

« Antwoord #8 Gepost op: 21 Mei 2011, 15:48 »

Hoi Skye,
een aantal jaar geleden (hmm, even denken, ondertussen al weer 10 jaar geleden) heb ik ook op Cobeland gestaan, erg basic maar prima camping. Een wandelpad naar Aberfoyle, wel een zaklampje meenemen. Ben benieuwd of er nog steeds dezelfde eigenaar/beheerder is, toen een verpleegkundige die het gehad had met alle patienten en iets heel anders wilde.
succes met zoeken,
Margriet
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Schotland accommodatie  |  Schotland campings  |  Topic: camping omgeving Aberfeldy-ships, nee ABERFOYLE
Ga naar: