Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 08:42

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Overige onderwerpen  |  Topic: Appartement huren
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Appartement huren  (gelezen 437 keer)
Dundee
Schotland fan

« Gepost op: 11 Mei 2011, 09:16 »

Hallo Allemaal,

Aankomende zomer wil ik graag op familiebezoek bij mijn familie in Dundee.
Voorheen kon ik altijd bij familie blijven maar door omstandigheden is dat nu even niet mogelijk  Nee!!!
Nu dacht ik dat ik misschien wel een maandje een (goedkoop) gemeubileerd appartement kan huren (in of rondom Dundee),echter op internet kan ik hier niks over vinden.... dontknow
Zijn er hier mensen die hier evaring mee hebben of weten of dit wel mogelijk is?

Alvast bedankt voor de medewerking!!

gr

Suus
McHenk
Schotland fan

Anno 2000

« Antwoord #1 Gepost op: 11 Mei 2011, 10:53 »

Hoi Suus,

Ik heb hier helaas alleen ervaring mee in Edinburgh, waar het geen probleem is om een gemeubileerd apartement te huren. Er is daar ruim aanbod en alles van een weekend tot een aantal weken is mogelijk. Ik kan zelf zo snel ook niet veel vinden op Internet, behalve vakantiehuisjes. Is er misschien een camping in de buurt waar je een caravan zou kunnen huren? Weet je familie in Dundee vast wel.

Succes ermee!

Henk
Hans
Schotland fan

Slainte!

« Antwoord #2 Gepost op: 11 Mei 2011, 11:55 »

Dundee is toch ook een universiteitsstad?  Ik weet van Edinburgh dat in de zomermaanden vaak studentenhuizen verhuurd worden aan toeristen. Misschien is dat een idee om uit te zoeken?

Eagleheart
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 12 Mei 2011, 11:00 »

ik heb wat leuke appartementen gevonden in Dundee:
http://www.s1rental.com/renting/search/forrent_search_results.cgi?sortedby=&bedrooms=&type=&location=203&minprice=0&maxprice=10%2C000&availability=Any&furnished=Yes&whenpropadded=&keywords=&iuo=iuo&submit=Search
of algemene site: www.S1rental.com  en dan klikken op dundee/full furnished

of ze een huisje ook voor een maand verhuren valt te betwijfelen. vaak sluit je met een landlord (tenminste hier) een half jaar contract af.
McHenk
Schotland fan

Anno 2000

« Antwoord #4 Gepost op: 12 Mei 2011, 12:53 »

...een maandje een (goedkoop) gemeubileerd appartement ...

Ik denk dat het woord 'goedkoop' roet in het eten gaat gooien, want zo te zien betaal je zomaar £600+ per week:

http://www.visitscotland.com/guide/where-to-stay/

Shocked
Dundee
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 13 Mei 2011, 07:59 »

Hallo Allemaal,

Super bedakt voor de reacties. Ik ga jullie tips even opvolgen en kijken wat daar uit komt Wink
Dundee is idd een universiteitsstad dus misschien is het mogelijk goedkoop kamertje te huren echter ik heb ook de kids mee dus dat word denk ik wat lastig.... 

Gr

Suzanne
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Overige onderwerpen  |  Topic: Appartement huren
Ga naar: