Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum en ga binnenkort voor het eerst naar Schotland.
Jammer genoeg ga ik maar voor 1 weekend.
Oorspronkelijk was het de bedoeling om alleen een snelle theatertrip te doen naar Glasgow.
Nu overwegen we om er misschien toch een dag (of twee) aan vast te plakken, om een dagje Edinburgh te doen en we dachten erover naar de Falls of Clyde te gaan.
We twijfelen er echter wel aan of de Falls of Clyde echt de moeite zijn om daar specifiek een dag voor aan te plakken, of dat het "gewoon" een paar watervallen zijn en that's it.
Ook zouden we graag meer natuur willen zien, maar na wat boekjes erop te hebben nageslagen lijkt het erop of alle must sees toch te ver weg zijn.
Kan iemand zeggen of de Falls of Clyde de moeite waard zijn, of dat er nog mooie natuurgebieden dichterbij Glasgow zijn?
Dan nog een laatste vraagje; klopt het dat er in het centrum van Glasgow geen straatverlichting is?
Na op google streetview te hebben gekeken naar de buurt van het King's Theatre in Glasgow, konden we nergens lantaarns ontdekken.
Het zijn een hoop vragen in 1 bericht, maar ik hoop dat iemand wat tips voor me heeft.
Alvast bedankt in ieder geval

!