Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 08:32

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Schotland accommodatie  |  Schotland hotels  |  Topic: Ervaring hotel op Isle of Skye
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Ervaring hotel op Isle of Skye  (gelezen 1736 keer)
~kippie~
Schotland fan

« Gepost op: 04 Mei 2011, 13:29 »

Hoi,

Ik heb een vraagje:
Zijn er ook mensen die ervaring hebben met het Kings Arms Hotel op Isle of Skye.

Wij gaan binnenkort voor het eerst naar Schotland  hello2 en hebben, omdat het de eerste keer is, een rondreis geboekt bij een reisorganisatie zodat in ieder geval de overnachting zo'n eerste keer geregeld zijn.
Nu hebben we de reisdocumenten binnen en ben ik de hotels en B&B's aan het bekijken, maar krijg van het boven genoemde hotel niet zulke geweldige recensies te zien.

Heeft iemand betere ervaring of moet ik bang zijn dat het inderdaad een wat minder goed hotel is?

Ik ben heel benieuwd.  dontknow
McHenk
Schotland fan

Anno 2000

« Antwoord #1 Gepost op: 04 Mei 2011, 15:46 »

Ik blijf dit onderwerp volgen; benieuwd hoe het tegenwoordig met dit hotel staat. Wij hebben er een keer een nacht geslapen, ongeveer acht jaar geleden, en toen was het vrezelijk gehorig. Maar, volgens mij is het kort daarna gerenoveerd. We konden niet alleen de TV in de kamer aan de ene kant naast ons horen, maar ook waar de gasten in de kamer aan de andere kant mee bezig waren...  icon_pale

You know what? I'm talking nonsense   Bonk !

Het was niet the Kings Arms, het was the Bosville Hotel...! D'oh!

Sorry Kings Arms, ik neem het allemaal terug. Iemand recente ervaring met the Bosville...?
Màiri
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 04 Mei 2011, 17:58 »

Volgens mij ligt het gewoon aan de naam. Hypocriet icon_scratch In Ballantrae zit ook een Kings Arms Hotel... En het eten daar was niet geweldig, het was er ook bloedjeheet (geen ventilatie).. We hebben er niet overnacht, maar die hele service was gewoon slecht. icon_silent

skye
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 04 Mei 2011, 18:43 »

er is hier nog iemand die een B&B op skye heeft, Jurriaan. Misschien is dat een optuie voor jullie, of kan hij advies geven. Wij kamperen altijd, dus helaas geen hotelervaring

Wilma
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 04 Mei 2011, 19:48 »

Wij hebben er een paar jaar geleden alleen thee gedronken (gratis WIfi), dus ik weet niets over de kamers. Bediening was wel prima.

Anitaatje
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 05 Mei 2011, 12:39 »

En je zou natuurlijk de reisorganisatie eens kunnen vragen waarom ze boeken bij een hotel, waar je niet erg positieve recensies over leest op internet.

Wij hebben ook geen ervaring met dit hotel trouwens, bij onze rondreis 2 jaar geleden zijn we wel op Skye geweest, maar dan in het Portree Hotel in Portree.

Anita
Jurriaan
Schotland fan

« Antwoord #6 Gepost op: 05 Mei 2011, 16:06 »

The Kings arms hotel ligt in Kyleakin. Heb het eigenlijk alleen maar van een afstand gezien als ik naar Inverness cross. Kyleakin is het dorpje wat net aan de andere kant van de brug ligt. Was voor dat de brug er kwam een zeer populaire bestemming op Skye maar na de brug rijdt iedereen gewoon door naar Broadford en Portree.

Kan er eigenlijk vrij weinig over zeggen.

Als ik de reviews bekijk is het dus een beetje gedateerd. Zou het verder niet weeten.

@ McHenk Bosville hotel heeft een mooie voorkant en een mooie bar tegen woordig de kamers zijn nog steeds gehoorig ... Ligt aan hoe ze hier huizen bouwen muuren binnen huizen zijn gewoon gips plaaten met wat hout er tussen.
McHenk
Schotland fan

Anno 2000

« Antwoord #7 Gepost op: 05 Mei 2011, 16:43 »

@ McHenk Bosville hotel heeft een mooie voorkant en een mooie bar tegen woordig de kamers zijn nog steeds gehoorig ... Ligt aan hoe ze hier huizen bouwen muuren binnen huizen zijn gewoon gips plaaten met wat hout er tussen.

Je zou denken dat ze in een hotel er toch wel wat geluidsisolerend materiaal tussen stoppen, maar in dit geval blijkbaar dus niet! Hadden ze nou mooi kunnen doen tijdens de renovatie. Het is ook niet bepaald nieuwbouw, dus je zou (zelfs hier in GB!) meer solide muren verwachten...
~kippie~
Schotland fan

« Antwoord #8 Gepost op: 05 Mei 2011, 17:37 »

En je zou natuurlijk de reisorganisatie eens kunnen vragen waarom ze boeken bij een hotel, waar je niet erg positieve recensies over leest op internet.

Wij hebben ook geen ervaring met dit hotel trouwens, bij onze rondreis 2 jaar geleden zijn we wel op Skye geweest, maar dan in het Portree Hotel in Portree.

Anita

Ik wacht nog wat reacties af en anders kan ik inderdaad wel even een belletje doen naar de reisorganisatie.

Bedankt voor je reactie   Smiley
Hermie
Schotland fan

« Antwoord #9 Gepost op: 07 Mei 2011, 19:11 »

Zijn er ook mensen die ervaring hebben met het Kings Arms Hotel op Isle of Skye.

Het is voor mij wel zo’n 20 jaar geleden dat ik in het Kings Arms hotel logeerde. Ook toen was het een  gedateerd hotel. Ik ga ervan uit dat de vloerbedekking inmiddels uit de badkamer is gehaald en dat er nu een “echte” douche bij de badkuip zit. Wij hadden toen een badkuip met twee kranen waaraan we een soort tuinslang moesten bevestigen zodat we ons haar konden wassen. Had wat mij betreft ook wel z’n charme.

Wat ik me er van herinner was het inderdaad gehorig, maar erg schoon (voorzover de vloerbedekking in de badkamer dat toeliet) en de bediening was vriendelijk. Eten was toen ook prima. Bedden waren goed. Het hotel kon toen wel een schilderbeurtje gebruiken.

Maar ja dat was 20 jaar geleden……

Aan deze informatie heb je dus ook niet veel......   icon_scratch
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Schotland accommodatie  |  Schotland hotels  |  Topic: Ervaring hotel op Isle of Skye
Ga naar: