Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 08:31

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Reizen door Schotland met openbaar vervoer  |  Topic: met de bus vanaf amsterdam naar inverness
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: met de bus vanaf amsterdam naar inverness  (gelezen 1747 keer)
N.
Gast
« Gepost op: 15 Jul 2006, 07:08 »

in onze zoektochten naar de goedkoopste manier van nederland naar engeland kwamen we op de optie van de bus nemen vanaf amsterdam en dan uitstappen in inverness ! kost je wel 1,5 dag in de bus zitten maar...... een retourtje kost maar 81,- voor mijn moeder bijv !

https://webapp.eurolines.nl/eurolines/ssl_index.asp

dit is de site van eurolines !

je stapt in nederland op in hun bus, je gaat met de bus door de tunnel vanuit frankrijk, je gaat naar london. dan stap je over op de bus van engeland, de interliner.. geen gewone bus en die brengt je naar inverness ! grappig he en goedkoop !

je kan tussendoor ook tussenstops boeken etc etc.. misschien ook voor anderen een optie ...

groetjes n

Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #1 Gepost op: 15 Jul 2006, 07:17 »

Heeft iemand dat al eens gedaan? Is het te doen om anderhalve dag in de bus te zitten, zijn de stoelen comfortabel etc? Ik had die optie ook al staan voor volgend jaar (of voor in de winter, hihi), ben benieuwd hoe het andere mensen bevallen is!
Ina
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 15 Jul 2006, 07:27 »

Lijkt me verschrikkelijk, ik denk dan even aan de vliegtuigstoelen die wij vorig jaar op de boot hadden! Niet kunnen slapen en dan duurt het allemaal zo lang. sad2
Met tussenstops wordt het natuurlijk allemaal wat gemakkelijker maar ook weer duurder.

Yours Aye for Scotland
gerdamartijn
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 15 Jul 2006, 08:05 »

Het lijkt me wel leuk om te doen,maar ik ben es met de bus naar Parijs geweest? happy10 En geen oog dicht gedaan sad2 Dus nooit meer!!!Maar ja voor Schotland.....? bagpiper Je ziet wel veel natuurlijk.? tongue3
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 15 Jul 2006, 10:56 »

Ik zelfs 2 x met de bus naar parijs,dacht ik geef het nog een keer de kans, maar ik doe dat dus ook echt nooooooooit meer. Wat een verschrikkelijke reis was dat!
Dat was natuurlijk een gewone bus, en dit ,hoop ik maar , lijkt mij een betere bus dan.
Ik ben benieuwd naar de mensen die het al eens gedaan hebben of gaan doen!
Maar wel erg goedkoop hoor Smiley

gerdamartijn
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 15 Jul 2006, 16:30 »

Zie het wel als een optie voor een forum uitje? laughing7 Leuk prijsje leuk reisje? help Samen in de bus heel lang? Whisky? sleepy2 coffee2 BangHead brushteeth hoofdpijn violent1 En dan in Inverness een dagje en weer terug? tongue3 Daarna keldert het ledental van het forum op wonderlijke wijze. We leren elkaar dan wel HEEL goed kennen. tongue3 heb trouwens de site bekeken en prijzen gezien,maar als je gewoon 2 pers boekt met de bus retour,vertrek ochtend en? aankomst ochtend daarna :euro 182 voor 2 pers.
Met easyjet vliegen zelfde datum? ook retour vertek middag,aankomst 1 1/2 uur later euro 212. Dan weet ik wel wat ik doe? hello2 Ok dan kom je niet aan in Inverness maar in Edinburg? notworthy Tis niet zooo erg? laughing7

Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #6 Gepost op: 15 Jul 2006, 16:34 »

Zie het wel als een optie voor een forum uitje? laughing7 Leuk prijsje leuk reisje? help Samen in de bus heel lang? Whisky? sleepy2 coffee2 BangHead brushteeth hoofdpijn violent1 En dan in Inverness een dagje en weer terug? tongue3 Daarna keldert het ledental van het forum op wonderlijke wijze. We leren elkaar dan wel HEEL goed kennen. tongue3

lol, vooral die laatste 2 smileys, die doen het hem laughing7
"Was het leuk, het forum-uitje?"
"Neee, nooit meer? sad2 sad2"

tongue3
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Reizen door Schotland met openbaar vervoer  |  Topic: met de bus vanaf amsterdam naar inverness
Ga naar: