Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 08:22

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Even voorstellen
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Even voorstellen  (gelezen 697 keer)
~kippie~
Schotland fan

« Gepost op: 01 Mei 2011, 17:35 »

Bij deze mij ook maar even voorstellen.

Ik ben Trudy en ga over 2 weken al naar Schotland.
We gaan een rondreis van 10 dagen door Schotland doen met eigen auto en het is voor ons allebei de eerste keer.

Ik zit, zeker nu het dichterbij komt, in m'n vrije tijd het internet helemaal door te spitten om alles te weten te komen over Schotland.

Heb ook al het één en ander hier op het forum gelezen en vooral ook erg genoten van de vreselijk mooie foto's.

Groetjes Trudy a.k.a. Kippie  icon_sunny
Toeter
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 01 Mei 2011, 18:22 »

Welkom op het forum.  Vlag

Welke rondreis ga je doen?

Toeter

McLark(enshoeve)
Schotland fan

Larkenshoeve

« Antwoord #2 Gepost op: 01 Mei 2011, 18:40 »

bagpiper  Welkom op het forum Trudy!
Alvast veel plezier met de voorpret voor jullie vakantie.
Gaan jullie op de bonnefooi, of heb je al wat gepland/geboekt qua overnachtingen enz.?
~kippie~
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 01 Mei 2011, 18:50 »

Bedankt voor het welkom  Smiley

Omdat het de eerste keer Schotland is hebben we bij een reisorganisatie een rondreis geboekt.
Zodat de overnachtingen in ieder geval geregeld zijn. ( B&B , Inn's en 1x in een kasteeltje)

We reizen van  Newcastle - Edinburgh (2dagen) - Dornoch - Isle of Skye (2 dagen) - Oban. En dan daarvandaan weer langzaam aan terug richting Newcastle.
Natuurlijk ook de verschillende distilleerderijen bezoeken, aangezien mijn vriend een echte whisky liefhebber is.

Maar als ik alle informatie zie die ik nu al verzameld heb denk ik dat we wel 2 maanden rond kunnen reizen zonder ons te vervelen.  Shocked

We hebben er echt heel erg veel zin in.

Anitaatje
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 01 Mei 2011, 19:50 »

Welkom hier op het forum. :-)

Wij hebben de eerste keer ook een rondreis via een reisorganisatie gedaan. 
Inmiddels gaan we dit jaar voor de 3e keer naar Schotland en ik denk dat die 2 maanden die je noemt nog lang niet genoeg zijn. Wink

Groeten,

Anita
MacJos
Cryptorator

« Antwoord #5 Gepost op: 01 Mei 2011, 21:28 »

Hoi Trudy, en welkom hier natuurlijk. Heeft iemand al verklapt dat je volgende 16 vakanties bij deze ook al bepaald zijn?  laughing7

Veel plezier daar. En hier natuurlijk.

Màiri
Schotland fan

« Antwoord #6 Gepost op: 01 Mei 2011, 21:29 »

Welkom op het forum, Trudy! bagpiper Wat geweldig dat je Schotland nog niet kent. Dat is prachtig, want Schotland voor de eerste keer meemaken is onvergetelijk en je kunt dan alles nog ontdekken! Heel veel plezier! hello2

McHenk
Schotland fan

Anno 2000

« Antwoord #7 Gepost op: 01 Mei 2011, 23:14 »

Alvast veel plezier toegewenst in Scotland Trudy! Hopelijk hebben jullie net zulk lekker weer als het hier dit weekend was  sunny !

Trouwens, alhoewel ik zelf geen motor rij denk ik dat er wel wat forum leden zijn die kunnen beamen dat Schotland ook zeer geschikt is om op de motor te ontdekken!
Ardblair
Schotland fan

Highland Hospitality at its very best!

« Antwoord #8 Gepost op: 02 Mei 2011, 15:17 »

Hoi,

Dat Schotland een paradijs is voor motorrijders kunnen wij beamen. De afgelopen jaren heel wat tochten gemaakt. Tegenwoordig proberen we vanuit onze thuisbasis (Fort William) af en toe een dagje te " vluchten" als onze gasten dit toelaten. Sinds half april zijn wij de trotse bezitters van een B&B in Fort William. Uiteraard zijn motorrijders van harte welkom. (we hebben een overdekte garage met plek voor 6 motoren).

Groeten uit Fort William,
Conny & Rene
http://www.ardblair.nl
~kippie~
Schotland fan

« Antwoord #9 Gepost op: 04 Mei 2011, 13:12 »

Bedankt allemaal,

W.b.t. het ontdekken van Schotland met de motor:  De motoren die wij nu hebben zijn niet echt geschikt om dat soort vakanties mee te doen.
Maar het lijkt me voor in de toekomst zeker nog wel een keer leuk om met de (geschikte) motor Schotland door te gaan.

Gisteren de Capitool reisgids van Schotland in de brievenbus gehad.
Wat staat daar ook veel informatie in zeg..  notworthy

En vandaag de bevestiging met de reserveringen van de diverse hotel en B&B's via de mail gehad.

De voorpret kan nu helemaal beginnen.  Scotland face

Ingrid
Administrator
*

« Antwoord #10 Gepost op: 12 Mei 2011, 21:15 »

Welom hier op het forum icon_sunny

Groetjes Ingrid
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Even voorstellen
Ga naar: