Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 08:19

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Overige onderwerpen  |  Topic: Kabelbaan ongeluk in Fort William
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Kabelbaan ongeluk in Fort William  (gelezen 1443 keer)
Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Gepost op: 14 Jul 2006, 11:50 »

http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/scotland/highlands_and_islands/5178870.stm
Lies
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 14 Jul 2006, 12:28 »

Bah, zo zie je maar weer, mijn angst voor die kabelbaantjes is dus niet geheel onterecht Teije!

http://www.teije.nl/2003/sch/1303_ne.htm

Ina
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 14 Jul 2006, 16:23 »

En ik was van plan om dit jaar al mijn moed bij elkaar te verzamelen en te gaan!! Niet dus!

Yours Aye for Scotland
Lies
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 14 Jul 2006, 18:31 »

Ach Ina gewoon wel doen hoor ondanks dat je bang bent, ik ben ook bang om te vliegen maar ik doe het wel, want als we eerlijk zijn hoe vaak hoor je van dit soort ongelukken?

Wij rijden toch ook langs bergen met het gevaar voor vallende stenen en kijk nou eens naar dat ongeluk met die vallende rotsblokken daar in Zwitserland, dat kan ook elders gebeuren

Ina
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 14 Jul 2006, 18:47 »

Ach Ina gewoon wel doen hoor ondanks dat je bang bent, ik ben ook bang om te vliegen maar ik doe het wel, want als we eerlijk zijn hoe vaak hoor je van dit soort ongelukken?

Wij rijden toch ook langs bergen met het gevaar voor vallende stenen en kijk nou eens naar dat ongeluk met die vallende rotsblokken daar in Zwitserland, dat kan ook elders gebeuren

Nee echt niet hoor, mij krijg je er niet meer in. Ik vind vliegen ook niet leuk maar af en toe noodzakelijk, en zo'n kabelbaan moet je voor je lol doen. Ik ga wel lopen!

Yours Aye for Scotland
gerdamartijn
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 15 Jul 2006, 08:23 »

Nou Bert zei meteen "zie je wel"toen ik het vertelde? nono Hij is echt niet van plan om in zo'n ding te stappen.? sad1 Nou en nu sta ik ook niet meer te trappelen.? help
ben niet zo'n held ook niet met vliegen
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #6 Gepost op: 15 Jul 2006, 10:51 »

Tja, ik wil toch wel eens graag naar boven met zo'n kabelbaan, dus maar vingers gekruisd dat het niet zal gebeuren.
ze zullen het nu wel extra nakijken toch? dus juist veilig denk ik dan maar.

Petra
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: 16 Jul 2006, 11:38 »

dontknow Goedemiddag allemaal,

Na het lezen van dat bericht van die kabelbaan, ga ik toch maar eens bedenken of ik niet ga lopen want het lijkt me geen leuk idee met dat ongeluk in je achterhoofd er in te stappen alhoewel ze nu volgens mijn wel alles goed gaan controleren. Als ik er ben (want dat zit zeker in de planning) ga ik toch wel nadenken.

Groetjes Petra
masoroso
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: 20 Jul 2006, 07:03 »

bwaa.. da's best eng. Gelukkig heb ik een voorkeur om naar boven te lopen

Het doet me denken aan de Snowdon in Wales.. kom ik na een prachtige klim (vanaf de zuidflank) op de top.. komt het treintje aan, `klimmen' de mensen naar de top en zeggen ze 'aaaah! we made it!'  violent1   laughing7

Neemt natuurlijk niet weg dat dit een ideale manier is als je slecht ter been bent maar aan alle anderen wil ik zeggen.. ga lekker lopen! Zeker in Schotland waar je maar maximaal zo'n 1000 meter hoeft te klimmen om boven te komen. Het is de moeite meer dan waard!
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Overige onderwerpen  |  Topic: Kabelbaan ongeluk in Fort William
Ga naar: