Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 08:08

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Topic: Celtic Woman Glasgow
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Celtic Woman Glasgow  (gelezen 436 keer)
Eagleheart
Schotland fan

« Gepost op: 14 Apr 2011, 21:15 »

Nu ik toch in Schotland woon moet ik toch ook wat van de celtische sfeer proeven.
16 september treed in het Royal Theater in Glasgow "Celtic Woman" op die ik al langere tijd live wou zien (liefst in Schotland)
Ik ben dus zeker van de partij
hier een mooi sfeerfilmpje van een nummer van hun: http://www.youtube.com/watch?v=HsCp5LG_zNE
Màiri
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 14 Apr 2011, 21:44 »

Nu ik toch in Schotland woon moet ik toch ook wat van de celtische sfeer proeven.
Maar Celtic Woman is alles behalve traditioneel 'Keltisch'. Nee!!! Evengoed veel plezier bij het concert!

Maar nu ga ik proberen mezelf voortaan te beheersen met mijn uitspraken op dit gebied. Lips Sealed Hypocriet

Eagleheart
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 15 Apr 2011, 08:37 »

Daar heb je ook wel gelijk in hoor. Toch vind ik ze wel heel erg mooi. prachtige stemmen. maar echt oud keltische muziek is het niet  Wink   Ik wou hun al een langere tijd live zien.
Voor oude traditionele keltische muziek moet je toch naar kleine pubs in schotland gaan. In Edinburgh was een paar jaar geleden een pub waar echt oude traditionele celtic music werdt gedraaid.

Maar Celtic Woman is alles behalve traditioneel 'Keltisch'. Nee!!! Evengoed veel plezier bij het concert!

Maar nu ga ik proberen mezelf voortaan te beheersen met mijn uitspraken op dit gebied. Lips Sealed Hypocriet
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Topic: Celtic Woman Glasgow
Ga naar: