Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 08:02

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: hallo mede Nederlanders
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: hallo mede Nederlanders  (gelezen 988 keer)
EllenC
Schotland fan

« Gepost op: 07 Apr 2011, 22:56 »

via Mull hoorde ik over deze site dus hier ben ik ook maar even aangeland , ik ben Ellen wonende aan de prachtige west kust van Schotland op het schiereiland Ardnamurchan ( naast Mull)
wij hebben een croft weten te bemachtigen , zo'n 10 jaar geleden en hebben Hebridean schapen , kippen en een hond. maar daar  kan je niet van
leven dus verhuren we ook stacaravans en mountainbikes.
Ik ben met een Schot getrouwd , Tom is hier in de buurt opgegroeid en wilde altijd naar deze streek terug en ik maakte geen bezwaar het is hier heerlijk rustig, prachtige ongerepte natuur .niemand heeft haast. we kunnen zo vanaf ons eigen land de kano's het water induwen, nou ja als het vloed is dan want bij eb loopt de baai leeg.
Onze 3 zonen ( volwassen) wonen helaas nog niet hier, de oudste 2 zijn nog in Nederland blijven hangen , de jongste heeft hier z'n opleiding tot gamekeeper en land management gedaan  en is daarna naar Slowakije vertrokken waar hij nu studeert( Dat krijg je als je op een buitenlands meisje verliefd wordt)
Ik ga zo'n 2 x per jaar naar Nederland , vind het altijd leuk om te gaan en alle familie en vrienden te zien maar na een paar dagen kriebelt het weer en wil ik terug.  Aye
 ik heb nog steeds elke dag het gevoel dat ik op vakantie ben zodra ik een voet buiten de deur zet en het water en de bergen zie.  bagpiper en de midges nemen we maar voor lief

Màiri
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 07 Apr 2011, 23:11 »

Welkom op het forum, Ellen! Wat een geweldig verhaal, ik heb nu echt zo'n heel mooi plaatje in mijn hoofd van hoe je daar woont! icon_sunny
Ik ben zelf ook net nieuw, maar dit is echt een leuk forum!

McLark(enshoeve)
Schotland fan

Larkenshoeve

« Antwoord #2 Gepost op: 08 Apr 2011, 00:08 »

Vlag Welkom op het forum!

Het krijgt steeds meer een Schots tintje hier! Super!  bagpiper
Mull
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 08 Apr 2011, 05:47 »

hello2 Hee hallo, welkom hier!  hello2

Ik heb al een paar prachtige foto's mogen bekijken van EllenC, in een ietwat andere vorm, maar das een ander verhaal, EllenC..... icon_thumleft leuk dat je je aangemeld hebt...

Wilma
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 08 Apr 2011, 07:00 »

Welkom EllenC, ben nu wel benieuwd naar de foto's! heb je ook een website? Wij zijn vorig jaar door dit gebied gereden op weg naar Mull en we gaan zeker een keer terug.

EllenC
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 08 Apr 2011, 09:16 »

ha Wilma, ja ik /wij hebben een website ik heb 'm er net even onder gezet .

Pascal & Tanja
Schotland fan

« Antwoord #6 Gepost op: 08 Apr 2011, 09:19 »

Ook namens ons samen, welkom  Scotland face
pascal en tanja
Màiri
Schotland fan

« Antwoord #7 Gepost op: 08 Apr 2011, 10:05 »

ik /wij hebben een website ik heb 'm er net even onder gezet .
Wauw, Ellen, dat ziet er echt fantastisch uit!! sunny Wat een leven moet jij hebben! notworthy

psychogoogje
Schotland fan

« Antwoord #8 Gepost op: 08 Apr 2011, 11:02 »

Hoi Ellen!
Welkom op het forum! Het ziet er inderdaad prachtig uit!
Ik woon met mijn vriend in Glasgow en we zijn zeker van plan om de eilanden binnenkort te gaan bezoeken,
wie weten komen we dan ook bij jullie langs Smiley
groetjes
 Janneke

Je weet pas of het leven hard is, als je je tanden erin zet! - Loesje
Roald
Schotland fan

« Antwoord #9 Gepost op: 08 Apr 2011, 13:57 »

Wauw, mooie plek hoor ! Dat moet zowel op een mooie zomerdag als op een stormachtige herfstdag wel wat hebben !

Tot nog toe waren Erwin en ik qua woonomgeving geloof ik de envy van het forum, maar we moeten in jou nu toch wel onze meerdere erkennen notworthy  Wink

Live and let live
Toeter
Schotland fan

« Antwoord #10 Gepost op: 08 Apr 2011, 15:18 »

Ha Ellen,

Welkom op het forum.  Vlag

En wat woon je op een mooi plekje, ben jaloers.  Aye

Toeter

Ingrid
Administrator
*

« Antwoord #11 Gepost op: 09 Apr 2011, 10:35 »

Welkom hier Wink bagpiper

Groetjes Ingrid
EllenC
Schotland fan

« Antwoord #12 Gepost op: 09 Apr 2011, 11:50 »

Wauw, mooie plek hoor ! Dat moet zowel op een mooie zomerdag als op een stormachtige herfstdag wel wat hebben !

Tot nog toe waren Erwin en ik qua woonomgeving geloof ik de envy van het forum, maar we moeten in jou nu toch wel onze meerdere erkennen notworthy  Wink

waar zitten jullie dan Roald? , ja wij hebben heel veel geluk gehad dat dit croft vrijkwam ( en niemand van de locals zich het konden veroorloven.) zoiets vind je nooit meer. we waren aan het zoeken in de buurt van Oban maar niets was binnen ons budget wat aan het water lag .

Roald
Schotland fan

« Antwoord #13 Gepost op: 09 Apr 2011, 13:51 »

Ik woon vlak buiten Aberdeen; zie ook http://www.schotlandforum.nl/index.php/topic,2848.100.html.

Erwin woont nu geloof ik in of nabij Nairn, maar woonde daarvoor redelijk in de rimboe, in de buurt van Inverness. Daar hebben we nog eens mooie foto's van gezien; weet zo niet waar ze staan.

Live and let live
Marieke
Schotland fan

« Antwoord #14 Gepost op: 09 Apr 2011, 17:25 »

Wat een prachtige foto's! We zullen volgend jaar in de buurt zijn maar zijn afhankelijk van trein en bus...
ellen mac haggis
Schotland fan

« Antwoord #15 Gepost op: 09 Apr 2011, 17:33 »

Welkom Ellen!

En wat een idyllisch plekje. We waren nog niet zo lang geleden op Mull en probeerden ons voor te stellen of en hoe we daar konden leven. Mijn partner komt uit Oban, we wonen nu in Glasgow. Althans, hij woont daar nu en ik over 11 dagen... Wink We zouden graag tzt de stad uit willen en ook zo'n mooi plekje betrekken. Wie weet!

“There is no such uncertainty as a sure thing”
Ardblair
Schotland fan

Highland Hospitality at its very best!

« Antwoord #16 Gepost op: 17 Apr 2011, 14:27 »

Zijn wij nu buren? of is die 40 mile een te grote afstand?
Wij wonen sinds vorige week in Fort William. v.a. morgen gaat onze B&B open.
groetjes
Conny & Rene

www.ardblair.nl
Toeter
Schotland fan

« Antwoord #17 Gepost op: 17 Apr 2011, 16:31 »

Conny en Rene,

Veel succes met jullie B&B.  Aye

Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: hallo mede Nederlanders
Ga naar: