Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 08:00

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Is mise Màiri...
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Is mise Màiri...  (gelezen 1867 keer)
Yo
Cryptorator

« Antwoord #25 Gepost op: 11 Mei 2011, 21:56 »

Hi  Màiri,Ciamar a tha thu?  's mise Yo.
En om niet iedereen uit te sluiten ga ik maar verder in het Nederlands.
Ik ben net terug van  Skye, waar ik mijn  tweede cursus Gaelic  heb gedaan.
En het toeval wil....ik woon in Schagen
Dus  als je eens wilt oefenen...graag. Ik kan wel wat oefening gebruiken.
Je bent welkom.
 wave

Màiri
Schotland fan

« Antwoord #26 Gepost op: 12 Mei 2011, 00:22 »

Hi  Màiri,Ciamar a tha thu?  's mise Yo.
En om niet iedereen uit te sluiten ga ik maar verder in het Nederlands.
Ik ben net terug van  Skye, waar ik mijn  tweede cursus Gaelic  heb gedaan.
En het toeval wil....ik woon in Schagen
Dus  als je eens wilt oefenen...graag. Ik kan wel wat oefening gebruiken.
Je bent welkom.
 wave

Tha gu math! Whaaaaaa, serieus??? hello2 hello2 hello2 hello2 hello2 OMG, dat is echt geweldig!!! En ik wil zooo graag een keer naar Skye voor de cursus bij Sabhal Mòr Ostaig... Nog liever: Daar muziek studeren. Maar daarvoor moet ik eerst Gàidhlig beheersen... Ik heb nu een boek gekregen van mijn docente Iers: Scottish Gaelic in three months. laughing7 icon_thumleft Maarja, ik zit met de uitspraak, want daarvoor moet ik het echt horen, ipv lezen. Uitspraak is zo anders dan Iers! Maarja.. Ik spreek dus 2 zinnen Gàidhlig momenteel (of eigenlijk meer, want veel lijkt op Iers), maar ik wil heel graag leren! Ik weet niet of je alleen wilt oefenen of ook mij dingen wilt leren (dat hoop ik echt), want met alleen oefenen heb je aan mij niet zoveel, gezien ik de taal nog niet spreek.
Laat maar weten! notworthy Grin
Had vandaag trouwens weer college Iers. Was helemaal blij, want het gaat zo goed! Het gaat me steeds gemakkelijker af, vooral nu mijn facebook en google in het Iers staan. icon_thumleft Vrijdag gaan we wat Ierse liedjes zingen en dan neem ik mijn harp mee. hello2

McLark(enshoeve)
Schotland fan

Larkenshoeve

« Antwoord #27 Gepost op: 12 Mei 2011, 08:27 »

Dit vind ik nou zo leuk hè, al die contacten die zo ontstaan! Net als de meeting in Glasgow van de forumleden die in Schotland wonen.. super!
Net als die Mona-toetje reclame.. 'Daor wordt ge toch blij van'  laughing7  tongue3  wave
Yo
Cryptorator

« Antwoord #28 Gepost op: 12 Mei 2011, 09:05 »

laughing7 laughing7

Ja leuk toch die contacten hello2 hello2 hello2 hello2

En Màiri, ik heb ook nog cd's boeken etc. Dus misschien kunnen we wat uitwisselen ook!

Ik zal je mijn adres geven in persoonlijk mailtje
Oh en op mijn  FB zitten ook heel wat Gaelic mensen, ook een meisje dat (alle!!!) Keltische talen bestudeert!
Tot gauw!!
Màiri
Schotland fan

« Antwoord #29 Gepost op: 12 Mei 2011, 11:51 »

Net als die Mona-toetje reclame.. 'Daor wordt ge toch blij van'  laughing7  tongue3  wave

Hahaha, ja inderdaad. laughing8 Maar wie had dit nou gedacht he? Wereld is klein. Geweldig gewoon!! hello2

Pagina's: 1 [2]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Is mise Màiri...
Ga naar: