Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 07:47

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Bedankt allemaal - en even voorstellen!
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Bedankt allemaal - en even voorstellen!  (gelezen 1706 keer)
Dirk
Schotland fan

« Antwoord #25 Gepost op: 07 Apr 2011, 06:32 »

Bedankt Sinie en Dirk!

@ Dirk - Bedoel je dat BT geen goede keus is in het algemeen? (Slechte ervaringen?) 
Ik vraag het omdat ik voor telefonie zowieso aangewezen ben op BT omdat ik voor zakelijke telefoontjes een bepaald prefix-nummer moet bellen, en dat is alleen ondersteund door BT. Dan kan ik voor internet een ander kiezen natuurlijk, maar een alles-in-1 pakket is vaak weer voordeliger.

Ze hebben hele slechte customer service en de verbinding laat ook te wensen over.
Ik heb in het dorp waar ik nu woon als enigste keuze BT internet.  Het liefste had ik BE  gehouden omdat die 2 keer zo snel was tegen dezelfde prijs
EllenC
Schotland fan

« Antwoord #26 Gepost op: 08 Apr 2011, 13:54 »

hallo Ferry, een andere site waar je zou kunnen kijken voor huurwoningen is http://www.primelocation.com/uk-property-to-rent/search/path/uk.scotland/  je kunt hier zelf invullen welke streek, wat voor bedrag, huis of flat etc.

de local estate agents is een andere optie

vaak worden huizen/flats  gemeubileerd verhuurd omdat het dan makkelijker is de huurder eruit te krijgen als dit nodig mocht zijn.

wij wonen heel afgelegen en zo'n 2 km vanaf de dichtsbijzijnde local exchange maar hebben nog steeds zo'n 5-6 Mbps snelheid dus dat valt nog mee.
wij hebben voor O2 gekozen na een hoop ellende met BT . er zijn special deals als je een contract afsluit waarbij je naar buitenland bellen aan je pakket toevoegt en je voor £6 per maand onbeperkt kunt bellen naar 32 landen o.a. Nederland ( onbeperkt = lees 600 minuten)

wanneer je van plan bent een broadband contract af te sluiten let dan goed op de kleine letters want ook degene die onbeperkt downloaden aanbieden hebben een limiet vaak 40 GB of als je pech hebt zelfs maar 20GB.

succes met de house hunt dit weekend

Ferry
Schotland fan

« Antwoord #27 Gepost op: 08 Apr 2011, 16:15 »

Top Ellen, dankjewel voor de info. Na Dirk dus nóg iemand met slechte ervaringen met BT... 

Maar goed, we gaan eerst maar eens een huis zien te vinden, daarna kunnen we de telecom-discussie opstarten :-).
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Bedankt allemaal - en even voorstellen!
Ga naar: