Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 07:34

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Runrig  |  Topic: RUNRIG/NY2SY T-shirts te koop in Runrigshop
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: RUNRIG/NY2SY T-shirts te koop in Runrigshop  (gelezen 1480 keer)
Hermie
Schotland fan

« Gepost op: 21 Mrt 2011, 19:26 »

In de topic Fotoboek Runrig Reflections is het al even genoemd:
Niall Iain Macdonald zal eind mei 2011 beginnen aan zijn NY2SY: Solo Atlantic Row 2011.
Vanaf New York wil hij in ongeveer 3 maanden naar Stornoway roeien. Het zal betekenen dat hij iedere dag 12 uur moet roeien om begin september in Stornoway te arriveren.
Niall Iain wil met deze tocht de aandacht vestigen op the Scottish Association for Mental Health (SAMH) en geld inzamelen voor dit goede doel.
Het streefbedrag voor Niall Iain is £ 100,000.--. Zie voor meer info: www.ny2sy.co.uk.

Runrig heeft besloten om Niall Iain te helpen en sponsort deze SAMH actie. Na de verkoop van de 200 “Runrig Reflections special signed edition” boeken hebben ze een nieuwe actie op het programma staan.
Binnenkort zullen via de Runrig shop (www.runrigshop.co.uk) RUNRIG/NY2SY T-shirts beschikbaar zijn. thumbsup

Hou dus de shop in de gaten voor een speciaal T-shirt en met de aankoop help je Niall Iain zijn financiële doel te bereiken.  icon_salut

Herma
 flag

Urlar
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 21 Mrt 2011, 20:30 »

Mooi initiatief !  thumbsup
Mieke
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 26 Mrt 2011, 11:50 »

vervelend nieuws: de solo row is uitgesteld tot volgend jaar...
het zal nog wel even duren met die shirts, jammer hoor

zie Niall's dagboek

bron: Facebook
Hermie
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 26 Mrt 2011, 15:53 »

Zeker heel jammer dat o.a. gebrek aan geld  en terugslagen in de planning de reden voor uitstel moet zijn.
We hopen dus op volgend jaar.......
Urlar
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 26 Mrt 2011, 21:47 »

zie Niall's dagboek

bron: Facebook

Ik zou zeggen dat juist nu die T-shirts er wel zo vlug mogelijk moeten komen als o.a gebrek aan geld om het geheel te financieren  een probleem is - ieder verkocht T-shirt draagt mijn inziens weer bij tot het benodigde bedrag voor de sponsoring en het mogelijk maken van deze boot toch door Niall. In ieder geval hoop dat uiteindelijk de beoogde boottocht toch kan plaats vinden - ook al is het dan een jaar later als gepland.

PETER
Urlar
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 05 Jun 2011, 15:45 »

De T-shirts zijn vanaf nu te bestellen bij de Runrig-fanclub - ze staan helaas nog niet online bij de webshop als ik het goed heb gezien, maar worden wel al vermeld in de nieuwe uitgave van het Runrig fanclubblad "the Wire". Kosten: 15 Britse Pond(exclusief verzendkosten).
Urlar
Schotland fan

« Antwoord #6 Gepost op: 13 Jun 2011, 13:26 »

Vanaf vandaag kunnen alle oude en nieuwe (dus ook o.a. de nieuwe AAA-CD en het RUNRIG/NY2SY T-shirt) merchandise items zoals genoemd en getoond in de laatste Wire ook online besteld worden via de Runrig webshop. Net zelf het een en ander besteld.

PETER  wave
Urlar
Schotland fan

« Antwoord #7 Gepost op: 16 Jun 2011, 20:37 »

A short message from Niall Iain:

I would like to thank all the RUNRIG fans who have shown, and continue to show, such amazing support for my NY2SY challenge. It was a very hard decision to make to postpone the row until next year but, although I was bitterly disappointed when I made the announcement, I feel now that it was the right thing to do. This is the biggest challenge I have ever undertaken and I need to feel 100% confident in the project as a whole, and I just didn't feel that things were going to plan as I might have hoped.

I always said that if there was anything "brave" about this challenge, then it wasn't the actual row but being able to admit when to stop. But this is only a postponement, not the end, and I am now putting all my energies into making sure that NY2SY happens in 2012.

I still remember vividly the support that I got when I was invited to join Runrig onstage in Dunfermline and Glasgow last year and this goodwill continues to drive me on. I will honour the promise I made to those who purchased a special limited-edition copy of the band's "Reflections" book at the gigs and have their names written on the boat as a thank you, I just ask you all to be a little patient! The band have been very understanding and supportive and I cannot thank them enough for their involvement in the project. So, it's NY2SY: Solo North Atlantic Row 2012 now....I wonder if I will have a new Runrig album to listen to by then?!

Niall Iain

Bron: http://www.runrig.co.uk/news.html
Hermie
Schotland fan

« Antwoord #8 Gepost op: 23 Jun 2011, 15:55 »

En zo ziet het T-shirt er dus uit. Voor fanclubleden kost het £ 15.00, voor niet leden £ 16.00.

Niall Iain schrijft:
Some NY2SY/ RUNRIG t-shirts have already been spotted out and about and it would be great to get some pictures of you wearing yours.....
I only ask that you keep them clean and legal!

Misschien is het een idee om op de fandag van 12 november a.s. een foto te maken van diegenen die een NY2SY T-shirt hebben gekocht?

Dit is overigens het bootje waarmee het allemaal gaat plaatsvinden. Hij liever dan ik...... Ik had al geen vaste tred op de DFDS deze week......

Urlar
Schotland fan

« Antwoord #9 Gepost op: 23 Jun 2011, 20:25 »

Mijn T-shirt is onderweg - maar helaas nog niet hier gearriveerd. Wel de nieuwe AAA#11 !  icon_thumleft
Urlar
Schotland fan

« Antwoord #10 Gepost op: 29 Jun 2011, 08:26 »

Speciaal T-shirt vandaag hier gearriveerd met nog enkele andere Runrig-T-shirts. Ik ben weer voorzien wat betreft de zomer en T-shirts.  sunny
Urlar
Schotland fan

« Antwoord #11 Gepost op: 29 Jun 2011, 10:21 »

Vandaag(29 juni 2011) maakte Niall Iain bekend op Facebook:

I am delighted to announce that the boat which I will be using for my NY2SY challenge will be put into the water this Friday 1st July, 7.30pm at Cuddy Point. Everyone is welcome to come along and see her take to the waves, I might even give you a dram!
(please not that this is not the official launch, that will happen in due course)
Happy!
Mieke
Schotland fan

« Antwoord #12 Gepost op: 14 Jul 2011, 17:49 »

misschien wat off-topic...maar kreeg vanmiddag een wel zeer opgewekt telefoontje van Yo!
Ze heeft Niall gezien, gesproken en een zoen en een knuffel van hem te pakken!
Op haar verzoek alvast deze melding.

Ze is nu op het Heb Celt Fest, mazzelaar!!!

Foto's Yo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (bewijs "stuk"  laughing8 )
Urlar
Schotland fan

« Antwoord #13 Gepost op: 14 Jul 2011, 18:15 »

misschien wat off-topic...maar kreeg vanmiddag een wel zeer opgewekt telefoontje van Yo!
Ze heeft Niall gezien, gesproken en een zoen en een knuffel van hem te pakken!
Op haar verzoek alvast deze melding.
Ze is nu op het Heb Celt Fest, mazzelaar!!!
Foto's Yo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (bewijs "stuk"  laughing8 )

Niet off-topic at all zou ik zo zeggen....... volgens mij als ik het een en ander zo naast elkaar leg en "optel" wat Niall allemaal zo onderneemt dan heb ik het idee dat hij het er nog ff van neemt voor dat hij op zichzelf en zijn boot is aangewezen volgend jaar. Ik zou niet anders doen en dus als je het Heb Celt Fest kunt doen en mee beleven, waarom niet en dan ook ook nog wat van je "sponsors" persoonlijk kunt bedanken. Toch ?
Ja, mooi en mazzel voor Yolanda..... maar ja, ze komt er ook niet vanzelf en moet er ook de oversteek e.d voor maken.

Iedereen al zo'n speciaal T-shirt besteld ? Wel doen hoor als je Niall nog financieel steuntje in de rug wilt geven.......

PETER  bagpiper
Yo
Cryptorator

« Antwoord #14 Gepost op: 26 Jul 2011, 14:11 »

jongens jongens
wat een trip heb ik  achter de rug ;-)))))
De boot van Niall Iain lag in Stornoway. Wat is het klein!
Hij zelf was  heel hard aan het werk. Deed veel radio presentatie. Hij spreekt geweldig Gaelic and spreekt trouwens erg snel.
Dat hij aardig is wist ik al  in december. Vanwege het Runrig concert in Barrowlands.
Hij sprak daar over zijn doel.
Nu  we elkaar weer gezien hebben en steeds tegen kwamen, kan ik met recht zeggen wat een bijzonder mens Niall Iain is. Lief, vriendelijk, druk bezig  en toch tijd maken voor alles en iedereen.
Een geweldig mens, en met trots kan men zijn  t-shirt dragen!
Hij heeft mij ook gevraagd om  de mensen aan te moedigen om het t-shirt aan te schaffen en om hem te steunen.
Bij deze.
Het is trouwens een mooi shirt en staat een ieder goed ;-)
Foto  volgt later. Ik heb ze nog niet op de computer staan.
Yo
Cryptorator

« Antwoord #15 Gepost op: 26 Jul 2011, 18:38 »

Hopelijk lukt het met de foto's
Yo
Cryptorator

« Antwoord #16 Gepost op: 26 Jul 2011, 18:42 »

Mieke
Schotland fan

« Antwoord #17 Gepost op: 26 Jul 2011, 18:52 »

Yoooooooooooooooooooooooo!!!!! Supergave foto's!  hello2
T.shirt....oeps nog helemaal niet besteld.

Wilde hem bestellen, samen met wat andere "Runrig gerelateerde" hebbedingetjes. Maar toen kwam de vakantie en is het er niet van gekomen.
Binnenkort ff regelen.
Màiri
Schotland fan

« Antwoord #18 Gepost op: 26 Jul 2011, 22:58 »

Ik heb niet zoveel met Runrig, maar je was op het festival en ik ben zó ongelooflijk jaloers!! protest notworthy hello2 hello2 hello2

Hermie
Schotland fan

« Antwoord #19 Gepost op: 27 Jul 2011, 17:31 »

Leuke foto, Yo! Ik bedoel natuurlijk de foto van de boot.......  tongue3   Hypocriet   laughing7   Hypocriet    laughing8

Het T-shirt is zeker geweldig, en Màiri dit shirt kun je ook dragen als je niet zoveel met Runrig hebt.
Hun naam staat maar klein op de rechtermouw gedrukt dus misschien toch een idee voor de niet Runrigfans om een shirt aan te schaffen.
Je steunt er in ieder geval een goed doel mee én (als alles goed gaat) een legendarische tocht over de Mighty Atlantic.
Urlar
Schotland fan

« Antwoord #20 Gepost op: 27 Jul 2011, 17:42 »

Het T-shirt is zeker geweldig, en Màiri dit shirt kun je ook dragen als je niet zoveel met Runrig hebt.
Hun naam staat maar klein op de rechtermouw gedrukt dus misschien toch een idee voor de niet Runrigfans om een shirt aan te schaffen.
Je steunt er in ieder geval een goed doel mee én (als alles goed gaat) een legendarische tocht over de Mighty Atlantic.

Ik zou het niet beter hebben kunnen verwoorden - inderdaad ook voor niet-Runrig-fans een mooie aanschaf en niet iedereen loopt hier met zo'n mooi T-shirt rond. Dus voor allen die een mooi T-shirt willen hebben en ook een goed doel willen steunen kan ook ik alleen nogmaals verwijzen naar de Runrig webshop en adviseren ook zo'n T-shirt aan te schaffen.

PETER  Aye
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Runrig  |  Topic: RUNRIG/NY2SY T-shirts te koop in Runrigshop
Ga naar: