Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 07:24

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Hallo!
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Hallo!  (gelezen 1525 keer)
Jurriaan
Schotland fan

« Antwoord #25 Gepost op: 26 Mrt 2011, 12:08 »

welkom

Ik woon nu ook al 2 en half jaartjes hiero in het hoge noorden als je ooit op Skye komt kom dan even voor de koffie of thee langs  Wink

jurriaan
Marieke
Schotland fan

« Antwoord #26 Gepost op: 26 Mrt 2011, 14:10 »

Als openbaar vervoer ons bij jou in de buurt kan brengen komen we graag langs! We waren 3,5 jaar terug op Skye en ik wil graag een keer terug... Aye
McHenk
Schotland fan

Anno 2000

« Antwoord #27 Gepost op: 31 Mrt 2011, 06:45 »

Hi Henk,

Ik lees dat je een dochter hebt, misschien ben je ge-interesseerd om in november de aankomst van Sinterklaas in Scotland mee te maken ? Ja ik weet het, ik ben er heeeeeeeeeeel erg vroeg bij  Bonk
Alle info komt tzt weer op de website  http://sinterklaas-in-schotland.freehosting.net/ , waarschijnlijk de 3e zondag in november.

Groeten,

Andrea.

Sinterklaas in Schotland...?!  Huh Ga ik snel even lezen!

Zitten we straks wel vast aan twee feesten en 2 x cadeaus voor die kleine...!!

Bedankt voor de tip Andrea!
McHenk
Schotland fan

Anno 2000

« Antwoord #28 Gepost op: 31 Mrt 2011, 06:52 »

welkom

Ik woon nu ook al 2 en half jaartjes hiero in het hoge noorden als je ooit op Skye komt kom dan even voor de koffie of thee langs  Wink

jurriaan

Daar zijn wij sinds onze huwelijksreis in 2002 niet meer geweest, dus dat wordt hoog tijd!  coffee2
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Hallo!
Ga naar: