Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 07:19

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Reizen door Schotland met de eigen auto  |  Topic: eerste maal naar Schotland !!
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
Print
Auteur Topic: eerste maal naar Schotland !!  (gelezen 3136 keer)
Petra W.
Schotland fan

« Antwoord #25 Gepost op: 17 Apr 2011, 17:30 »

Fijne Site is dit zeg. Heb al zoveel gelezen over dingen waar je als 1ste keer schotlandganger tegen op kan kijken.
Ik heb nu al zoveel over linksrijden gelezen dat ik denk dat het moet gaan lukken. Maar wel fijn om op vele mogelijke manieren voorbereid te zijn (voorrang, koplampen, hoeveel is een mile, tankstations, bij rechtsafslaan meteen met de auto naar links etc etc) zodat je niet daar staat en je een hoedje schrikt van alle dingen die anders zijn dan in Nederland.
Ook via links op de site heb ik al veel info gelezen en alleen maar meer zin gekregen om te gaan.
Ik ga in september dit jaar 2 weken rondtouren met eigen auto en tent. we hebben al wat tips gekregen van een oudcollega van mij wat de moeite waard is volgend zijn ervaring en we hebben een capitool als gids.
We zijn wel van het wandelen en bezichtigen.
Nou ben erg benieuwd naar dit prachtige land. kan niet wachten.
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Reizen door Schotland met de eigen auto  |  Topic: eerste maal naar Schotland !!
Ga naar: