Geboekt! 21 April wordt de grote dag dat ik overga

Mijn emigratie administratie lijst slinkt langzaam dus gelukkig heb ik nog 6 weken de tijd om alles te regelen. Van autoverkoop (daar ben ik zo niet in thuis...) tot het opzeggen van tig abonnementen, overdragen/verkopen van meubels etc. Laatst al op een dagje rommelmarkt 70€ verdiend! Toch leuk

Ben nog steeds aan het twijfelen of ik nou wel/geen nieuwe fiets zal kopen. Ik heb hier een oud gammel stadsfiestje dus die blijft sws achter maar je verkijkt je zo gauw op al die heuvel(tjes) in Glasgow! Al wil ik ook voorkomen dat ik weer alles met de auto ga doen...dilemma dilemma.

Overtocht geboekt bij overtocht.nl en tot nu toe tevreden over prijs en service. Inderdaad net even wat goedkoper dan DFDS direct en als het een beetje meezit kunnen we upgraden naar de commodore suite bij aankomst op de boot. Om het te vieren, zeg maar

De 25ste start ik direct met mijn nieuwe baan in Glasgow. Dat is snel maar goed te doen. Zoals sommigen hier weten heb ik eerder 3 jaar in Schotland gewoond en hebben we het huis in de tijd dat we in NL woonden onderverhuurd. Nu is mijn partner al weer een tijdje terug in zijn vaderland en kom ik hem binnenkort weer vergezellen. In ons eigen vertrouwde huisje dus het is meteen een soort van thuiskomen.
Wat een spannende tijd!!