Nadat ik hier al een tijdje op het Scotsforum ben en het een hele leuke website vind wil ik me toch maar even voorstellen.
Mijn naam is Sinie en woon sinds 2007 in het mooie Scotland, daarvoor kwam ik al enige jaren hier en na een tijdje heb ik besloten dat ik hier echt zou willen wonen.
Ik heb totaal geen heimwee naar Nederland, alhoewel ik het heerlijk vind om soms even de oversteek te maken en wat dagen doorbreng met mijn familie natuurlijk, maar dan begint het weer te kriebelen en wil ik weer richting Bonnie Scotland, dus denk dat het een goed teken is.
Natuurlijk kost het even tijd om in te burgeren maar moet zeggen dat het me goed gelukt is, voel me echt op mijn plek hier.
Ik woon in Coatbridge North Lanarkshire, het leuke van het wonen is dat er nu regelmatig vrienden en familie over willen komen om ook het mooie Scotland te zien, en ik vind het heerlijk om hun weer de mooie plekjes te laten zien hier.
Woensdag krijg ik ook een Nederlandse vrouw voor een gezellig kopje koffie om kennis te maken, ze blijkt in dezelfde plaats als ik te wonen dus gezellig, ook heb ik Esther ontmoet via deze site echt heel erg leuk, dus waar de site al goed voor is. Ook vind ik het leuk als ik mensen soms antwoord kan geven hier op deze site die met vragen zitten, niet dat ik alles weet hoor hahaha. Wel in april krijg ik weer 12 familieleden over voor een lang weekend en we hebben een heel leuk programma in elkaar gezet want ze willen wel iets meer zien van Scotland dan alleen de pubs, dus dat gaat helemaal goed komen. Zelf blijf ik een grote fan van de Highlands prachtige ongerepte natuur.
Groetjes Sinie