Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 07:10

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Ook maar even voorstellen
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Ook maar even voorstellen  (gelezen 987 keer)
Sinie
Schotland fan

« Gepost op: 07 Mrt 2011, 22:02 »

Nadat ik hier al een tijdje op het Scotsforum ben en het een hele leuke website vind wil ik me toch maar even voorstellen.
Mijn naam is Sinie en woon sinds 2007 in het mooie Scotland, daarvoor kwam ik al enige jaren hier en na een tijdje heb ik besloten dat ik hier echt zou willen wonen.
Ik heb totaal geen heimwee naar Nederland, alhoewel ik het heerlijk vind om soms even de oversteek te maken en wat dagen doorbreng met mijn familie natuurlijk, maar dan begint het weer te kriebelen en wil ik weer richting Bonnie Scotland, dus denk dat het een goed teken is.
Natuurlijk kost het even tijd om in te burgeren maar moet zeggen dat het me goed gelukt is, voel me echt op mijn plek hier.
Ik woon in Coatbridge North Lanarkshire, het leuke van het wonen is dat er nu regelmatig vrienden en familie over willen komen om ook het mooie Scotland te zien, en ik vind het heerlijk om hun weer de mooie plekjes te laten zien hier.
Woensdag krijg ik ook een Nederlandse vrouw voor een gezellig kopje koffie om kennis te maken, ze blijkt in dezelfde plaats als ik te wonen dus gezellig, ook heb ik Esther ontmoet via deze site echt heel erg leuk, dus waar de site al goed voor is. Ook vind ik het leuk als ik mensen soms antwoord kan geven hier op deze site die met vragen zitten, niet dat ik alles weet hoor hahaha. Wel in april krijg ik weer 12 familieleden over voor een lang weekend en we hebben een heel leuk programma in elkaar gezet want ze willen wel iets meer zien van Scotland dan alleen de pubs, dus dat gaat helemaal goed komen. Zelf blijf ik een grote fan van de Highlands prachtige ongerepte natuur.

Groetjes Sinie bagpiper
psychogoogje
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 08 Mrt 2011, 15:20 »

Hoi Sinie!
Welkom op het forum!
Ik had je reacties al een paar keer langs zien komen, leuk om nu iets meer achtergrond informatie te hebben.
Mijn vriend heeft sinds begin november een aanstelling bij Strathclyde University in Glasgow en drie weken geleden heb ook ik de oversteek gemaakt!
Een vrij grote stap, aangezien we hier nog nooit eerder geweest waren en ik in Nederland een leuke baan had.
Maar het bevalt prima! De stad is gezellig, de mensen vriendelijk en het landschap adembenemend. We kunnen niet wachten tot het weer wat warmer wordt en we er echt op uit kunnen trekken!
groetjes
 Janneke

Je weet pas of het leven hard is, als je je tanden erin zet! - Loesje
Sinie
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 08 Mrt 2011, 16:46 »

Hoi Sinie!
Welkom op het forum!
Ik had je reacties al een paar keer langs zien komen, leuk om nu iets meer achtergrond informatie te hebben.
Mijn vriend heeft sinds begin november een aanstelling bij Strathclyde University in Glasgow en drie weken geleden heb ook ik de oversteek gemaakt!
Een vrij grote stap, aangezien we hier nog nooit eerder geweest waren en ik in Nederland een leuke baan had.
Maar het bevalt prima! De stad is gezellig, de mensen vriendelijk en het landschap adembenemend. We kunnen niet wachten tot het weer wat warmer wordt en we er echt op uit kunnen trekken!
groetjes
 Janneke

Ja kan me voorstellen dat het een grote stap dan is Janneke vooral als je hier nog nooit geweest bent, ik kwam al enkele jaren hier dus heb het even kunnen aanzien of het me wat leek. Maar klopt de stad is gezellig ik ga er nog wel eens heen om te shoppen of zo maar even het museum bezoeken (gratis hahahah dat heb je niet gauw in Nederland).
Ja hopelijk krijgen we wat andere temperaturen maar ja het is nog geen lente he, en echt als de zon schijnt is het zo prachtig hier, vaak hoef je niet eens zover met de auto en zit je midden tussen de heuvels en prachtige vergezichten, ook rijden we vaak even richting Calander lekker een lunch doen en de omgeving is er zo ontzettend mooi.
Ik wens je heel veel succes Janneke met het wonen hier, maar denk dat dit wel zal lukken en wie weet treffen we elkaar een keer kunnen we ff bijkletsen

Groetjes Sinie bagpiper
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 09 Mrt 2011, 09:05 »

Welkom en leuk dat je je even voorstelt.

Jurriaan
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 09 Mrt 2011, 10:49 »

Welkom in dit mooie land.

Ik zou zeggen veel succes met de familie.

If you ever get up to Skye come by for a cuppa Wink
Ingrid
Administrator
*

« Antwoord #5 Gepost op: 09 Mrt 2011, 11:14 »

Welkom hier icon_sunny icon_thumleft

Groetjes Ingrid
Sinie
Schotland fan

« Antwoord #6 Gepost op: 09 Mrt 2011, 14:12 »

Allemaal bedankt voor de leuke en lieve reacties.
En voor wie in mijn omgeving is is ook van harte welkom voor koffie/thee of een andere drink.

Groetjes Sinie bagpiper
psychogoogje
Schotland fan

« Antwoord #7 Gepost op: 09 Mrt 2011, 14:26 »

Hoi Sinie!
Laat maar weten als je een keer richting Glasgow komt, doen we een bakkie!  icon_thumleft
Mail adres is te vinden in mijn profiel (als het goed is).
Groetjes
 Janneke

Toeter
Schotland fan

« Antwoord #8 Gepost op: 09 Mrt 2011, 15:58 »

Welkom op het forum.  Vlag

Nog even en er wonen meer leden in Schotland, dan in Nederland.  laughing7

psychogoogje
Schotland fan

« Antwoord #9 Gepost op: 09 Mrt 2011, 16:36 »

Het begint er wel op te lijken he? Wink

Misschien wordt het tijd voor een meeting aan deze kant van het water als iedereen van de Enkeltjes club goed en wel over is!  Fanatieke Schot

Sinie
Schotland fan

« Antwoord #10 Gepost op: 09 Mrt 2011, 21:22 »

Het begint er wel op te lijken he? Wink

Misschien wordt het tijd voor een meeting aan deze kant van het water als iedereen van de Enkeltjes club goed en wel over is!  Fanatieke Schot

Ja Janneke geen gek idee zeg een meeting met de leden van het forum bagpiper
ilonka
Schotland fan

« Antwoord #11 Gepost op: 10 Mrt 2011, 11:04 »

Scotland face Wat dacht je van een  Scotland face  Schotland-forum sticker op je auto , ter herkenning?
Te bestellen bij Teije,ik ben er blij mee! hello2 hello2
Ilonka
ellen mac haggis
Schotland fan

« Antwoord #12 Gepost op: 10 Mrt 2011, 11:15 »

Goed plan! Vanaf Mei ben ik van de partij Smiley

“There is no such uncertainty as a sure thing”
Cloggie
Schotland fan

« Antwoord #13 Gepost op: 10 Mrt 2011, 12:14 »

Allemaal bedankt voor de leuke en lieve reacties.
En voor wie in mijn omgeving is is ook van harte welkom voor koffie/thee of een andere drink.

Groetjes Sinie bagpiper

Ik woon binnenkort (nog 2 weken te gaan hier in NL)in West Calder,dus misschien kom ik wel een keer aan voor een  Whisky!
Tezijnertijd laat ik het wel weten via pm.

Grtn, Danny
psychogoogje
Schotland fan

« Antwoord #14 Gepost op: 10 Mrt 2011, 12:17 »

Scotland face Wat dacht je van een  Scotland face  Schotland-forum sticker op je auto , ter herkenning?
Te bestellen bij Teije,ik ben er blij mee! hello2 hello2
Ilonka

Ik heb geen auto Sad
Maar ik mag er vast wel een voor op m'n rugtas!

aurian
Schotland fan

« Antwoord #15 Gepost op: 10 Mrt 2011, 16:53 »

Hoi Sinie!

Welkom op het forum!
Grappig,mijn vrienden noemen mij ook altijd zo!

Liefs Aurian
Sinie
Schotland fan

« Antwoord #16 Gepost op: 10 Mrt 2011, 18:02 »

Hoi Sinie!

Welkom op het forum!
Grappig,mijn vrienden noemen mij ook altijd zo!

Liefs Aurian

En toch lijkt je naam niet op de mijne Aurian lol maar wel grappig net wat je zegt bagpiper
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: Ook maar even voorstellen
Ga naar: