Mikey
Schotland fan
|
 |
« Gepost op: 07 Jul 2006, 11:23 » |
|
Voor wie het nog niet wist: Op zaterdag 19 en zondag 20 augustus 2006 zijn er de Schotse Dagen op het domein van het Kasteel van Ooidonk (nabij Deinze en Gent). Meer informatie op: http://www.schotsedagen.be/schotsedagen/En... wie komt er? Ik zal waarschijnlijk van de partij zijn (nog niet 100% zeker). Groeten, Mikey
|
|
|
|
|
|
"Freedom is best, I tell thee true, of all things to be won. Then never live within the bond of slavery, my son." - William Wallace -
|
|
|
Ina
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 07 Jul 2006, 13:49 » |
|
Nee ik heb een ander feestje op 19 aug., Albannach in Stonehaven! 
|
|
|
|
|
|
Yours Aye for Scotland
|
|
|
lucsa
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 07 Jul 2006, 13:54 » |
|
Nog geen idee of we er dit jaar zullen bij zijn (waren daar vorig jaar). We zijn dan pas terug uit schotland.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wilma
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 07 Jul 2006, 18:15 » |
|
wij niet, zitten wij op Terschelling. tja ook een eiland, maar geen Scotland! Alvast veel plezier dan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikey
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 09 Jul 2006, 14:57 » |
|
Nee ik heb een ander feestje op 19 aug., Albannach in Stonehaven!  Ik zou maar al te graag willen ruilen!!! 
|
|
|
|
|
|
"Freedom is best, I tell thee true, of all things to be won. Then never live within the bond of slavery, my son." - William Wallace -
|
|
|
|
marga
Gast
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 10 Jul 2006, 07:52 » |
|
Gaaf! Is dit elk jaar?
Wij zijn dan op vakantie...in Schotland...dus hoe beter kun je het hebben?
Maar als dit elk jaar is willen we volgend jaar wel eens een kijkje nemen en dan overnachten in Gent want dat is ook ??n van onze favoriete steden!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikey
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 10 Jul 2006, 15:37 » |
|
Ja dit is jaarlijks denk ik! Is de eerste keer dat ik ga en ben reuzebenieuwd...
Mikey
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gerdamartijn
Gast
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 10 Jul 2006, 16:46 » |
|
Lijkt me inderdaad leuk om te combineren,als het een vaste datum heeft,1e week augustus.We willen wel een verslag met foto's hoor Maes?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikey
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 18 Aug 2006, 19:21 » |
|
Keen als alles meezit zal ik er ook zijn samen met mijn bijna 3-jarige dochter. Vrouw en jongste dochter zullen niet meekomen aangezien ze pas 3,5 maanden oud is en het weer zal nie fantastisch zijn... Ik heb nog 3 gratis kaarten over zelfs  Groeten, Mikey
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Keen
Gast
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 19 Aug 2006, 19:29 » |
|
Wij gaan morgen rond de middag! Ik verheug me nu al op een bord haggis ! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikey
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 22 Aug 2006, 12:33 » |
|
Hallo iedereen! Jammer genoeg ben ik veeeeeel te laat vertrokken naar de Schotse Dagen in Ooidonk... Door omstandigheden zijn we maar om 18h20 toegkomen, en veel was er blijkbaar niet meer te zien  Toch enkele foto's kunnen nemen, ze zijn te zien op http://s114.photobucket.com/albums/n257/mike_maes/?start=20Groetjes, Mikey
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|