Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 07:06

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Overige onderwerpen  |  Topic: Schotse dagen te Ooidonk
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Schotse dagen te Ooidonk  (gelezen 1915 keer)
Mikey
Schotland fan

« Gepost op: 07 Jul 2006, 11:23 »

Voor wie het nog niet wist:

Op zaterdag 19 en zondag 20 augustus 2006 zijn er de Schotse Dagen op het domein van het Kasteel van Ooidonk (nabij Deinze en Gent).

Meer informatie op: http://www.schotsedagen.be/schotsedagen/

En... wie komt er? Ik zal waarschijnlijk van de partij zijn (nog niet 100% zeker).

Groeten,

Mikey

"Freedom is best, I tell thee true, of all things to be won. Then never live within the bond of slavery, my son." - William Wallace -
Ina
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 07 Jul 2006, 13:49 »

Nee ik heb een ander feestje op 19 aug., Albannach in Stonehaven! laughing7

Yours Aye for Scotland
lucsa
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 07 Jul 2006, 13:54 »

Nog geen idee of we er dit jaar zullen bij zijn (waren daar vorig jaar).
We zijn dan pas terug uit schotland.

Tot ergens onderweg
Groetjes
Sabien & Luc

[img]http://lu
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 07 Jul 2006, 18:15 »

wij niet, zitten wij op Terschelling.
tja ook een eiland, maar geen Scotland!
Alvast veel plezier dan.

Mikey
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 09 Jul 2006, 14:57 »

Nee ik heb een ander feestje op 19 aug., Albannach in Stonehaven! laughing7

Ik zou maar al te graag willen ruilen!!!  icon_thumleft

"Freedom is best, I tell thee true, of all things to be won. Then never live within the bond of slavery, my son." - William Wallace -
marga
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 10 Jul 2006, 07:52 »

Gaaf! Is dit elk jaar?

Wij zijn dan op vakantie...in Schotland...dus hoe beter kun je het hebben?

Maar als dit elk jaar is willen we volgend jaar wel eens een kijkje nemen en dan overnachten in Gent want dat is ook ??n van onze favoriete steden!
Mikey
Schotland fan

« Antwoord #6 Gepost op: 10 Jul 2006, 15:37 »

Ja dit is jaarlijks denk ik! Is de eerste keer dat ik ga en ben reuzebenieuwd...

Mikey

gerdamartijn
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: 10 Jul 2006, 16:46 »

Lijkt me inderdaad leuk om te combineren,als het een vaste datum heeft,1e week augustus.We willen wel een verslag met foto's hoor Maes? laughing7
Keen
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: 21 Jul 2006, 22:14 »

Dit is inderdaad elk jaar ! Wij zijn er nog nooit geweest maar hebben enkel positieve reacties gehoord van mensen die er wel al waren. Wij proberen in ieder geval dit jaar te gaan ( geen schotland vakantie dit jaar voor ons  sad2). Dus als je daar een grote kale man met een zwarte kilt en zijn zoon van 12 jaar ook in zwarte kilt ziet: dat zijn wij !!!  laughing7
Mikey
Schotland fan

« Antwoord #9 Gepost op: 18 Aug 2006, 19:21 »

Keen als alles meezit zal ik er ook zijn samen met mijn bijna 3-jarige dochter. Vrouw en jongste dochter zullen niet meekomen aangezien ze pas 3,5 maanden oud is en het weer zal nie fantastisch zijn...

Ik heb nog 3 gratis kaarten over zelfs  icon_scratch

Groeten,
Mikey

Keen
Gast
« Antwoord #10 Gepost op: 19 Aug 2006, 19:29 »

Wij gaan morgen rond de middag! Ik verheug me nu al op een bord haggis !  laughing7
Mikey
Schotland fan

« Antwoord #11 Gepost op: 22 Aug 2006, 12:33 »

Hallo iedereen!

Jammer genoeg ben ik veeeeeel te laat vertrokken naar de Schotse Dagen in Ooidonk...
Door omstandigheden zijn we maar om 18h20 toegkomen, en veel was er blijkbaar niet meer te zien  icon_scratch

Toch enkele foto's kunnen nemen, ze zijn te zien op http://s114.photobucket.com/albums/n257/mike_maes/?start=20

Groetjes,
Mikey

Keen
Gast
« Antwoord #12 Gepost op: 22 Aug 2006, 15:14 »

Wij hebben het helaas niet gehaald: zaterdag veeeeel te laat in bed gekropen( half 7 tongue3) en zondag veeeel te lang geslapen (tot 13u) en toen we het zagen regenen vonden we het niet echt de moeite om nog te gaan. Maar !!! volgend jaar gaan we zeker! laughing7
gerdamartijn
Gast
« Antwoord #13 Gepost op: 22 Aug 2006, 16:20 »

Nou je kan al eerder naar de bagpiper? Keltische markt in Wije? hello2? op 2 september(zie onze evenementenkalender)
hetzelfde patroon: bands, paalwerpen etc.Als het een beetje droog is toch leuk? sunny
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Overige onderwerpen  |  Topic: Schotse dagen te Ooidonk
Ga naar: