Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 07:04

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Runrig  |  Topic: Message from Michael Callaghan
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Message from Michael Callaghan  (gelezen 530 keer)
Urlar
Schotland fan

« Gepost op: 06 Mrt 2011, 17:52 »

De laatste tijd "praat" ik nog wel eens met Michael Callaghan via Facebook. Sommigen zullen Michael wel kennen onder zijn artiestennaam Cal. Call was ooit in de race om de vacante plaats van leadzanger van Donnie Munro over te nemen wat betreft Runrig nadat laatst genoemde koos voor de politiek. Call werd het uiteindelijk niet en Bruce Guthro was de gelukkige die de nieuwe zanger werd van Runrig. Cal verkeerd nog steeds in de kringen van Runrig, maar is ook veel bezig met zijn eigen solo-carriere. Zo is hij o.a. in de race voor het winnen van een award wat betreft "album of the year" in Boston USA - maar dat hangt af van of hij genoeg stemmen krijgt en Cal vroeg me of ik nog mensen wist die voor hem wilde stemmen - dus hier een berichtje van Cal met met wat instructies voor degenen die ook willen helpen om hem die award te bezorgen:

Please go to :-

www.celticradio.net

You will have to register - they will send an email with a link for you to verify registration.  Click on the link then go back to the celtic radio homepage.

Click on - Vote in the 2010 music awards.

There are 6 categories, you must pick one from each category, I am in the second category with "A Single Kiss", so make sure you pick that, but for all the rest, pick the one with the lowest % rate, (to select a song, there is a small white dot before the image of the CD, click on that).  Submit your vote at the bottom of the page.  

Go back to the top and put CAL in the small search bar, then click GO.  Once that has opened, go down until you come to my song "Scotland A Part Of Me", at the right hand side of the page you will see a + please click on that, a small box will open to say that you have added this song to your favourite songs.  Close the box and do the same for "A Single Kiss" then on the NEXT page, click the + for "Distant Pipers".  You are allowed to do this with 5 songs so you can chose any other two CAL songs you like.

PLEASE ASK ALL YOUR FRIENDS TO VOTE TOO

THANK YOU

Bedankt allen die hun stem willen uitbrengen voor Cal en zijn album namens Cal.

PETER  Fanatieke Schot
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 08 Mrt 2011, 13:07 »

Bedankt Paul, ik heb hem ook toegevoegd en net een gezellig gesprek met hem gehad.
Ik had van Yo al begrepen dat hij optredens zoekt in Nederland en zal ook even hier rondkijken.
Ik vind het erg plezierig om naar hem te luisteren.
http://www.myspace.com/calsupportpage
als je naar onderen scrolt, kan je wat liedjes beluisteren.

Urlar
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 08 Mrt 2011, 18:07 »

Bedankt Paul........

Peter is the name........  Cheesy
Maar even goed bedankt voor je steun Wilma aan Cal en ook om eventueel mee te denken en te zoeken voor een locatie om Cal in Nederland te laten optreden. Hij had me daar ook al eens eerder om gevraagd of vooral om een artiestenbureau of iets in die richting die hem hier kon helpen aan een locatie en eventuele optredens.

PETER  wave
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 08 Mrt 2011, 18:27 »

Oeps sorry Peter!

Yo
Cryptorator

« Antwoord #4 Gepost op: 08 Mrt 2011, 21:18 »

Hoi jongens
het stemmen op die site, kost je wel even wat tijd.
Vergeet ook niet op de individuele liedjes te stemmen en niet alleen op de categorieën.
En zijn naam is CAL met 1 L niet met 2

Tactisch  is het om  bij de andere albums  de albums aan te klikken die niet hoog staan. Zodat Cals  cd er goed uitkomt;-))

Ik  heb al met al mijn  email accounts  gestemd, in het begin. Cal hoopt op meerdere  plekken te scoren.
Hij heeft net weer zijn band compleet, maar kan in zijn eentje (met alle apparatuur die hij heeft) een show  geven alsof er een hele band staat.
A single kiss blijft voor mij  het mooiste lied ooit.

Ik heb trouwens nog een paar cd's liggen van Cal die ik  verkoop voor hem. (15 euro)
Urlar
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 09 Mrt 2011, 09:12 »

Hoi jongens
het stemmen op die site, kost je wel even wat tijd.
Vergeet ook niet op de individuele liedjes te stemmen en niet alleen op de categorieën.
En zijn naam is CAL met 1 L niet met 2

Tactisch  is het om  bij de andere albums  de albums aan te klikken die niet hoog staan. Zodat Cals  cd er goed uitkomt;-))

Ik  heb al met al mijn  email accounts  gestemd, in het begin. Cal hoopt op meerdere  plekken te scoren.
Hij heeft net weer zijn band compleet, maar kan in zijn eentje (met alle apparatuur die hij heeft) een show  geven alsof er een hele band staat.
A single kiss blijft voor mij  het mooiste lied ooit.

Ik heb trouwens nog een paar cd's liggen van Cal die ik  verkoop voor hem. (15 euro)

Mooi tactisch stemadvies, Yo !  hello2 Je bent een echte doorgewinterde stemmer en Cal-fan - maar dat laatste dat was al bekend bij mij.  Wink Cal is niet alleen een goede zanger en muzikant, maar ook een hartelijke persoonlijkheid die wel een paar awards verdiend. Dus stem voor Cal als vaak als mogelijk. Ook al kost het dus wel wat extra tijd en moeite om te stemmen.

PETER  wave
Yo
Cryptorator

« Antwoord #6 Gepost op: 09 Mrt 2011, 14:29 »

Helemaal mee eens hoor Peter.
Cal is als mens  en als zanger heel bijzonder.
Maar is het niet handiger om dit onderwerp bij de topic muziek en bands te doen? Of  bij Bi Beo en Cal?
Want nu staat Cal bij Runrig.
Toch iets anders en  het lijkt  me iets  of topic... (of is het off topic?)
Urlar
Schotland fan

« Antwoord #7 Gepost op: 09 Mrt 2011, 15:14 »

Helemaal mee eens hoor Peter.
Cal is als mens  en als zanger heel bijzonder.
Maar is het niet handiger om dit onderwerp bij de topic muziek en bands te doen? Of  bij Bi Beo en Cal?
Want nu staat Cal bij Runrig.
Toch iets anders en  het lijkt  me iets  of topic... (of is het off topic?)

Van mij mag het overal geplaatst worden waar maar mogelijk - ik heb mijn verzoek "on behalf of Cal" hier in eerste instantie plaatst omdat Cal we degelijk Runrig-gerelateerd is - ook al is hij dan niet de leadzanger van Runrig geworden alweer een paar jaartjes terug. Hij verkeerde en verkeerd nog in de kringen van Runrig en is ook wel bekend bij veel Runrig-fans. Maar nogmaals het verzoek om te stemmen op Cal en zijn muziek kan overal geplaatst waar het mag en waar het stemmen op kan leveren.

PETER  wave
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Runrig  |  Topic: Message from Michael Callaghan
Ga naar: