Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 06:50

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Runrig  |  Topic: Caroline verlaat Nederland en het Runrig comité
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Caroline verlaat Nederland en het Runrig comité  (gelezen 761 keer)
Hermie
Schotland fan

« Gepost op: 28 Feb 2011, 08:39 »

Caroline kondigde het zelf al aan op de laatste Runrig Fandag. Ze gaat Nederland en het Runrig comité verlaten om in Fort William (Schotland) te gaan wonen bij haar vriend Jack.
Afgelopen zaterdag was de laatste vergadering van het Runrig comité waarbij Caroline aanwezig was.

We hebben op gepaste wijze, met een aantal Hollandse cadeautjes, afscheid genomen van Caroline.

Máár….. we hopen dat het geen afscheid voor altijd zal zijn, want Caroline heeft aangegeven dat ze regelmatig naar Nederland zal komen en als het uitkomt zal ze graag als bezoeker op de volgende Runrig fandag komen. Ook zullen we haar zeker bij gelegenheid bezoeken in haar nieuwe omgeving.

Caroline, we willen je heel hartelijk bedanken voor je vriendschap, gezelligheid en toegewijde inzet voor het Runrig comité.
Wij wensen je samen met Jack alle geluk en liefde toe in (voor velen) het mooiste land van de wereld.

Je vrienden van het Runrig comité

Herma, Joke, Marga, Mieke, Paul en Peter.
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 28 Feb 2011, 09:25 »

Heel veel plezier in Schotland Caroline! wij zijn geregeld in de buurt van Ft William, dus wie weet.....

McLark(enshoeve)
Schotland fan

Larkenshoeve

« Antwoord #2 Gepost op: 28 Feb 2011, 19:03 »

En ook van ons heel veel geluk en succes gewenst in Schotland, Caroline!  icon_salut  Vlag  bagpiper
skye
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 28 Feb 2011, 19:11 »

ik sluit me aan bij de vorige wensen Caroline!!

Toeter
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 28 Feb 2011, 20:25 »

Ik sluit me er ook bij aan. Heel veel geluk in het mooie Schotland.  Vlag

Hans
Schotland fan

Slainte!

« Antwoord #5 Gepost op: 01 Mrt 2011, 08:08 »

wave   Veel geluk en misschien tot ziens in NL of SCO wave
(we verwachten wel regelmatige updates op het forum hoor!)

Eagleheart
Schotland fan

« Antwoord #6 Gepost op: 01 Mrt 2011, 23:30 »

ook van mij veel plezier in Schotland Caroline. Ik zal je daar vast wel tegenkomen  Wink

Groetjes,
Rik
Wolfcvd
Schotland fan

« Antwoord #7 Gepost op: 07 Mrt 2011, 18:52 »

Ha! Ik wist niet eens dat dit topic geplaatst was!

Ik heb met veel plezier de RR Fandag helpen organiseren. Een leuke ervaring, die ook weer veel nieuwe vrienden en kennissen heeft opgeleverd. Nu ga ik een nieuwe fase van mijn leven in, maar ik zal het Nederlandse RR front natuurlijk blijven volgen. Inderdaad zal ik proberen bij de volgende fandag aanwezig te zijn.

Bedankt voor alle gelukwensen!

Groetjes,
Caroline

Yo
Cryptorator

« Antwoord #8 Gepost op: 09 Mrt 2011, 14:33 »

Wat leuk voor je Caroline hello2
Ik denk dat je geregeld forum/Runrig mensen tegen komt.
Zit je er al half april? Hypocriet

Veel geluk en plezier in Schotland
 wave
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Schotse muziek en bands  |  Runrig  |  Topic: Caroline verlaat Nederland en het Runrig comité
Ga naar: