Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 06:48

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Reizen door Schotland met een huurauto  |  Topic: Lada niva huren in Edinburgh?
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Lada niva huren in Edinburgh?  (gelezen 827 keer)
thisafternoon
Schotland fan

« Gepost op: 27 Feb 2011, 09:48 »

Dag Schotland liefhebbers,

In april ga ik met 4 vrienden een trip van 5 dagen door Schotland maken. We willen gaag
een lada niva huren, leuker dan een standaard polootje, focusje of clio... Maar google zoekopdrachten leverden niet veel zinnigs op.

Weet iemand van jullie of we ergens een niva kunnen huren? We vliegen op Edinburgh... 

Groeten, Bas
Andrea
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 27 Feb 2011, 11:25 »

Ik woon in Schotland en moet je zeggen dat ik hier nog nooit een Lada heb zien rijden, wel Skoda's. Ik geef je dus weinig kans, maar succes met zoeken.
Struner
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 27 Feb 2011, 12:07 »

{...]We willen gaag een lada niva huren [...]
bestaan die dan nog?
Maar je kunt in Edinburgh vast wel een Landrover huren - welk model dan ook -, of zo'n su[f|v]. En wat dacht je van een Toyota Hi-Lux met een dubbele cabine?
Succes!
---Peter.
McLark(enshoeve)
Schotland fan

Larkenshoeve

« Antwoord #3 Gepost op: 27 Feb 2011, 12:46 »

bestaan die dan nog?
Maar je kunt in Edinburgh vast wel een Landrover huren - welk model dan ook -, of zo'n su[f|v]. En wat dacht je van een Toyota Hi-Lux met een dubbele cabine?
Succes!
---Peter.

Jazeker bestaan Lada Niva's nog! Die rijden zelfs ook in Groningen rond!  laughing7 Sinds februari hebben we er weer een.
Maar in de UK heb ik ze nooit zien rijden... wel in Griekenland. Zouden overigens prima geschikt zijn voor het terrein in Schotland, maar niet vanwege het weer (lees: ROEST)
thisafternoon
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 27 Feb 2011, 13:08 »

Thanks! In IJsland kon t zgn wel Smiley helaas kregen we een Hyundai Tuscon... Reed overigens prima Smiley
Een andere 4x4 kan natuurlijk, maar zijn vaak nogal duur.

Een oude saab zou ook gaaf zijn, gewoon iets met karakter en niet te duur. Andere tips zijn ook welkom!
potenza
Schotland fan

sgiamhachair

« Antwoord #5 Gepost op: 27 Feb 2011, 13:31 »

Misschien is dit wat?
http://www.granturismo.demon.co.uk/
Struner
Schotland fan

« Antwoord #6 Gepost op: 27 Feb 2011, 14:03 »

of anders dit?
http://www.4x4hirescotland.co.uk/
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Reizen door Schotland met een huurauto  |  Topic: Lada niva huren in Edinburgh?
Ga naar: