In september ga ik met mijn vriend een rondreis van 8 dagen door schotland maken.
Is dit een goed land om zonder overnachtingen te boeken te gaan rondreizen of is het raadzaam om de overnachtingen vast te zetten waar we heen willen?
Weet niet waar je dan voor het slapen terrecht kunt, we willen liever niet in een herberg waar je met meerderen op een kamer slaapt. Zijn de hotels/B&B's enigsinds goed betaalbaar of kom je dan al gauw op duurderen uit.
Wie kan ons daar wegwijs in maken?
Hoi Ladybird,
Het kan misschien goedgaan om zonder te reserveren wel ergens te kunnen overnachten omdat jullie in september gaan. Gemiddeld moet je toch uitgaan bij een B&B tussen de 50 en 60 pond voor een kamer incl. breakfast soms heb je het geluk om een wat goedkopere tegen te komen, hangt een beetje af waar precies je bent in Scotland. Maar de meesten liggen gemiddelt toch wel tussen die prijs.
Surf een beetje rond op internet als je ongeveer weet hoe jullie trip eruit ziet en welke plaatsen jullie heengaan zodat je wat B&B kunt opchrijven met de prijzen, altijd handig voor onderweg.
Wens jullie veel plezier in bonnie Scotland, mocht je bij mij in de buurt komen North Lanarkshire weet ik nog een hele goede B&B met fantastische gastheer/en gastvrouw.
Veel plezier sinie