Auteur Topic: ik mis....frikandellen  (gelezen 71371 keer)

Offline Jurriaan

• Schotland fan
Re:ik mis....frikandellen
« Reactie #25 Gepost op: 18 feb 2011, 21:28 »
Hmm toevallig heb ik op een blauwe maandag toen ik studeerde bij de Mora in Maastricht gewerkt.

Frikandelen zijn eigenlijk precies zoals het recept wat trom heeft gegeven . Paardenvlees wat voornamelijk uit Zuid amerika komt.  Kip wat overblijft nadat alle filletjes er uit gesneden zijn  :laughing7:. Geen oogen en dat soort dingen. Mag niet frikandelen zijn geen orgaan vlees producten en dat word gescheckt door de keuring dienst van waaren.

Dat frikandelen gemaakt worden van hersenen en longen etc. Is een broodje Aap verhaal.

Goed als je een frikandel hebt dan heb je er geen biefstuk in zitten maar het is wel normaal vlees.

Esther

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: 18 feb 2011, 21:44 »
Hmm toevallig heb ik op een blauwe maandag toen ik studeerde bij de Mora in Maastricht gewerkt.

Frikandelen zijn eigenlijk precies zoals het recept wat trom heeft gegeven . Paardenvlees wat voornamelijk uit Zuid amerika komt.  Kip wat overblijft nadat alle filletjes er uit gesneden zijn  :laughing7:. Geen oogen en dat soort dingen. Mag niet frikandelen zijn geen orgaan vlees producten en dat word gescheckt door de keuring dienst van waaren.

Dat frikandelen gemaakt worden van hersenen en longen etc. Is een broodje Aap verhaal.

Goed als je een frikandel hebt dan heb je er geen biefstuk in zitten maar het is wel normaal vlees.

Dank je wel! Kreeg er al bijna nachtmerries van!

Offline Sinie

• Schotland fan
« Reactie #27 Gepost op: 19 feb 2011, 13:37 »
Hee Esther,