Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 06:07

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Reizen door Schotland met een caravan / motorhome  |  Topic: Aangeboden: Camping gids van de Camping and Caravanning Club
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Aangeboden: Camping gids van de Camping and Caravanning Club  (gelezen 1140 keer)
Andrea
Schotland fan

« Gepost op: 05 Feb 2011, 16:52 »

Als lid van de CCC hebben we weer "Your Big Sites Book " gekregen, dus de oude van March 2009- Feb 2011 kan bij het oude papier.
Maar ik wil hem tegen verzendkosten naar een liefhebber opsturen: het is een boek van 430 pagina's op A4 formaat, weegt 700 gram op mijn keukenweegschaal en kost ongeveer £5 aan porto naar NL.

"The guide includes all UK Club Sites, over 1,400 Certificated Sites, all Forest Holiday Touring Sites and a huge range of independent Listed Sites. Free to members, £15 where sold"

Wie kan ik er blij mee maken ?

goud
Schotland fan

www.beanoak.com http://goudnieuws.blogsot.com

« Antwoord #1 Gepost op: 05 Feb 2011, 18:46 »

Wij hebben hem, maar kan hem aanraden. Je kan er jaren plezier van hebben!! sunny Doen dus.

Margolia
Andrea
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 05 Feb 2011, 19:23 »

Wij hebben hem, maar kan hem aanraden. Je kan er jaren plezier van hebben!! sunny Doen dus.

Margolia

Haha, bedankt voor de reclame.  Klappen Voor de goede orde, we hebben een ABN/AMRO rekening in NL, dus geen extra kosten voor de koper.
Enne.......... je mag het boek ook in Bearsden op komen halen. icon_thumleft
Haras
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 06 Feb 2011, 12:06 »

De gids is zeker een aanrader, wij zijn al jaren lid en maken veel gebruik van de campings. je weet zeker dat je een bepaalde kwaliteit krijgt. De gids is extra leuk omdat alle kleine campings/particulieren met max. 5 plaatsen er in staan. We hebben al op leuke particuliere terreintjes/tuinen gestaan. Je moet volgens mij wel lid worden overigens om op die kleine campinkjes te staan!
goud
Schotland fan

www.beanoak.com http://goudnieuws.blogsot.com

« Antwoord #4 Gepost op: 06 Feb 2011, 12:39 »

De gids is zeker een aanrader, wij zijn al jaren lid en maken veel gebruik van de campings. je weet zeker dat je een bepaalde kwaliteit krijgt. De gids is extra leuk omdat alle kleine campings/particulieren met max. 5 plaatsen er in staan. We hebben al op leuke particuliere terreintjes/tuinen gestaan. Je moet volgens mij wel lid worden overigens om op die kleine campinkjes te staan!

Zo hebben wij ooit eens in een kersenboomgaard gestaan, en in een weitje bij een schapenboer. Voor de kinderen waren beide plaatsen een eldorado! Aye Dit was tijdens een fietsvakantie. ( in Engeland)  icon_tongue Dat soort terreintje staan er dus ook in. Onze dochter heeft zo al eens bij een pub gestaan, en mochten de kindertjes bij de eigenaars in bad.
Margolia
Andrea
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 07 Feb 2011, 19:50 »

Wie kan ik er blij mee maken ?

Echt niemand ?    dontknow   Dat scheelt dan een ritje naar het postkantoor . hello2
Wilma
Schotland fan

« Antwoord #6 Gepost op: 07 Feb 2011, 23:38 »

sorry, wij zijn niet zo van het kamperen. Misschien heeft iedereen het nog niet gelezen!

Andrea
Schotland fan

« Antwoord #7 Gepost op: 08 Feb 2011, 17:45 »

Oh, ben ik te ongeduldig ?  notworthy  Tja, de aard van het beestje he ?  laughing8
Ik had gedacht dat het dringen zou worden  laughing7

Het oudpapier wordt pas maandag weer opgehaald, dus ik wacht nog wel even met weggooien..................
Krizz
Schotland fan

« Antwoord #8 Gepost op: 10 Feb 2011, 20:52 »

Hoi Andrea,

Ik heb wel interesse in de gids, nog even wachten met weggooien dus.

Ik stuur je een PB-tje

gr. Krizz

PHL
Schotland fan

« Antwoord #9 Gepost op: 11 Feb 2011, 00:21 »

Hoi Andrea => Krizz,

Ik sluit me graag achteraan in de rij, mocht Krizz hem onverhoopt niet meer willen, hou ik me aanbevolen!

Groet
Peter
Andrea
Schotland fan

« Antwoord #10 Gepost op: 11 Feb 2011, 10:25 »

Ha en toen liep het toch nog storm. hello2

Het boek gaat vanmiddag op de post naar Krizz, maar over 2 jaar heb ik weer een "oud" exemplaar.

Je kunt ook als buitenlander ( 3 maanden)  lid worden van deze CCC  en dan krijg je korting op de CCC campings, maar in de gids staan dus veeeeeeeel meer campings. http://www.campingandcaravanningclub.co.uk/dutch/

Veel kampeerplezier.

Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Reizen in Schotland  |  Reizen door Schotland met een caravan / motorhome  |  Topic: Aangeboden: Camping gids van de Camping and Caravanning Club
Ga naar: