Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 05:48

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: en weer een nieuwe..
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: en weer een nieuwe..  (gelezen 699 keer)
Miranda
Schotland fan

« Gepost op: 27 Jan 2011, 17:16 »

hallo allen,
mijn naam is Miranda, 42 jaar getrouwd met Vic geen kinderen wel twee engelse bassets en 2 katten, we wonen in Breda.

dit jaar gaan we eindelijk naar scotland... we gaan in juni, met eigen auto moeten de boot nog bespreken maar hebben de reis al helemaal gepland...

we gaan volledig op de bonnefooi, we hebben een boekje met B&B's van scotland en nemen voor de zekerheid ook een tentje mee mocht het ergens een keer toch moeilijk worden.
maar als het ergens vol is rijden we gewoon even een stukje verder... no worries...
dus aangenaam... Cheesy

Toeter
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 27 Jan 2011, 18:16 »

Ha miranda,

Welkom op het forum.  Vlag

Voor hoelang gaan jullie naar het mooie Schotland?

Toeter

Sas.
Administrator
*

Viva Glasvegas!

« Antwoord #2 Gepost op: 27 Jan 2011, 18:22 »

Welkom op het forum  wave
MacJos
Cryptorator

« Antwoord #3 Gepost op: 27 Jan 2011, 19:10 »

Welkom Miranda.

skye
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 27 Jan 2011, 22:50 »

welkom op het forum Miranda ( grappig, mij zus heet ook zo)
Waar willen jullie zoal heen??

Ingrid
Administrator
*

« Antwoord #5 Gepost op: 28 Jan 2011, 09:49 »

Welkom hier Miranda.

Ik ben ook erg benieuwd waar jullie heen gaan, leuk op de bonnefooi. icon_sunny icon_thumleft

Groetjes Ingrid
Miranda
Schotland fan

« Antwoord #6 Gepost op: 28 Jan 2011, 14:11 »

de route is een beetje uitgestippelt maar daar kan best van afgeweken worden: dus dit is de ruwe route, verblijfplaatsen staan open. we laten ons verassen...

amsterdam-newcastle
van newcastle via edinburgh naar aberdeen.... of we in edinburgh blijven weten we nu eigenlijk nog niet.... dat is nl ook prima als losse stedentrip te doen... afhankelijk van de reistijd overnachten we ergens tussen edinburgh en aberdeen.

via aberdeen volgen we de kust richting inverness, daar willen we zeker twee nachten blijven om zo een dagtocht met leuke wandeling te ondernemen bij loch ness

dan volgen we weer de kust richting groats end... en dan weer richting ullapool, isle of sky langs kust naar Mull en terug omhoog naar fort william... glasgow... en dan terug naar newcastle...

we gaan de 16e juni met de boot heen en varen de 3e juli terug
dus als iemand leuke tips heeft qua veblijfplaatsen onderweg
skye
Schotland fan

« Antwoord #7 Gepost op: 28 Jan 2011, 19:49 »

niet lullig bedoelt hoor, maar ik zou de helft van de trip bewaren voor een andere keer als je maar zo weinig tijd hebt.
Kies een van de eilanden ipv alletwee. laat het bovenste stuk vallen, , ga bijvoorbeeld van Inverness naar Skye en laat alles daarboven zitten. Dan van skye via Mallaig, Fort William endan terug naar zuidelijker via Glencoe ofzo.

McLark(enshoeve)
Schotland fan

Larkenshoeve

« Antwoord #8 Gepost op: 29 Jan 2011, 22:39 »

Vlag welkom op het forum!
ik neem aan dat er een komma hoort te staan tussen 42 jaar en getrouwd  laughing7 .....
trom
Schotland fan

« Antwoord #9 Gepost op: 29 Jan 2011, 22:47 »

Hoi Miranda. Welkom op het forum
Veel plezier bij het voorbereiden van de reis.
Ben het wel met het advies van Skye eens. Maar het blijft natuurlijk jullie reis.
Jurriaan
Schotland fan

« Antwoord #10 Gepost op: 31 Jan 2011, 00:05 »

Hoi Miranda

welkom op het forum.

Ik sluit mij aan bij de adviezen aan van Skye en Trom. Je gaat door een gigantiesch land heen. Daar naast de wegen zijn niet zoals in Nederland lekker lang en recht.

Ik zou zeggen geniet er van.

Jurriaan
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Welkom en dienstmededelingen  |  Topic: en weer een nieuwe..
Ga naar: