Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 05:34

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Boeken over Schotland  |  Topic: reisgids van Thomas Cook?
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: reisgids van Thomas Cook?  (gelezen 679 keer)
Marieke
Schotland fan

« Gepost op: 21 Jan 2011, 19:16 »

Ik zag op het internet (in de boekwinkels heb ik geen leuk boekje kunnen vinden Nee!!!) een reisgidsje van Thomas Cook over Glasgow, het is een vrij nieuwe uitgave, sept 2010, maar kan 'm dus niet inzien... Heeft iemand ervaring met de gidsen van Thomas Cook? Kan natuurlijk ook in Glasgow zelf een gids kopen maar vind het zo leuk om vast wat te neuzen...
Marieke
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 24 Jan 2011, 09:20 »

Niemand een reisgids van Thomas Cook thuis?Huh Of in de winkel gedacht bij het inkijken; dat is heeeelemaal niks....
Toeter
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 24 Jan 2011, 14:37 »

Nee, het zegt me niks. Sorry maar kan je niet helpen.

Als je het niet erg vind om engels te lezen, dan zeg ik Rough Guides. Staat veel info in, ook de minder bekende plekjes.

Marieke
Schotland fan

« Antwoord #3 Gepost op: 24 Jan 2011, 14:47 »

Ik heb inderdaad al gidsen van Rough guides gezien die er goed uitzagen maar ze hebben er geen over Glasgow...
Andrea
Schotland fan

« Antwoord #4 Gepost op: 24 Jan 2011, 20:37 »

Ik zie op Amazon.co.uk dit boek, waar je ook even "in" kunt kijken.
http://www.amazon.co.uk/Glasgow-Insight-Great-Breaks-Apa/dp/9812822259/ref=sr_1_2?s=books&ie=UTF8&qid=1295897638&sr=1-2
Marieke
Schotland fan

« Antwoord #5 Gepost op: 25 Jan 2011, 11:23 »

Vreemd, we hadden het bij Amazon ook al geprobeerd maar heb nu nog een keer gekeken. Ik kon tot gister zonder verzendkosten bestellen bij Bol, met wordt 't toch wat te duur, denk dat ik maar gewoon een gids ter plekke koop, we zijn er ten slotte al een keer kort geweest, en hebben nu wat meer tijd... Dank je voor je berichtje
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Boeken over Schotland  |  Topic: reisgids van Thomas Cook?
Ga naar: