Petra
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #50 Gepost op: 30 Jan 2011, 23:34 » |
|
Zelf ga ik voor de nachtboot, als het even kan voor een buiten hut. Gewoon het idee  Kan je op de site van de boot, niet iets invullen om erachter te komen. Een proefboeking doen zeg maar en dat je het dan tegen komt. Raar volk die Urkers, de Azoren hoe bedenkt ze het, hoeveel  had ze op toen ze die folder haalde  Zou haar van de week maar een mooi boek over Schotland cadeau geven. trom, Bedankt voor je uitleg, ik dacht nml. al aan hele andere dingen Petra
|
|
|
|
|
|
|
|
|
trom
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #51 Gepost op: 30 Jan 2011, 23:37 » |
|
trom, Bedankt voor je uitleg, ik dacht nml. al aan hele andere dingen
Welke uitleg bedoel je, Petra. Ik zwam nl. heel wat af.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petra
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #52 Gepost op: 31 Jan 2011, 11:21 » |
|
Sas, je vindt het wel goed dat ik het even ondertitel voor de niet West-Friezen  skoftig=mooi. Skoftig en skoft zou ik een andere betekenis toekennen. Petra
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sas.
Administrator
Viva Glasvegas!
|
 |
« Antwoord #53 Gepost op: 31 Jan 2011, 14:55 » |
|
Weet iemand wat de meerprijs is op de ferry is voor een iets betere hut?
Je kan inderdaad bij DFDS al invullen wat je wensen zijn (qua hut, maar ook qua maaltijden, verzekeringen etc.) zonder verplicht te zijn die boeking ook daadwerkelijk te maken. Ook ik kies altijd voor een buitenhut, maar de keer dat we een binnenhut hadden geboekt, konden we bij het inchecken nog tegen geringe vergoeding upgraden naar een buitenhut. Weet niet meer precies hoeveel er bij kwam, maar soms heb je het geluk dat nog niet alle buitenhutten vol zitten. Ook hebben we een keer een upgrade kunnen doen bij het inchecken naar een grotere hut, helemaal  Voor de overige West-Friese offtopic opmerkingen verwijs ik u graag door naar http://www.schotlandforum.nl/index.php/topic,5313.0.html
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ingrid70
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #54 Gepost op: 01 Feb 2011, 14:53 » |
|
Wij hadden ook een buitenhut op de nachtboot, maar ik vond het prachtig. Ik deed nl. geen oog dicht en heb veelvuldig uit het raampje gekeken en mezelf verwonderd over de drukke scheepvaart midden in de nacht op zee. Prachtig zo'n convooi lampjes, en wij gingen daar in mee 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jan V.
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #55 Gepost op: 05 Feb 2011, 10:59 » |
|
Vandaag D-day. Wordt het de Pharosreis of de Azoren??!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petra
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #56 Gepost op: 05 Feb 2011, 11:21 » |
|
Vandaag D-day. Wordt het de Pharosreis of de Azoren??!!
Heel simpel toch, gaan we stemmen. Jan Schotland partner Jan Azoren Petra Schotland Stand om 11.21 Schotland 2 - Azoren 1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anitaatje
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #57 Gepost op: 05 Feb 2011, 12:02 » |
|
Heel simpel toch, gaan we stemmen.
Jan Schotland partner Jan Azoren Petra Schotland
Stand om 11.21 Schotland 2 - Azoren 1
Jan Schotland partner Jan Azoren Petra Schotland Anita Schotland Stand om 12.01 Schotland 3 - Azoren 1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andrea
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #58 Gepost op: 05 Feb 2011, 12:12 » |
|
Op dit Schotland forum heeft de vrouw van Jan natuurlijk geen enkele kans, dus als inwoonster van Schotland stem ik voor de Azoren, hmmmmmm, 3 volle weken iedere dag zon  !!!! En mijn dochter houdt ook heeeeeel erg van zon. Andrea: Azoren, Andrea-dochter: Azoren. Stand om 11.08 ( Scotland Time ) Schotland 3 - Azoren 3 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petra
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #59 Gepost op: 05 Feb 2011, 13:04 » |
|
Andrea is je dochter wel 18 jaar of ouder, anders heeft ze hier geen stemrecht en telt haar stem niet  Petra
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andrea
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #60 Gepost op: 05 Feb 2011, 14:24 » |
|
Andrea is je dochter wel 18 jaar of ouder, anders heeft ze hier geen stemrecht en telt haar stem niet  Petra Ja hoor, over 2 maanden zelfs 21 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ingrid70
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #61 Gepost op: 05 Feb 2011, 16:08 » |
|
Azoren lijkt mij ook wel lekker, alleen het erheen vliegen niet. Ga liever varen, dus ik stem voor Schotland.
Is het weer
Schotland 4 - Azoren 3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Toeter
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #62 Gepost op: 05 Feb 2011, 20:48 » |
|
Ik ben benieuwd wat het is geworden, dus Jan laat ons niet langer in spanning. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petra
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #63 Gepost op: 06 Feb 2011, 14:46 » |
|
Hallo Jan V. We horen niets meer  Betekend dit dat het de Azoren is geworden. Petra
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jan V.
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #64 Gepost op: 06 Feb 2011, 18:53 » |
|
Zeker niet. We zijn er alleen nog niet uit. Wat een gedoe zo'n keuze maken. Vroeger gingen we gewoon elk jaar met de caravan naar Frankrijk. Dan hoefde je bijna niks te plannen. Ik denk trouwens dat de beste kansen voor de Pharosreis zijn. Met dank aan de stemming op dit forum.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petra
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #65 Gepost op: 06 Feb 2011, 19:34 » |
|
Vroeger gingen we gewoon elk jaar met de caravan naar Frankrijk. Dan hoefde je bijna niks te plannen. Hoe simpel kan het zijn. Voortaan elk jaar met de caravan naar Schotland. Dan hoef je behalve de boot ook niets te plannen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ingrid70
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #66 Gepost op: 06 Feb 2011, 23:48 » |
|
Terwijl ik voor Jan stemde op Schotland, zelf al aan het rondkijken was voor wat leuke accomodaties in Zuid Schotland voor onze komende vakantie, heeft mijn partner vandaag voor ons voor een rondreis Kroatië gekozen uit de Pharos reisgids (die ik had aangevraagd nav de bezoekje op hun site via de link van Jan in de eerste post). Hoe raar kan het lopen .. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jan V.
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #67 Gepost op: 10 Feb 2011, 21:36 » |
|
Dan voel ik mij bijna schuldig jegens de Schotland fans. Met de caravan door Schotland is geen optie meer. caravan is verkocht.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pascal & Tanja
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #68 Gepost op: 23 Feb 2011, 14:14 » |
|
Hoi,
Misschien is de rondtour van bolderman reizen een optie, wordt door een vriendin van ons gereden, is een liefhebster van scottie, altijd 1e week van de maand vertrek en ik meen iets van 2 weekjes, optioneel is dagje orkney mainland. Maart-Oktober wordt deze tour gereden.
Pascal en tanaj
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pascal & Tanja
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #69 Gepost op: 24 Feb 2011, 12:46 » |
|
Hoi hoi, Kosten van de rondreis zijn ong 800 euro, er is nog alleen plaats voor de reizen in september en oktober, de rest zit vol. Er is veel animo voor reizen naar schotland en ierland. Geldt ook voor de rondreis ierland. Alsmede voor de tour vanuit de regio loch lomond(dagtrips)is animo, dus ik zou op tijd boeken.......  . pascal en tanja
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petra
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #70 Gepost op: 05 Mrt 2011, 18:15 » |
|
Jan V., Wat is het geworden?
Petra
|
|
|
|
|
|
|
|
|
trom
Schotland fan
|
 |
« Antwoord #71 Gepost op: 05 Mrt 2011, 18:35 » |
|
Jan V., Wat is het geworden?
Petra
Ik denk dat Jan V op het azorenforum zit!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|