Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 05:14

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Reiservaringen in Schotland  |  Topic: plastic fantastic
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: plastic fantastic  (gelezen 1078 keer)
gerdamartijn
Gast
« Gepost op: 23 Jun 2006, 17:48 »

Vandaag heb ik een probleempje opgelost,wat verband hield met onze vacantie.Lang? geaarzeld,maar ik vertel het toch nu.Wij zouden de rekening van het hotel betalen met de nieuwe creditcard .Leek mij heel handig? hello2 .Vaak in het hotel gegeten? ?Whisky ,hup ook op de rekening.? sunny De laatste dag na het ontbijt wilde ik alles afrekenen,? sad2 werd het bedrag niet geaccepteerd? sad2 Bleek ik een te laag limiet te hebben(vergeten te verhogen in Nederland? icon_pale ) Met veel andere kaarten uit de muur geld gehaald maar er bleef 215 pond openstaan.? evil5 Onze hoteleigenaar heeft ons zo naar huis laten gaan? notworthy Ik heb een copie van mijn paspoort en de creditcard achtergelaten,en ze hebben geduldig gewacht tot alles hier weer in orde was.? notworthy
Ik was al blij en gelukkig met de Schot in het algemeen,maar dit had ik nooit verwacht!!!!Ik weet dat ik geen reclame mag maken,maar Greg Reid van het Dalgair Hotel in Calander verdient het om even hier vermeld te worden? bagpiper .

Ina
Schotland fan

« Antwoord #1 Gepost op: 23 Jun 2006, 21:18 »

OH Gerda wat lijkt me dat erg! Lekker royaal doen en dan niet kunnen betalen, moet er ook wel een beetje om lachen. Tja en voordat je 215 pond voldaan hebt met afwassen ben je een jaar verder.
Maar geweldig dat het zo opgelost is, ze hadden je ook moeilijk vast kunnen houden natuurlijk.
Een beetje reclame mag in dit geval volgens mij ook wel Vlag

Yours Aye for Scotland
Marien
Schotland fan

« Antwoord #2 Gepost op: 23 Jun 2006, 22:03 »

Poeh, wat een nachtmerrie, maar gelukkig kwam het toch nog goed! Super van die Schot!

DE FOTO'S EN HET VERSLAG VAN ONZE VAKANTIE VAN 2008 STAAN ONLINE!!!
http://W
Teije
Administrator
*

« Antwoord #3 Gepost op: 29 Jun 2006, 22:29 »

Ik weet dat ik geen reclame mag maken,maar Greg Reid van het Dalgair Hotel in Calander verdient het om even hier vermeld te worden? bagpiper .

Dit soort reclame moeten we hier juist veel meer hebben, Gerda!
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Overige onderwerpen over Schotland  |  Reiservaringen in Schotland  |  Topic: plastic fantastic
Ga naar: