Schotland forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 05:14

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren Active onderwerpen
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Op reis  |  Topic: onze schotland reis
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
Print
Auteur Topic: onze schotland reis  (gelezen 2822 keer)
psychogoogje
Schotland fan

« Antwoord #25 Gepost op: 09 Jun 2011, 11:43 »

Haha, ach ja.
Ik kom uit een omgeving waar Amsterdam steevast "020" genoemd wordt en ik had wel wat uit te leggen toen ik in Amsterdam ging werken.  tongue3
(allemaal met een knipoog hoor, niet dat jullie denken dat ik uit een soort hooligan familie kom, er is gewoon wat gezonde concurentie..)

Iedere stad heeft een eigen sfeer en 'persoonlijkheid'. Die prima naast elkaar kunnen bestaan. Ik heb niks tegen Edinburgh en/of Amsterdam, maar voel me meer thuis in Glasgow/Rotterdam. Net als met mensen: met sommigen kan je een geweldige avond in de pub hebben, maar je moet er niet aan denken em er in één huis mee te wonen. En andersom. Dat is naar mijn idee echter geen reden om iemand dan meteen af te doen als '3x niks'.
Ieder mens en iedere stad heeft zijn eigen karakter, zwaktes en schoonheden. De één is een echte charmeur en de ander moet je wat beter leren kennen om echt te waarderen. Iedereen is uniek!  happy10

Enfin, voor zover mijn filosofische overwegingen... Bedankt voor jullie aandacht Wink

Je weet pas of het leven hard is, als je je tanden erin zet! - Loesje
EllenC
Schotland fan

« Antwoord #26 Gepost op: 09 Jun 2011, 13:03 »

ze hebben zo allebei hun charmes en Glasgow heeft er heel wat aan gedaan om hun wat armoedige imago van vroeger op te poetsen,  het heeft genoeg aan cultuur te bieden , qua musea en muziek en winkelen ! doet het echt niet voor Edinburgh onder en het is niet voor niks ooit eens als culturele hoofdstad van Europa uitgeroepen.
als het op winkelen aankomt ga ik liever naar Glasgow dan naar Edinburgh

de vrouwelijk helft van onze familie - (moeder- zussen- schoonzussen) komt elk jaar een paar dagen naar Schotland voor een lang weekend
" shoppen" en de keus valt dit jaar op Glasgow Piper

nicky
Schotland fan

« Antwoord #27 Gepost op: 09 Jun 2011, 16:00 »

En toch slaan we Glasgow NIET over !

Net als Skye overigens!!

Woensdag vertrekken we    ....... zin !!!
Andrea
Schotland fan

« Antwoord #28 Gepost op: 09 Jun 2011, 20:50 »

Net als Skye overigens!!

icon_thumleft icon_thumleft icon_thumleft icon_thumleft icon_thumleft icon_thumleft icon_thumleft icon_thumleft

Ik hoop dat het weer wat beter wordt, ook voor onszelf  trouwens  sunny

Een heel fijne vakantie !
psychogoogje
Schotland fan

« Antwoord #29 Gepost op: 10 Jun 2011, 11:45 »

Net als Skye overigens!!

En terecht  icon_thumleft
Heel veel plezier!

Je weet pas of het leven hard is, als je je tanden erin zet! - Loesje
McHenk
Schotland fan

Anno 2000

« Antwoord #30 Gepost op: 10 Jun 2011, 12:42 »

Ik maakte ook maar een grapje hoor... Ken Amsterdam en Edinburgh gewoon veel beter dan Rotterdam en Glasgow.

Ik hoop dat het weer wat beter wordt, ook voor onszelf  trouwens  sunny

Het weer is prima hoor, zowel vandaag als gisteren. In Edinburgh dan. Gisteren er speciaal de middag voor vrij genomen en een lekkere lange wandeling door de stad gemaakt.

Kilt
Joke
Schotland fan

« Antwoord #31 Gepost op: 10 Jun 2011, 15:17 »

Haha, ach ja.
Ik kom uit een omgeving waar Amsterdam steevast "020" genoemd wordt en ik had wel wat uit te leggen toen ik in Amsterdam ging werken.  tongue3
(allemaal met een knipoog hoor, niet dat jullie denken dat ik uit een soort hooligan familie kom, er is gewoon wat gezonde concurentie..)

Iedere stad heeft een eigen sfeer en 'persoonlijkheid'. Die prima naast elkaar kunnen bestaan. Ik heb niks tegen Edinburgh en/of Amsterdam, maar voel me meer thuis in Glasgow/Rotterdam. Net als met mensen: met sommigen kan je een geweldige avond in de pub hebben, maar je moet er niet aan denken em er in één huis mee te wonen. En andersom. Dat is naar mijn idee echter geen reden om iemand dan meteen af te doen als '3x niks'.
Ieder mens en iedere stad heeft zijn eigen karakter, zwaktes en schoonheden. De één is een echte charmeur en de ander moet je wat beter leren kennen om echt te waarderen. Iedereen is uniek!  happy10

Enfin, voor zover mijn filosofische overwegingen... Bedankt voor jullie aandacht Wink

Helemaal mee eens ! ( ben trouwens ook geboren en getogen in "010" )

Joke  wave

"The colours of Scotland leave you young inside"   -  Hearts of olden glory  -  Runrig
Andrea
Schotland fan

« Antwoord #32 Gepost op: 10 Jun 2011, 19:13 »

Het weer is prima hoor, zowel vandaag als gisteren. In Edinburgh dan. Gisteren er speciaal de middag voor vrij genomen en een lekkere lange wandeling door de stad gemaakt.

Kilt

Nog een verschil tussen 0131 en 0141: ook nog beter weer in 0131  laughing7

Maar vandaag hier (0141) ook prachtig weer, kon er alleen pas na 5 uur van genieten, maar toch een uur in het zonnetje gezeten
Marieke
Schotland fan

« Antwoord #33 Gepost op: 14 Jun 2011, 18:02 »

Goede reis morgen! Veel plezier en ben benieuwd hoe jullie het zullen hebben! wave
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
Print
Schotland forum  |  Mededelingen  |  Op reis  |  Topic: onze schotland reis
Ga naar: